Vierailija

Kommentit (25)

Kunnioitan yh:jia valtavasti. Itselläni on vain yksi lapsi ja silti joka päivä, kun mies tulee vasta kello 10 illalla kotiin, olen ihan poikki, vaikka tätä tapahtuu noin 2 kertaa viikossa vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos taas lapsilla on eri isät, nainen luokitellaan toisen luokan kansalaiseksi, koska hän ei ole oppinut yhdestä virheestään mitään. Näin äkkiseltään kommentoituna, kun kerran menin sitä kysymään.

... että töiden jälkeen vaan pyörähti kotona ja jos joskus kotona oli pidemmän aikaa, niin ajatteli vaan harrastustaan... Ikinä ei ollut henkisesti läsnä, sehän se rankinta olikin, kun tuntui, että olisi kuitenkin yksin, vaikka se mies siinä olisi ollutkin. Mies tapaa melkein päivitäin lapsiaan, yleensä ei ole meillä kuin 20 min...

Vierailija:

Lainaus:

Jos taas lapsilla on eri isät, nainen luokitellaan toisen luokan kansalaiseksi, koska hän ei ole oppinut yhdestä virheestään mitään. Näin äkkiseltään kommentoituna, kun kerran menin sitä kysymään.

... erottiin 3 kk sitten. Ero tuli sen takia, että mies oli aina pois kotoa omissa harrastuksissaan, harrastuksissa juokseminen alkoi reilu vuosi sitten. Olen aina ollut lasten kanssa melkein yksin, ennen eroa oli hermot jo niin kireällä miehen takia, että vanhempi lapsikin huomasi sen. Joo, on ollut välillä rankkaa, mutta ainahan se on ollut, mutta toisaalta on helpottanut eron jälkeen, kun miehen kanssa ei tarvitse enää riidellä. Yhteiskunnantukia ei saada yhtään, vaikka on välillä ollutkin rahasta tiukkaa. AP.

... ja toisella eroahdistus. Välillä kyllä tuntuu, että voimat loppuu, varsinkin, kun itse olen sairastellut viime aikoina, silloin kaipais jotain siihen vierelle joka jaksaisi ymmärtää. Mutta taas toisaalta, ne pienetkin hetket, kun lapset nauravat toistensa jutuilleen ja ovat hyväntuulisia, niin se antaa voimaa taas minulle jaksaa. AP.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat