Vierailija

Reilu 2-vuotiaani oli viikonlopun isällään ja paarma oli sitten päässyt puraisemaan pikkuista jalkaan. Purema on mielestäni pahan näköinen, mutta tyttö ei oirehdi sitä mitenkään. Nyt mietinkin, pitäisikö sitä käydä näyttämässä lääkärissä vai odottelenko vaan paranemista. Onko kokemuksia? Mua aina huolestuttaa tällaiset hirveästi..

Kommentit (7)

Tuosta sai sen kuvan, että sinun kanssasi ei puremia tule. Meillä lapset saavat puremia, vaikka ovat molempien vanhempien kanssa ulkona, hui. Ollaanko mielestäsi huolimattomia, kun emme huomaa jokaista paarmaa hätistellä pois kimpusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ehkä mäkin nyt sitten vaan odottelen rauhassa paranemista. Tytön isä oli pureman huomattuaan laittanu siihen hydrokortisonia ja mä laitoin nyt illalla perusvoidetta, kun en " uskaltanu" laittaa kortisonia, koska siitä puremasta vuoti solunestettä ja ajattelin, että jos se tuntuu ikävältä.

Pahan näköinen se kyllä on ja jalka on polvesta alaspäin turvoksissa ja iso alue nilkassa ihan sellainen kovan tuntuinen ja tietysti ihan kivikova siitä pureman kohdalta, mutta tyttö ei yhtään arastele, vaikka olenkin sitä puremakohtaa koskenut, joten ei taida kipeä olla. Itse muistan, kun on paarma joskus purrut jalkaan, että koko jalkaa särki ja se tuntui tosi ikävältä. Mutta ehkä tyttöön ei sit satu. Eiköhän se reagois, jos sattuis..

Iso kiitos vastauksista! Nyt mä saan nukuttua yöni. :)

ap

Perjantaina joku öttiäinen (oisko paarma?) puri poikaa kulmkarvojen yläpuolelta. Lauantaina rupesi turpoamaan. Turvotus tuli nenän vartta alaspäin, veti silmätkin jotenkin kieroon. Yön aikana ei ollut laskenut, niin vietiin aamulla lääkäriin. Lääkäri määräsi antihistamiinia, jonka pitäisi laskea turvotus. Ja heti rupesi kyllä laskemaankin. Jos tuo purema olisi ollut jossain muualla, niin en olisi hötkyillyt lääkäriin menolla, mutta poika oli aika hurjan näköinen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat