Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kannattaako liittyä yksityisten pph ry:hyn ja maksaa se 25e, jotta saa ne hoitosopimuskaavakkeet? Ja saako sieltä muuten rahoilleen vastinetta?

Vai olisiko teillä kertoa mitä kaikkea siihen kirjoitan, jos sen itse tekisin?

Entä miten tekisitte tilanteessani, kun lapsi on kesällä pois hoidosta 2kk, niin otanko siltä ajalta minkä summan?

kiitos, jos vauvaudutte vastaamaan!

Kommentit (7)

Esim. hoitosopimusta laatiessa ei varmasti osaa muuten kaikkia asioita ottaa huomioon ja sopia niistä.

Samoin siellä ajetaan hoitojien etua ja kun olet yksityinen ei kukaan muu asioitasi vie eteenpäin.

He voivat ehkä siinä asiassa auttaa. Itse en ole toistaiseksi liittynyt koska en saa sieltä mitään tietoa mitä en muualta saisi! Eivät myöskään vastanneet sähköpostiini jonka lähetin joten en saanut siinäkään mielessä hyvää kuvaa yhdistyksestä.

Itse olen saanut tarvittavat tiedot esim. hoitosopimuksesta ym ym. seuraavasta nettiosoitteesta:

www piste hoitopaikka piste net

Siellä on myös hoitopaikkavälitys josta vanhemmat voivat etsiä hoitopaikkaa lapselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hoitaja tarvitsee lomansa siinä kuin muutkin työntekijät. Ja jos toinen lapsi on pois 2 kk mutta muut ovat hoidossa niin ei se ole hoitajalle lomaa. Joten jos haluaa säilyttää hoitopaikan niin maksu on maksettava. Mahdollisesti vähenettynä kulukorvauksilla.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat