Seuraa 

Meillä on yritystä nyt takana kaksi vuotta. Viisi kiertoa söin clomeja, mutta sitten minulle tuli kysta joten nyt ollaan tauolla.

Ilma clomeja s-prog oli mulla 27 ja clomeilla 60, eli pitäisi clomien kanssa onnistua.

Ens viikolla menen lääkärille ja minulle tehdään ssg(meniköhän oikein), mutta lääkäri ei usko että tukossa ovat. Vähän jännä et nyt vasta tutkitaan tämä asia. Itse en aluksi osannut tahtoa kun ei kaikkea tiennyt ja sitten tuli clomit niin ajattelin et nyt onnistuisi. Mies on myös tutkittu ja asia ok.

Mutta oikein kysymykseen. Eli onko sinulla clomit toiminut ja raskautumisen pitäisi onnistua, eikä muuta vikaa ole kuin huono ovis, mutta ei vain tärppää.

Mitä teille on seuraavaksi " tehty" tai mitä hoitomuotoa, lääkkeitä tai jotain muuta.

Mitä pitäisi lääkäriltä kysyä kun ens viikolla sinne menen? Jos kokeneemmat tietäisi!

Kommentit (4)

ole tota limakalvoa varmaankaan katsottu ellei lääkäri jättänyt sitämulle kertomatta.

Ajattelinkin lääkärille sanoa et se pitää tarkistaa kun nyt seuraavan kerran menen lääkärille. Vaikka olen nyt clomitauolla, mutta voihan se olla liian ohut ilman clomien vaikutusta.

Näkeekö sen ihan vain ultraamalla?

Meillä nyt toka clomikierto menossa, ihan kamalasti nippailee vasenta puolta. Viime kierrossa kävin ultrassa kp 12 ja silloin limakalvo näytti hyvältä ja 2 munasolua kasvamassa ja piti irrota kahden päivän päästä. Seuraavana iltana ultrasta puuhasteltiin, eli olis pitänyt osua ajoitus kohdalleen, mut ei ainakaan vielä tärpännyt.

Mulla vielä kaiken lisäksi stressiä duunipaikan vaihdoista jne joten pieni pelko persiissä, et mitä, jos ei 4 clomikiertoa tehoakaan, mitäs sitten tehdään...

Nonna

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meitä on täällä tosi monta, jotka ovat aloittaneet Clomeilla, mutta ei ole tärpännyt. Itsellänikään ei varsinaista vikaa ole ja Clomit hoitivat hommansa hienosti, mutta kun ei tärppää niin ei.

Seuraava hoito määräytyy sen mukaan mitä tutkimuksissa paljastuu tai jää paljastumatta, mutta yleensä clomeja seuraa muutama yritys inssillä (inseminaatiolla eli keinosiemennyksellä). Onnistumisprosentti on noin 10-15% yritystä kohden ja yrityksiä on yleensä muistaakseni 3-5

Oma hoitokierros alkoi 2004 teroluteilla, joilla yritettiin säännöllistää kiertoa, sitten vaihdettiin Clomeihin, sitten 3 inseminaatiota, 1 ivf (keinohedelmöitys) joista riitti munasoluja vielä 2 PAS:iin (pakastettujen alkioiden siirto) ja nyt syksyllä on edessä uusi IVF ja toiveet ovat edelleen korkealla;)

Itse söin clomeja neljä kiertoa turhaan ennen kuin honattiin katsoa limakalvo (hädintuskin 5 mm, eli aivan liian vähän). Muuten ovuloin hyvin joka kierrossa (kerran jopa 5 rakkulaa). Ensimmäinen piikityskerta sitten toi plussan, kun limiskin kasvoi hyvin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat