Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kyseessä on kolmas lapsi ja mietityttää että miksihän mulle on pompsahtanut jo maha..? Fysiologisesti ei pitäisi olla edes mahdollista (alkion koon vuoksi) mutta niin tuossa vaan on tuollainen pömppä jonka ystäväni tulkitsi vauvamahaksi.

Voiko pelkkä raskaus selittää mahan tulemisen näkyviin vai onkohan tässä normaalista lihomisesta kyse? En vielä haluaisi tehdä tästä julkista

Kommentit (12)

Päinvastoin olen kans ollut todella hoikka 170/55 ja treenannut aktiivisesti salilla. Ehkä se maha saattaa teillä läskeillä hukkua niiden läskien sekaan ja hoikilla tulla enemmän esille :)) hah hah haa

Verenkierto lisääntyy alkuraskaudessa jo ja turvottaa masua. Mulla näky esikoisesta rv 13 vatta, kakkosesta vaatteet ei menny rv 6 enää kiinni.

Saattaa olla tietty kaksoisraskaus menossa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Juu myönnetään, liikuntaa ei ole tullut harrastettua juuri lainkaan. Eikä ne vatsalihaksetkaan automaattisesti pysy kunnossa..

Hyvä herätys tämä oli meikäläiselle, että kuuli toisen sanomana mitä itsekin epäili..

Kiitos teille!

Kuulun naisten vähemmistöön ja vatsalihakseni näkyivät selvästi eli aina pämppämaha ei johdu huonoista vatsalihaksista, hah. Treenasin esim. voimannostoa ihan loppumetreille saakka.

Turhaa itsekorostusta vaan. Hienoa että olet jaksanut treenata ja olet tosi tyytyväinen itseesi.

Tuttavapiirissäni on himokuntoilijoita, joilla on varmasti tuhat kertaa timmimmät vatsalihakset kuin sinulla tai minulla ja niin vaan näkyy raskaus päältäpäin jo pikkuviikoilla.

Olikin sitten kyseessä toinen, tai kolmas lapsi. Silloin ei vatsalihakset VOI olla oikeastaan missään kunnossa.

Itsellä esikoisen aikaan muut huomasivat raskauden vasta reilusti yli 20 viikon (25?) ja nyt odotan toista rv 11 ja masu ihan littana, pitkään toivoisin... ;)

Onneksi treenasin esikoisen syntymän jälkeen.

Ennen kuukautisia alavatsa turpoaa ihan hirveästi ja turvotus laskee kuukautisten alettua. Kolme kertaa tämä " vauvamasu" onkin ollut todellinen vauvamasu. :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat