Vierailija

Edellyttäen, että älynlahjasi ovat samanlaiset kuin nyt, mutta saisit koulutuksen ko. ammattiin. Ja olisi myös kiva tietää, mikä on nykyinen ammattisi.

Sivut

Kommentit (30)

olisin mieluisasti ja lisäksi siihen tekisin jotain pientä työtä silloin kun huvittaa että saisin toteuttaa itseäni sitä kautta ettei elämä ihan oman kodin ympärille jäisi. Voisin vaikkaa pitää jotain lastenvaate-esittelyjä tms.

olen sosiaali-alalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Just sen takia tää onkin musta mielenkiintoinen kysymys, et tavallaan sitä haluais mahd. helpon työn ilman vastuuta, mut toisaalta tyydyttäiskö sellainen työ sitten niitä kunnianhimoja, joiden vuoksi on päätynyt nykyiseen ammattiinsa. Eli vaikea kysymys on.

ja olen tutkija nytkin.

Eikä minun ammatinvalintani taustalla ole raha. Minusta kysymys ei ole ollenkaan vaikea. En ikinä haluaisi tehdä "helppoa" työtä. Minä en uhraa kunnianhimoani helpolla pääsemisen takia, vaan siksi, että vammaisen lapsen kanssa voimat eivät enää tunnut riittävän. Jos lapsen luokanopettajat olisivat ammattitaitoisempia, jatkaisin miellihyvin yhteiskunnalle hyödyllistä ammattiani, mutta näin ollen taidan joutua lopettamaan tulevana syksynä.

... mutta en kyllä tiedä, viitsisikö sitä tehdä aivan hemmetin stressaavaa työtä, jos saman rahan saisi jostain iisimmästäkin. Toisaalta voisi tietty tehdä iisiä työtä ja kehittää sitten vapaa-ajalle enemmän jotain kunnianhimoja tyydyttävää.

Ap pohdiskelee

Ennen sinua tässä oli puolitoista (ts yksi ja ykjsi puolipäiväinen) halukasta tutkijaa sekä minä, joka olen sitä nytkin ja luulen siis tietäväni, mistä hommasta on kysem vaikken vaihtaisikaan. Sinun vastauksesi jälkeen on tullut lisää yksi halukas tutkija.

Toimin viestintäalalla. Työ on mielenkiintoista,mukavaa ja haasteellista, mutta joskus kyllä mietin, onko siitä maksettava korvaus sen arvoinen. Suoraan sanoen, minulla on usein töissä ikävä lapsiani...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat