Seuraa 

Sisko on Odessa Alina.

Minua jotenkin sytyttää V-alkuiset nimet eniten (enemmän tyttöjen nimissä)... myös muutamia muulla kirjaimella alkavia olen miettinyt... (mies ei ole ainakaan vielä ehdotuksilleni lämmennyt)

Mitä olette mieltä näistä nimistä:

Alarik Toivo Jalmar

Veeti Antto Eliel

Eelis Micael

Ossi Eliel August

--------

Vilja Valeria

Vaula Melinda

Viola Amalia

Fiia Veronika

Hilda Nea Melinda

emme halua täysin suomalaista nimeä, vaikka ollaankin ihan suomalaisia.

Kaikenlaiset mielipiteet ja kommentit otetaan vastaan nuista ed. mainituista nimistä. Myös uusia saa ehdotella.

Kommentit (8)

Eli myös Hilda ois kiva..mutta Fiia minusta kivoin!!

muutama ehdotus:

POJALLE:

Oliver

Vilhelm(i)

Eerik(ki)

Henrik(ki)

Eskil

Ossian

Anton

Aaron

Petrus

Paulus

Kaspian

Sebastian

Eevert

TYTÖLLE:

Elissa

Emilja

Veeruska

Vilmiina

Viliina

Verna

Ramona

Rebekka

Melissa

Frida

Fiona

Teresa

ja niitä onkin jo ehdotettu

Alarik Toivo Jalmar *Komea kokonaisuus vaikka Toivi-nimestä en pidäkkään, sopii tyyliina silti. Alarik ja Jalmar ihanat!!

Veeti Antto Eliel *Veeti kulunut nimi nyt, niin paljon käytössä.

Eelis Micael *En pidä yhtään. Eelis pyöreä ja pehmeä, Micael ei sovi sen kanssa. Mikael olisi parempi.

Ossi Eliel August *Ossi taas samoin pehmeä ja vaisu, kuten edellinenkin. Eliel ei minusta sovi ihmesen nimeksi (vain minun mielipide)...kuulostaa oudolta nimeksi. August ok.

--------

Vilja Valeria *Ihanat, sopivat yhteenkin.

Vaula Melinda *Vaula ei kuulosta ollenkaan hyvätä korvaani.

Viola Amalia *Tämäkään ei minun makuuni, ei kummatkaan.

Fiia Veronika *En pidä tästäkään, Veronika vahva...Fiia hienosteleva. Jotenkin eri maata.

Hilda Nea Melinda *Hilda ok, vaikka minusta turhan vanhahtava. Nea yksi inhokeistani ja " Mieleton Melinda..." (tulee heti Leevi and the...biisi mieleen)

On siis kovin erilainen maku mulla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

myös mulle tulivat ekana mieleen tytönnimiksi Alissa ja Vanessa

mites Vanessa Alise

Vanessa Aliska

Vanessa Alviina

Alissa Vanilja

Alissa Vilmiina

Alissa Ottiilia

poikavauvalle: Ossian Alvar

Ossian Aamos

Alarik Toivo Jalmar:Alarik sopii kivasti Odessan veikalle..kokonaisuuskin kaunis!

Veeti Antto Eliel:Kiva..Veeti on vekkuli nimi!

Eelis Micael:Minusta ihan eri sarjaa kuin Odessa, mutta muuten ei mitään vikaa..tosin Mikael olis parempi kuin Micael ;o)!!

Ossi Eliel August:Mukava!

Alarik paras minusta!!

Vilja Valeria:Ihan kiva!

Vaula Melinda:Tämä parempi!!

Viola Amalia:Ihan kiva myös!

Fiia Veronika:Ihana!!

Hilda Nea Melinda:

emme halua täysin suomalaista nimeä, vaikka ollaankin ihan suomalaisia.

Kaikenlaiset mielipiteet ja kommentit otetaan vastaan nuista ed. mainituista nimistä. Myös uusia saa ehdotella.

[/quote]

Mielipiteitä:

Alarik Toivo Jalmar -> komea nimi. Onkin minulle uusi tuttavuus tämä Alarik, mutta hieno erikoinen nimi!

Veeti Antto Eliel -> Antto on vähän töks. Mieluummin ehkä Antton. Sit ei tosin sovi enää tuo Eliel perään.

Eelis Micael -> Minä vierastan vähän näitä Mikael -> Micael, Niko -> Nico -nimiä. Eelis Mikael olisi siis minusta parempi.

Ossi Eliel August -> Hyvä nimi, tosin Ossi ei minun mieleeni henk.koht. August todella kaunis!

--------

Vilja Valeria -> sointuva kokonaisuus!

Vaula Melinda -> Vaula vähän liian erikoinen minun makuuni, mutta siitähän tässä ei onneksi ole kyse, että mistä minä pidän ;) Melinda kaunis!

Viola Amalia -> vähän häiritsee että eka nimi loppuu samaan kun tokanimi alkaa, lausunta on viola' amalia. Ehkä Viola Eerika tai joku muu vastaava.

Fiia Veronika -> Tämä on kanssa kaunis! Fiia minulle taas liian erikoinen, mutta on kyllä kaunis nimi.

Hilda Nea Melinda -> kaunis kokonaisuus tämäkin!

Vanessaa siis ehdotan ainakin ja toiseksi nimeksi esim:

Vanessa Melinda

Vanessa Matilda

Vanessa Emilia/Emilja

Vanessa Daniela

Alarik Toivo Jalmar - Alarik on minusta koko listanne nimistä paras, ihana! Toivo ja Jalmar eivät minuun iske.

Veeti Antto Eliel - Veeti on ihan hyvä, vaikkakin yleinen nimi. Antto ja Eliel oikein mukavia ja kauniita nimiä!

Eelis Micael - En pidä kummastaakaan, Mikael olisi ihan hyvä (minusta kirjoitusasu saa olla ihan suomalainen, eikä turhaa konstailua)

Ossi Eliel August - En pidä Ossista, muut nimet ovat hyviä

--------

Vilja Valeria - Ei kolahda

Vaula Melinda - Ei myöskään nämä

Viola Amalia - Erikseen hyviä nimiä, mutta liian samantapaisia yhdessä, Amalia olisi kiva kutsumanimenäkin

Fiia Veronika - Fiia on paras näistä listanne nimistä, kaunis ja tomera, eikä edes yleinen, Veronika on minusta liian epäsuomalainen, eikä iske muutenkaan

Hilda Nea Melinda - En pidä mistään näistä nimistä

Uusia ehdotuksia:

Viveka

Vivian

Viljami

Freia

Kaspian

Emerik

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat