Seuraa 

[color=HotPink][size=3]Hyvä Herra Haikara,[/size]

tässä on lista kaikista meistä [b]Ensikoista[/b], jotka haaveilemme ensimmäisestä ikiomasta vauvasta. Tilaamme kaikille ainakin yhden nyytin ja toimitus tietenkin pikana. Jos törmäät tätiin matkalla, harhauta sitä niin, ettei se enää pääse kiusaamaan meitä!

Parhain terveisin,

[color=plum]+ ~ + ~ + ~ + ~ + ~ + ~ +

[size=3]ENSIKOT[/size]

+ ~ + ~ + ~ + ~ + ~ + ~ +[/color]

[color=blueviolet][b]jessica2[/b] Minä siis myös 29-vuotias, tänä vuonna vielä pamahtaa 30 lasiin kylläkin. Mies on 33-vuotias. Asumme Turun seudulla. Yritys aloitettu 06/05.

[color=blueviolet][b]mooli[/b] Olen 30v. Suur-Helsingistä, mies kymmenisen vuotta vanhempi ja ekaa kiertoa yritetään nyt kesäkuussa 05.

[color=blueviolet][b]Tappert[/b] Minä 25v ja avokki 23v. Eka luomukierto vasta meneillään pillereiden jäljiltä (syyskuu 05) - ja nyt jo kauhee jännitys päällä.

[color=blueviolet][b]Killa[/b] Minä ja mies 30v, Helsingistä. Pillereistä luovuttu kesällä -04, jonka jälkeen " varmoilla päivillä" menty. Kunnon yritys aloitettu elokuussa -05 eli tähtäillään vähän toisin päin noita päiviä.

[color=blueviolet][b]-Naksu-[/b] Molemmat ollaan 25 ja yritys on vasta aloitettu eli siis 10/2005.

[color=blueviolet][b]Afternoon[/b] Olemme mieheni kanssa molemmat yli kolmikymppisiä ja ekaa toivotaan. Etelä-Pohjanmaalla asustellaan. Pillerit jätin pois huhtikuussa 05 ja yritys aloitettu 07/05

[color=blueviolet][b]masu06[/b] Olen 24v. ja aviomieheni on 28v. Tädin totaalinen karkoitus on aloitettu 6/05.

[color=blueviolet][b]Majita[/b] Minä 24-v., mies 31. Asumme ulkomailla. Ensimmäinen ollut toiveissa huhtikuusta -01.

[color=blueviolet][b]TiggerX[/b] minä 24v., kihlattu 25v. Asumme Kuopiossa väliaikaisesti opintojeni loppuun. Pillerit jäi juuri ennen joulua 2005, ja pikkuhiljaa alamme yrittämään!;)

[color=blueviolet][b]Nellamaija[/b] ikää helmikuussa 30. Mies 31, asustaa työn vuoksi ulkomailla. Esikoinen vasta haaveena, elämäntilanne sallinee hälle luvan tulla maalis-/huhtikuulla -06.

[color=blueviolet][b]EmmaAnna[/b] Olen 23 ja mieheni 22. Esikkoa ollaan toivottu kesästä -05 saakka.

[color=blueviolet][b]hapö2[/b] Esittelyvuorossa olisi 27v pariskunta vantaalta. Yritys alkanut 2/06. Esikoinen olisi erittäin tervetullut vaikka heti tästä ensiyrityksestä. =)

[color=blueviolet][b]hoyt[/b] Olen 22-vuotias ja ensimmäistä aletaan yrittämään. Mies on 26v. ja asustelemme täälä pohjois-pohjanmaalla. Lopetin pillerit 01/06.

[color=blueviolet][b]kathy@[/b] Oon vm.-79 ja mies vm.-78. Pillerit jätetty pois 9/05. Asustelemme Keski-Suomessa.

[color=blueviolet][b]trixie2[/b] Täällä kans haaveillaan ekasta... Minä 27v ja avopuoliso 23v. Ollaan pohjanmaalta. Yritys aloitettu 7/05.

[color=blueviolet][b]Lisbet81[/b] Ikää tulee heinäkuussa 25v ja avopuoliso (10.6.2006 alkaen AVIOMIES :)) toukokuussa täyttää 28v. Esikoista kovasti toivomme. Ehkäisy jätetty pois 10/05, vielä ei ole tärpänny ja menkat ihan päin " hornan tuuttia" !! :(

[color=blueviolet][b]Tuiskutiusku[/b] Olen 24 v. ja mieheni 28 v. Ensimmäistä tulokasta olemme yrittäneet 08/2005 lähtien.

[color=blueviolet][b]Viipuli82[/b] Olemme avomieheni kanssa molemmat 23-vuotiaita. Keski-Suomessa asustellaan ja pikkuista esikoista toivotaan=)! Yritys on aloitettu joskus loka-marraskuussa 05. KM 5/06.

[color=blueviolet][b]Anskuliini82_[/b] Olen 24-vuotias nainen ja mies on 26-vuotias. Asustamme Pirkanmaalla kahden koiran kanssa. Jätin pillerit pois viime viikolla (8/3) ja tuossa huhti/toukokuussa olisi tarkoitus jättää kaikki ehkäisy pois. Haaveissa siis kevätvauva vuodelle 2007. Saas nähdä...

[color=blueviolet][b]fayfiorina[/b] Minä olen 30 ja ukko 31-vuotias. Haikaralle olemme kirjoittaneet ja toiveen ensimmäisestä lapsesta jättäneet. Vuoden verran olemme olleet naimisissa ja kohta 13 vuotta yhdessä. Perheeseemme kuuluu minun ja ukon lisäksi kolme koiraa.

[color=blueviolet][b]sabam[/b] Ollaan reilu parikymppinen pariskunta Oulusta ja päätettiin heittää pillerit romukoppaan ja yrittää omaa vauvelia. Ylihuomenna eli 24.3.2006 otan vikan pilsun ja sittenpä alkaa kuukautisten jälkeen yritys.

[color=blueviolet][b]Sara-Maria[/b] Oon 25-vuotias ja toinen osapuoli pari vuotta vanhempi. Toivomuksena olis oma pienokainen vuosimallia 2007. Kuumetta on podettu jo jonkin aikaa ja lupa/yrittäminen alkakoon huhti-toukokuussa.

[color=blueviolet][b]Keiju78[/b] Ikää jo lähes 30 (sekä minulla että aviomiehelläni). Asumme Itä-Suomessa. Vauvakuumetta takana monta vuotta. Pillerit jätettiin pois 08/05. Tositarkoituksella aloitettiin yritykset 02/06.

[color=blueviolet][b]desejo[/b] Olemme molemmat mieheni kanssa 28-vuotiaita. Asustelemme pääkaupunkiseudun kupeessa. Esikoista olemme toivoneet viime syksystä saakka, ehkäisy jätettiin pois 09/2005.

[color=blueviolet][b]Adette[/b] Oon vm-79 ja mies vm-80 ja esikoinen siis haaveissa.. Yritystä ollu jo viime vuoden syyskuulta ja kierrot oli aluksi piitkiä ja nyt sain sit clomit ja terot avuksi.[/color]

[color=blueviolet][b]Bianco[/b] Jätin pillerit pois 3/05 ja kierto meni hetkeksi totaalisen sekaisin, tasoittui vasta 6/05. Eli oikeastaan voisi sanoa että yritystä on siitä saakka. Kolmekymppiä täyttyy mulla vielä tän vuoden aikana ja mies on pari vuotta vanhempi, joten biologinen kellokin tikittää jo koko ajan äänekkäämmin.

[color=blueviolet][b]Juliaana-82[/b] Olen 23v ja mies 28v, ehkäisy jätettiin pois nyt eli 5/06. Etelä-Pohjanmaalla asustellaan.

[color=blueviolet][b]Avecos[/b] Alle kolmikymppisiä ollaan, esikoisen ensimmäinen tilaus 03/06.

[color=blueviolet][b]nuka84[/b] Olen 22-vuotias, samoin avomieheni. Pillerit olen jättänyt pois syyskuussa -05. Miekkonen ei niin vauvakuumeinen ole kuin minä, mutta vauva on kuulemma silti tervetullut, jos on tullakseen.

[color=blueviolet][b]Sininpilvi[/b] olen 25, Vantaalta ja me aloitettiin ihan nyt vasta huhtikuussa -06 yrittämään. En ole syönyt pillereitä 6 vuoteen kun ne ei oikein mulle sopineet. Sormet ja varpaat ristissä, vauva mielessä! :)

[color=blueviolet][b]Paju-82[/b]Oon 24 ja miehellä ikää 26. Etelä-Suomen asukki, henkinen keskisuomalainen. Vika pilleri kurkusta alas 26.4. Kroonista kuumeilua pitkäään!

[color=blueviolet][b]Titi-uu84[/b] Olen vm.-84 opiskelija, mieheni vm.-81 työelämässä. Pian 6 vuotta yhteiseloa takanapäin. Asumme Itä-Suomessa maaseudulla. Ensimmäinen yrityksessä ja pillerit jätetty pois 04/2006. Ensimmäisestä yrityskierrosta tärppäsi heti, mutta raskaus meni kesken rv4 05/2006

[color=blueviolet][b]Serenity[/b] Ikää on mulla 25, miehellä 26 vuotta. Itse opiskelen, mies töissä. Oulusta ollaan. Pillerit jätetty pois 1.5.2006.

[color=blueviolet][b]sadeye[/b] Itse olen kohta 25 ja avomies on 26. Pillerit on jätetty huhtikuun lopussa 06. Varsinainen yritys olisi tarkoitus aloittaa 6/06. Ensimmäisestä pikku kääröstä haaveillaan.

[color=blueviolet][b]Pandora74[/b] Minulla ikää 31v ja pykälä kolahtaa mittariin lisää ensi kuussa. Miehellä ikää 36 ja kolme lasta edellisestä liitosta. Minulle siis ihka ensimmäinen on hakusessa. 1/05 heti ensi yrityksestä tärppi tuli, mutta se meni kesken noin vkolla 10. Ja sen jälkeen on ollut hipi hiljaista... Joten odotellaan jos jotain tapahtuisi...

[color=blueviolet][b]Ninca[/b] itsellä ikää 27v. ja mies 29v, pillerit jäi pois 4/06 ja varsinainen yritys alkaa 6/06 tai oikemmin 7/06, kunhan häät on ohi :-) Mut siis nytkin toki erittäin mielellään plussaus vastaan otetaan jos olisi tullakseen.

[color=blueviolet][b]miauuu[/b] Olen 32 v ja mies kymmenisen vuotta vanhempi. Pääkaupunkiseudulta ollaan, yritys aloitettu helmi-maaliskuussa 2006.

[color=blueviolet][b]_apila_[/b] Pienokaista yritetty kohta puolisen vuotta. Minä 22v ja mies 23. Asustellaan Oulun seutuvilla kahden koiravauvan kanssa. Tuntuu että koko elämä on tällä hetkellä yhtä jännäilyä :o)

[color=blueviolet][b]miina79[/b] Minä ja mieheni olemme 27 vuotiaita ja asumme Etelä-Suomessa. Naimisissa oltu vajaa vuosi ja hiljalleen ollaan tilaamassa haikaralta esikoista.

[color=blueviolet][b]-m@y-[/b] Ikää mulla 21 ja miehellä 27, avoliitossa oltu nelisen vuotta. Satakunnassa asustellaan. Varsinaista yritystä ei ollut, et tärppää kun on tärpätäkseen.

[color=blueviolet][b]Yedo[/b] 25 v avopari ollaan ja ekaa puuhaillaan. Yritys aloitettu 5/06. Yritys piti aloittaa vasta loppummalla vuotta, ison rakennusprojektin vuoksi, vaan kuume vei voiton. Ja eihän sitä tiedä kuinka sitä joutuu odottelemaan..

[color=blueviolet][b]B_fly[/b] Olen kuumeillut niin kauan, etten edes enää muista. E-pillerit jätettiin pois huhtikuussa 2006 eli yritystä on ollut siitä asti

[color=blueviolet][b]Divina[/b] Olen 23v ja aviomies 26v. Pian tulee 7 vuotta täyteen yhteiseloamme. Pääkaupunkiseudulla asustellaan. Pillerit jätetty jouluna -05. Siitä asti oltu tulee jos tulee meiningillä.

[color=blueviolet][b]Aqua80[/b] Olen 26-vuotias ja mies samanikäinen. Asustellaan pk-seudulla. Ehkäisy jätetty pois helmikuussa -06.

[color=blueviolet][b]Nektar[/b] Minä 27, mies 32, yhdessä 9 vuotta ja Oulussa asustellaan. Pillerit jätetty yli 6 v sitten ja muu ehkäsy 05/06.

[color=blueviolet][b]B@nzu[/b] Minä ja mieheni 27v., Helsingissä asustellaan. Yhdessä ollaan oltu kahdeksan vuotta. Ensimmäinen vauva haaveissa, pillerit jätetty pois 1/06.

[color=blueviolet][b]L.U.N.A[/b] minä 28, mies 30, yhdessä ollaan oltu pari vuotta ja Helsingissä asutaan. Mies on vihdoin uuvutettu ja pillerit jätetty pois 5/06. toistaiseksi kuumeillaan tjot-meiningillä.

[color=blueviolet][b]Poppana82[/b] Olen 23 ja mies samoin. Asumme Seinäjoella. Vauvakuumetta on tähän mennessä tyydytetty hamsterivauvoilla. Ehkäisy jätettiin pois 5/06 ja nyt ihan maltillisesti katsotaan tapahtuuko mitään vai ei...

[color=blueviolet][b]Leenu-78[/b]Hei! Olen 28 ja mies on 29. Keski-suomessa asustellaan ja ensimmäistä isointa mahdollista lahjaa kuumeillaan. Ollaan nyt aluksi tjot-meiningillä. =) Ehkäisy jätetty pois 05/06.

[color=blueviolet][b]aino-80[/b] Mulla ikää on 25v ja miehellä 34v, yhteiseloa on kestänyt 4 ja puoli vuotta, vuoden päästä kesällä häät. Yritys alkoi 03/06. Mä opiskelen lastenohjaajaksi ja mies käy töissä ja opiskelee avoimessa. Pikku perheeseemme kuuluu 7v saksanpaimenkoiratyttö. Asumme Turussa.

[color=blueviolet][b]ersu82[/b]Elikkä pian 24-vuotias tyttönen ja avomies 27-vuotta, karvaton koira (pian myös toinen karvaton koira) toivovat lisäystä perheeseensä. Ekaa kuumeillaan, kolmas yrityskierto lähti käyntiin tänään. Oulussa asustellaan ja nautitaan kesästä.

[color=blueviolet][b]hermione77[/b] Ensimmäistä kuumeillaan täälläkin, ikää minulla on 29v, miehellä 32v. Savossa asutaan, naimisiin mentiin viime syksynä ja lähitulevaisuudessa olis toiveena oma vauva, toivottavasti pian. Mies haluais vielä odottaa syksyyn mutta minä en.. Ehkä saan miehen mielen muutettua ;-) Toivottavasti täältä löytyy mukavaa kuumeiluseuraa =)

[color=blueviolet][b]MaryRose[/b] Mä olen 18-vuotias ja kihlattuni kaks vuotta vanhempi. Vauvakuume ja pikkuruisten vaatteiden hypistely kaupoissa vei auttamattoman onnellisesti tähän pisteeseen. Tervetuloa, pikkuinen!

[color=blueviolet][b]peipposka80[/b] Olen 25 ja miehellä ikää 31. Asustelemme Etelä-Suomessa. Ehkäisy jätettiin veks toukokuussa 2006. Vauvakuumeilu käy aika kovalla lämmöllä molemmilla :)

[color=blueviolet][b]_edda_[/b] ikää mulla on 20, avomiehellä 22. Ensimmäistä kuumeillaan, ehkäisy jätetty pois 03/06 mutta " vakavampi" yritys alkaa nyt heinäkuussa

[color=blueviolet][b]ebulino[/b] Olen 28 vuotta ja mieheni on kanssa. Herra Haikraa ollaan odotettu kylään jo viime kesästä lähtien. Vauva kuume on meillä molemmilla kova.

[color=blueviolet][b]Brooke73[/b] Olen 32-v. ja mies yli 10 v. vanhempi. Yhdessä ollaan oltu kohta 5 vuotta ja yritystä tulee juuri nyt juhannuksena vuosi täyteen. Lapsi olisi molemmille ensimmäinen. Kovasti toivotaan että haikaralla olisi jo kohta aikaa vierailla meidänkin luonamme!

[color=blueviolet][b]Sofia-75[/b] Olen 30v ja mieheni 33v ja naimisiin menimme toukokuussa 06. Pillerit jäi pois jo vuoden vaihteessa mutta papin aamenen jälkeen olemme alkaneet yrittämään tosissamme.

[color=blueviolet][b]Kiira82[/b] Minä 24v ja mies 26v. Yhdessä kuljettu kahdeksan vuotta ja ehkäisy jätetty pois 5/06. Tjot meiningillä kuljetaan eteenpäin.

[color=blueviolet][b]Tupu77[/b]Olen 28 v ja mieheni 29,etelä-pohjanmaalta, pillerit jätin pois 3/06. Ensimmäistä kuumeilemme innolla..

[color=plum]+ ~ + ~ + ~ + ~ + ~ + ~ +

[size=3]PLUSSANNEET ENSIKOT[/size]

+ ~ + ~ + ~ + ~ + ~ + ~ +[/color]

[color=deeppink]

♥ PauliNea la 10.7.06

♥ Tarastella heinäkuu 06

♥ Silmu80 la 24.7.06

♥ justagirl la 27.7.06

♥ Vocifer la 3.8.06

♥ Niamey_85 la 4.8.06

♥ Mii- la 8.8.06

♥ QueenBzZ la 9.8.06

♥ quiero3 la 21.8.06

♥ Niki-76 la 21.8.06

♥ jj31 la 22.8.06

♥ Tintarella la 24.8.06

♥ pepsimax7 la 10.9.06

♥ Manteli-81 la 11.9.06

♥ Ull-maij la 13.9.06

♥ Helmi-75 la 14.9.06

♥ nau la 15.9.06

♥ Sippuliini la 23.9.06

♥ Riverlady la 09/06

♥ Olivia@ la 6.10.06

♥ hippi-hiiri la 6.10.06

♥ Espree la 16.10.06

♥ ykkösope la 23.10.06

♥ amy75 la 27.10.06

♥ JoJo1 la 2.11.06

♥ viipero la 6.11.06

♥ Elina-1985 la 10.11.06

♥ Hemuli5 la 17.11.06

♥ jepen la 24.11.06

♥ fiorella la 27.11.06

♥ cactus79 la 1.12.06

♥ laralei la 12.12.06

♥ AinoAurora la 15.12.06

♥ nesselia la 17.12

♥ keinuhepo la 18.12.06

♥ kandivaihe la 31.12.06

♥ leppis06 la 1.1.07

♥ Hiljamaari la 8.1.07

♥ HaKi83 la 9.1.07

♥ siru85 la 17.1.07

♥ Voikukka83 la

♥ poppiupau la 24.1.07

♥ Iisa25 la 25.1.07

♥ Han_ la 1.2.07

♥ Nea81 la 3.2.07

♥ Essi-78 la 6.2.07

♥ Mairanne la 7.2.07

♥ Pajuska83 la 9.2.07

♥ SillySausage la 12.2.07

♥ Aurora@79 la 19.2.07

[/color]

Kommentit (3)

Olemme mieheni kanssa molemmat 28v. ja asustelemme pääkaupunkiseudulla. Vakavat vauvatoiveet ovat olleet mielessäni jo pitkään, mutta mieheni on hitaammin lämpiävää sorttia ;) Nyt olemme kuitenkin molemmat täysillä mukana.

Pillerit jätettiin ja yritys alkoi 06/06, siis ekaa kiertoa vielä mennään. Kuume on kova, mutta yritän suhtautua maltillisesti... enemmän tai vähemmän menestyksekkäästi, heh...

Sikuri

Täytän 25-v ja mieheni on 27v. Kesäkuussa oli 1-v hääpäivä. Toukokuussa jätettiin ehkäisyt nurkkaan ja nyt kovasti yritellään saada ensimmäistä vauvaa. Vauvakuume molemmilla kova=)

-Tamsku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat