Vierailija

Sivut

Kommentit (64)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Silloin kun ihminen on taysipainoisessa ja onnellisessa suhteessa, ei muiden selan takana nauramiset paina oikeastaan mistaan. Itseani ei oikeasti haittaa patkaakaan jos joku on nauraakseen. Kyllahan monille suomalaisillekin nauretaan selan takana, kun kayttaytyvat niin typerasti etenkin ulkomailla. Sen lisaksi nauretaan ylipainoisille, vammaisille, rumille jne. Se kertoo mielestani enemman naurajasta itsestaan kuin siita jolle nauretaan. Ja onhan totta etta monet suomalaiset ovat edelleen juntteja, joille ulkomaalaiset ihmiset ovat jotain tosi uutta ja erikoista ja tata hammennysta puretaan nauramalla samantasoisessa seurassa.

terv. 53

KAIKKI ulkomaalaiset EIVÄT ole mustia.

Ja mitä se sinulle kuuluu jos joku haluaa perustaa perheen tummihoisen kanssa. Pidä sinä vain kiinni siitä junttisuomalaisestasi.

jonka kanssa ei ole tuntunut olevan suuria vaikeuksia ymmärtää toisen tapoja. Ja jos ihmetystä on ollut, siitä ollaan keskusteltu. Molemmilla meillä on kiinteä suhde omiin sukulaisiin ja ollaan perhekeskeisiä, puhutaan paljon. Ja halutaan viettää sosiaalista elämää. Yhteinen huumori.

Itsekin haluaisin olla mulatti!

Aikomuksenamme ei myoskaan ole jaada asumaan (juntti)Suomeen loppuiaksemme. Joten en usko etta lapsemme joutuvat kovin paljon varinsa tahden karsimaan. Mieheni kotimaassa mulatit ovat erittain ihailtuja ja monet tummaihoiset siella itseasiassa haluaisivat olla mulatteja.

Miksi minulla on ulkomaalainen mies? Taytyy myontaa, etta pelkka rakkaus ei tahan ole syyna, vaan itse ainakin koen elaman afrikkalaisen mieheni kanssa helpompana kuin suomalaisen kanssa. Kysymys ei ole siita, etta katsoisin lapi sormien asioita, joita en hyvaksy selittamalla ne kulttuurieroilla, vaan yksinkertaisesti tuntuu etta mieheni tavat, arvot ja mentaliteetti ovat paljon lahempana omiani kuin esim. kaikkien tapaamieni suomalais- tai muiden eurooppalaismiesten.

ainoastaan halusin tietää, että miksi juuri ulkomaalainen mies. Itse olen aina ollut kiinnostunut ulkomaalaisista, mutta vielä en ole saanut napattua.

se oli aina tumma silmainen ja musta tukkainen, sellainen hiukan kyomy nenainen, komea mies!

Kun loysin tallaisen miehen elavana sitten ulkomailla asuessani, ja ystavani nakivat hanet, niin eras sanoikin etta jotenkin tutun nakoinen, etkos sa tuota ole jo piirtanyt ala-asteelta asti!!!!

Onneksi luonnekin sattui parhaimmasta paasta!

Näyttää hyvältä tuossa sohvalla. Viime reissulta kun en saanut tuotua muuta kuin neekerisankkerin niin ajattelin tyhmyydestä viisastua ja tuoda jotain pysyvämpää.

Vierailija:

Lainaus:

Näyttää hyvältä tuossa sohvalla. Viime reissulta kun en saanut tuotua muuta kuin neekerisankkerin niin ajattelin tyhmyydestä viisastua ja tuoda jotain pysyvämpää.

tulee huomaamattaan oltua paljon suvaitsevampi toista kohtaan, suomalainen äijä, joka " tietää kyllä hyvin" sais varmaan kuulla kunniansa millon mistäkin syystä.

No, toi ei kyl ollu mikään syy, mut tulipahan vaan mieleen.

Jo kolmatta kertaa! Ja johtuu ihan yksinkertaisesti siita, etta tassa maassa aika aniharvoin tapaa suomalaisia, ja viela etta vapaa suomalainen mies kavelisi vastaan on jo sula mahdottomuus.

Olen Suomessa kaynyt kielikoulun ja tottunut jo siella siihen, etta meita on monen maalaisia. Siksi kai olen aina pitanyt mahdollisena, etta seurustelen joskus ulkomaalaisen kanssa, kunhan ei olisi ihan kauhean kaukaa maantieteellisesti ajateltuna kotoisin. Yks oli britti, yks irkku ja nyt on holsku.

Naita kaikkia yhdistaa se puhumisen jalo taito, jota tapaamillani suomalaismiehilla ei valitettavasti ole ollut lainkaan. Pidan siita, etta miehen kanssa voi keskustella ja etta hanella on jotain sanottavaa. Myos tietynlainen luonteva herrasmiesmainen kaytos on viehattavaa ja valitettavasti Suomessa sita sai kokea aika harvoin.

Mutta kaikenmaalaisissa on kaikenlaisia, ja jos tama suhde joskus kariutuu, en pida yhtaan mahdottomana etta mulla viel olis suomalaismies. Kunhan han vaan osaa puhua!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat