Seuraa 

jep, eli apävarmana täällä tutisen " mahdollisesta" raskaudestani. Olen aikaisempaa jo raskaana ollut, mutten osaa verrata siihen, kun silloin minulla ei ollut minkäännäköisiä raskaudesta kertovia " oireita" , paitsi että kuukautiset jäivät pois.

Elikkäs, kuukautiseni ovat olleet normaalisti säännölliset, tarkalleen alkaneet ja runsaana tulleet. Viime kuussa, menkat olivat aika niukat ja kestivät vähemmän aikaa kuin yleensä. Myös huomasin mahani turvonneen, ja rinnat olivat myös arat. Rintojen arkuus hävisi nopeasti enkä sen kummemmin ajatellut asiaa.

Noh, sitten tässä kuussa suunnilleen ovulaation aikaa tuli " veristä" ja limaista vuotoa illan, ei kuitenkaan paljoa, ja pari päivää sen jälkeen tein raskaustestin (apteekista ostettu). Negaa näytti.

Nyt taas pitäisi menkat alkaa " kunnolla" , muttei ole kuin vähän tullut vuotoa (ehkä valevuotoa?). Mahaa on pari kertaa tämän kuukauden aikana vihlassut oikein kunnolla, sekä töissä että kotona nukkumaan mentäessä sekä olen (ainakin omasta mielestäni) ollut nälkäisempi kuin yleensä. Ajattelin kuitenkin vielä tehdä raskaustestin. Mitähän mieltä olette, olenko raskaana?

Kommentit (1)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat