Vierailija

Tyhmä kysymys, mutta itse arastelen käydä edes pissillä miehen luona ollessani. Mies taas ottaa rennosti aamulla kirjan käteensä ja suuntaa vessaan pariksi kymmeneksi minuutiksi. On yövytty yhdessä vasta 3 viikonloppua. Tapailtu kyllä pari kuukautta ja satunnaisia öitä vietetty yhdessä viikonloppujen lisäksi.

Mites muilla?

Kommentit (28)

tosi pieni ja tosi äänieristeetön ja koska kämppä pieni, niin käytännössä suorassa yhteydessä makkariin, olkkariin ja keittiöön. Siellä pelkästään pissalla käynti on ihan tuskaa. Kun ei tule muuallakaan helposti, jos tiedän että joku kuunteluetäisyydellä. Tiedän että ihan typerää, mutten asialle voi mitään. Eikä silloin auta edes veden laskeminen hanasta. Viimeksi pidättelin pissaa yli 12 tuntia, kun ei vaan kertakaikkiaan tullut mitään. En sitten kehannut käydä jatkuvasti yrittämässäkään josko nyt tulisikin. Laiska suoli helpottaa tuossa toisessa vaivassa kyllä, mutta haluaisin päästä siitä eroon. En haluaisi olla näin estoinen.

-ap

Lainaus:

Eli ei se että käyn oikeesti paskalla, kait miehellekin on selvää että minullakin on suoli ja käyn paskalla.

Mutta nolotti enemmän se jos mies käy minun jälkeen siellä vessassa (joka samalla on myös kylpyhuone) ja siellä leijuilee vielä tajuton haju. :-)

Noh, ekalla kerralla hipsin sitten keskellä yötä paskalle, kun mies oli nukkumassa. :-D

Myöhemmin kyllä nämä estot poistui.

Eksän kanssa pääsin vuodessa-parissa siihen, ettei enää edes ovea tarvinnut kunnolla sulkea, jos oli paskalla. Nykyisen kanssa ekan vuoden ujostelin ja häpeilin, jos piti käydä esimerkiksi hotellihuoneessa. Vieläkään en piereskele mieheni kuullen, enkä mainosta paskareissujani, mutta voidaan puhua kyllä ripulista tai jostain vaivoista ja käyn normaalisti vessassa, jos on hätä. Ollaan oltu yhdessä 5 vuotta ja mies on nähnyt kaksi synnytystäkin.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kuinka estoinen voi nainen olla??

Enpä todellakaan muista, milloin olen ekan kerran käynyt miehen "nähden" paskalla! varmaan heti eka aamuna, yleensä kun suoli toimii heti herättyäni:D

harrastetaan ja olette nähneet toistenne värkit,niin mitä ihmellistä siinä pissa/kakka-osastossa on?

Sori,mutta mun on vaikea ymmärtää tätä.Me ollaan oltu 5kk yhessä,en ole piereskellyt velä,mutta taatusti on kuullut mun pissaavan ja kakkaavan,eikä ole hävettänyt yhtään:)

Mulla ei pissaamisen kanssa ole ongelmaa, mutta ujo kakka on. Vieläkin (3 vuotta yhdessä) mua häiritsee jos mies tulee ihan vessan oven taakse venailemaan ja huutelemaan että koska pääsee - oon kyllä tietysti sanonutkin sittemmin että ei tekis niin. Siinä tapauksessa joudun nimittäin yleensä luovuttamaan koko homman, kun ei vaan tuu mitään, ja siirryn h*vetin vihaisena venailemaan itse oven ulkopuolelle että pääsen rauhassa isolle hädälle sit miehen jälkeen.

Parisuhteen alussa mulle ei edes tullut isompi hätä silloin kun oltiin yhdessä, vaan se odotutti itseään esim. puolitoista vuorokautta. Pikkuhiljaa, muutamassa kuukaudessa, tilanne normaalistui.

Mies kävi ekana iltana. Ja vielä vuosienkin päästä naurattaa kun hän päästi sellaisen pierun kuin ois puhelin pirissy ja mua alkoi aivan hirveesti naurattamaan. Nimittäin se pirinä kaikui koko kämpän läpi vaikka vessan ovi oli kiinni:)

Mitä sitä suotta jännittämään!

Lainaus:

Pakko jatkaa vielä että meillä koko perhe nykyään käy ovet auki paskalla.

Lainaus:

Mulla on mennyt n. vuosi

Ei paljon hävetä enää

Kakkaamatta en ole toisten ihmisten takia jättänyt koskaan. vaikka joskus voi hävettää. Inhoan kakkkahätää. Minulla on vikkelä ja melko vähä-ääninen kakka.

Enkä kyllä pieriskään miehen kuullen ihan äkkiä. Tuskin vuosikaan riittäisi. Olen varmaan epänormaali, mutta näin ollut kaikkien aiempien miestenkin kanssa.

Lainaus:

Mulla on mennyt n. vuosi

Lainaus:

Lainaus:

Pakko jatkaa vielä että meillä koko perhe nykyään käy ovet auki paskalla.

Lainaus:

Mulla on mennyt n. vuosi

Ei paljon hävetä enää

Vaikka olis miten estoton, niin on mielestäni toisen kunnioittamista että ei päästä paska löyhkät leijumaan koko kämpään. Ei ne nyt niin herkulliset ole, että kaikkien tarttis nauttia niistä!

Eli ei se että käyn oikeesti paskalla, kait miehellekin on selvää että minullakin on suoli ja käyn paskalla.

Mutta nolotti enemmän se jos mies käy minun jälkeen siellä vessassa (joka samalla on myös kylpyhuone) ja siellä leijuilee vielä tajuton haju. :-)

Noh, ekalla kerralla hipsin sitten keskellä yötä paskalle, kun mies oli nukkumassa. :-D

Myöhemmin kyllä nämä estot poistui.

No siinä vaiheessa kun ihmissuhde on edennyt siihen, että on sitä nimittää parisuhteeksi ja esim yöpyy toisen luona, on jo hyvän aikaa tehnyt ihan kaikki tarpeensa ihan ilman nolottelua. Mutta kun edetään peräedellä puuhun, niin näitä kysymyksiä satelee mieleesi vielä lisää.

Silloin paskalle kun tarve tulee.

Jos ääniä pelkäät niin laita vaikka vessapaperia vessanpyttyyn päälle. Tai laita hana päälle. Sano että menet suihkuun, ja kun muka olet suihkussa niin käyt paskalla samalla, niin että se peittyy suihkun ääniin. :D Kyllä niitä tapoja löytyy jos ujostuttaa.

Ja jos pelkäät että jälkiä jää pyttyyn, niin kyllä nyt ihan tavallisella suomalaisella miehellä pitäisi wc-harja olla vessassaan vaikkei sitä usein käyttäisikään.

mutta edelleeenkään en käy jos meillä esim. viikon ajan vieraita (siis meidän kotona), tai siis käyn silloin kun muut ovat jossain menossa. Jos ollaan jonkun porukan kanssa reissussa niin jätän myös käymättä. Kerran taisi mennä lähemmäs viikko kun pidättelin, oltiin appiukon luona :) Yhteiseloa takana toistakymmentä vuotta :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat