Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meidän naapuri on selvästi ylipainoinen. Se asuu ekassa kerroksessa ja menee sen yhdenki kerroksen hissillä. Kerran kun astuin rappukäytävän ovesta sistään niin se naapuri oli just päässyt hissiin kunnes näki mut. Se joutu tulemaan hissistä pois jotta mä pääsisin sen ohi (jää aikasemmin pois mitä mä niin siks teki niin). Sillä ei tunnu olevan oikean kokoisia vaatteita kun takapuoli pilkistää välillä esiin ja sit sen ruokavalio... käy meidän lähipizzeriasta ostamassa päivän ruokansa.

Kyse siis ei ole siitä että mulla olisi jotain ylipainoisia vastaan vaan olen huolissani naapurini terveydestä. Itselläniki on myös ylipainoa jonku verran ja olenki nyt laihduttamassa ja otan tipsiä " olet mitä syöt" ohjelmasta. Naapuri on reilusti mua lihavempi ja mielestäni hänelle ei riitä pelkkä ohjelman katsominen vaan mielestäni hänen pitäis olla osa ohjelmaa.

Mutta en halua että naapuri tietää että se olen juuri minä joka on sen ilmoituksen tehnyt. Osaatteko sanoa voiko ilmoittaja pysyä nimettömänä? Onko tässä touhussa mitää järkeä?

Ja sit... asialliset vastaukset otan vaan huomioon. Muut vastaukset menee korvasta sisään ja toisesta ulos.

Kiitos!

Kommentit (4)

tuskinpa se naapurin muija sentään 400 kiloa painaa vaikka hissi jumittuikin. eikös tuo ole se raja jonka useimmat hissit kantaa? tsiisös teiän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat