Vierailija

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minkä ikäisiä lapsia sinulle on?

Tyttöjä / poikia?

Käytkö töissä?

Onko sinulla ammatillista koulutusta?

Oletko naimisissa?

Onko kaikki lapset saman miehen kanssa?

ensimmäisen sain 22-vuotiaana.

Olen toisen asteen koulun käynyt, päiväkodin tätinä ollut muutaman vuoden. Kotona olen tällähetkellä, eikä ole kiire töihin...

Miten vanhana sait ensimmäisen lapsen?

Miten pitkälle koulutettu olet? Mitä työtä olet tehnyt? Oletko takaisin jo töissä? Milloin menet?

Minäkin olen 25 -vuotias kolmen lapsen äiti.

Minkä ikäisiä lapsia sinulle on?

Tyttöjä / poikia?

Käytkö töissä?

Onko sinulla ammatillista koulutusta?

Oletko naimisissa?

Onko kaikki lapset saman miehen kanssa?

vanhin on kohta 3, sit on kaks siitä nuorempaa. naimisissa onnellisesti, ja yks ja ainut mies on.

asutaan toistaiseksi vielä kaksiossa. ja ei ole omaa huonetta, mutta eiköhän omat huoneet kohta saada, kun omaan taloon päästään muuttamaan..:D

onko lapsiluku täynnä? Jaksatko hyvin hoitaa kotityöt ja pienet lapset,

saatko apua mieheltäsi/ isovanhemmilta? mäkin haluaisin kolme lasta putkeen, mutta jaksamista vaan mietin..

Kukapa tietää, onko luku täynnä.. toivottavasti ei! Kyllä ihan hyvin jaksan, ja saan " apua" mieheltäni. en vain ymmärrä, miksi sanotaan noin, koska ovat ne lapset miehenkin, eikä se mene niin, että mies auttelee silloin tällöin äitiä... vaan osallistuu kodin arjen pyörittämiseen ihan niinkuin minäkin. Tosin työajan jälkeen vasta. Isovanhemmista ei ole apua.. mut muista sukulaisista kyllä. Nyt on ihana, kun lapsista on seuraa.. ku ovat niin tiheesti...(=

Mulla ei mitään kysyttävää, mutta haluaisin onnittela sinua kolmesta lapsesta :0)!

Olet minua vuoden vanhempi, ja toivoisin koko sydämestäni, että minulla olisi jo kolme lasta :0).

ONNEA!!

Kiitos kaunis..:D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat