Vierailija

olen jo hoikempi kuin ennen raskautta mutta nahka senkun roikkuu kamalana ryppyisenä ja viiruisena:( onko mitään tehtävissä, mieluiten ei kirurginveistä. olen 25v, meneekö se itsestään pois? 6kk synnytyksestä.

Kommentit (6)

Treenata en ole juurikaan ehtinyt, mutta vatsalihasjumpalla luultavasti saisin masun vielä paremman näköiseksi. Raskausarvet tosin jäi joten ihan entiselleen ei tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Yli 2,5vuotta edellisestä synnytyksestä, vatsa viiruinen ja ryppyinen nahkaröllykkä. Olen hoikka (61,5kg ja 173cm) mutta kummatkin lapset olleet syntyessään yli 4,5kg joten mahanahka joutunut äärimmäiseen venytykseen, eikä palaudu enää... :(

saman ongelman kanssa painin. Painon kanssa ei mitään ongelmia, olen hoikka, mutta toi maha roikkuu viiruisena ja arpisena...ällöä! Jossain vaiheessa vilautan kyllä kirurgin veistä, jos se ei muuten oikene :)

Minulla alkoi palautua vasta n vuosi synnytyksestä ja samoin monilla muilla tuttavillani. Nyt kun synnytyksestä 2v, nahka on täysin palautunut. Ulkoisesti minusta ei näe että olen synnyttänyt ja jopa imettänyt pitkään. Rintojen palautumisesta olin todella huolissani, koska minulla oli B-kupin rinnat ennen lasta ja imetyksen aikana D-kupit. Nyt 2v synnytyksestä, rintani on B-C kuppikokoa liiveistä riippuen. Rinnat näyttävät lähes samoilta kuin ennen lasta. Nännit vaan nöpöttävät paljon aiempaa enemmän. Ennen lasta nännini olivat lähes aina " piilossa" .

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat