Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mistäköhän johtuu että sellaisilla ihmisillä joilla ei ole lapsia on aina niin hyviä lapsenkasvatusohjeita ja he ovat aina ensimmäisenä kommentoimassa ulkopuolisille että siellä ja siellä oli aivan kurittomomia kakaroita eikä mitään tapoja opetettu?

Kommentit (11)

ei vielä ollut yhtään lasta niin oli 5 hyvää kasvatus ohjetta. Sittemmin kun on saanut 5 lasta niin ei ole yhtään hyvää kasvatus ohjetta... Näin se kai menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse ihmettelin myös ennen lapsettomana vaikka mitä asioita muiden lasten kasvatuksessa (en tosin ääneen), mutta nykyään ei ihmetytä enää, kun itselläkin kokemusta asiasta. " Parhaat" neuvot tulevat aina kentän laidalta :)

Jokainen on itse ollut lapsi, monella on myös ammatin/koulutuksen kautta tai ihan muuten vaan hyviä ajatuksia. Itse sitä on arjen pyörityksessä lopulta aika sokea omille toimintatavoilleen. Äitiys ei valitettavasti tee kenestäkään automaattisesti lastenkasvatuksen asiantuntijaa, terve itsekritiikki olisi tässä vanhemmillakin paikallaan.

jacky makupalat soivat juuri ennen sankyyn menoa ja mielestani on AIVAN KAMALAA etta ' suklaata' soivat siihen aikaan. no juu, onpa tainnu tulla omalle pojalle annettua silloin talloin.

yksi oma lapseton ystava piti minulle saarnan etta pitaa vieda lapsia ravintoloihin ja kahviloihin etta oppivat olemaan, kun poika juoksenteli pizzeriassa ennenkuin ruoka oli tuotu poytaan. se vaan nauratti kun poika oli vaan 2v ja asettui kylla aloilleen heti kun sai ruoan eteensa. ei haitannut ketaan muuta hanen juoksentelunsa kuin ystaavani. ja sita paitsi kaydaan usein ulkona syomassa, ei vaan aina pakoteta istumaan poydassa.

neuvoin jopa erästä psykologia lapsensa kuivaksi opettamisessa. Saivat lapsen kuivaksi parissa viikossa, kun ottivat neuvoni todesta.

Olen huomannut, että monet äidit ovat heti niskavillat pystyssä jos lapseton erehtyy heitä neuvomaan, ei edes kuunnella neuvoa, kun tyrmätään se heti.

Itse kuuntelen mielelläni myös lapsettomien neuvot

Vain vanhemmat ovat sitten kyvyttömiä toteuttamaan näitä neuvoja ja siitä tulee ristivetoa, koska vanhemmat kokevat itse olevansa huonoja, kun heitä " arvostellaan" .

Lapsettomien vinkeissä on aina hyvää perää, eikö olekin?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat