Seuraa 

Etukäteen täällä jo huomista ja punnitusta odotellessa.. :o)

Saa nähdä, kuinka tytön käy. Ilmeisesti olin syöny liian vähän parina viimeisenä viikkona. Näin viisaammat kertoivat. Elimistö kuulemma alkaa säästelemään jos ei saa energiaa kuin niukasti ja sitten ei paino putoa enää. Asiaa kun on enempi miettiny, niin kyllähän se järkeen käy.

No nyt olen sitten kiltisti syöny mulle " määrätyt" 1460kaloria päivittäin. Ja liikkunu olen, eilen ylitin itseni ja pyöräilin reilun 18km. Toiveikkaalla mielellä siis huomiseen, jospa vaaka näyttäisi mukavia lukuja..

Juomisen olen ottanu myös sydämen asiaksi. Vettä, vichyä ja light mehuja on uponnu n 2litraa päivässä. Siitä pitäisi kuulemma olla apua.

Huomista jännittyneenä odotellen, Susasanna

Kommentit (5)

Minäkin huomaan jo muutoksia ulkonäössäni, etenkin kasvot ovat jo kapeamman oloiset. Motivaatio sen kun kasvaa, aina kun vaaka näyttää peienmpää lukua. Välitavoite, NORMAALIpaino :D enää 900 gr päässä!! Hip hei ja hommat hoituu.

Aloitus (29.5) ----73.8 kg (BMI 27.14)

1.punnitus (5.6) ---71.1 kg

2.punnitus (12.5)---- 71.1 kg

3. punnitus (19.6)-----70.4 kg

4. punnitus (26.6)------69.5 kg (BMI 25.65)

5. punnitus (3.7)-------68.8

Välitavoite: 67.9 kg (painoindeksi normaalin rajoissa)

Tavoite: *******63 kg (BMI 23.42)**********

Sisältö jatkuu mainoksen alla

teillähän menee hienosti! mulla näkyy olevan tää punnituspäivä nyt sitten torstai. 79 painoin tänään. että ihan hyvin alas päin menossa. Viikonloppuna yritän sitten muuttaa tätä ruokavalioa. Mutta saapa nähdä, ei oikein haluta mennä mitään muuttamaan ko paino tippuu näin hyvin... Mutta edelleen pysyn karppina, en vaan enää alakarppina. Kauhea himo leipään ollut pari päivää... onneksi ei ole ko hötöleipiä niin ei tarvi syödä niitä.

Millainen tuo kirja oli? Olen sitä kirjastosta katellu, mutta aika monta varausta siihen on ollut.

En sitä taulukkoa sitten jaksa taaskaan päivittää... missähän tohkeilija on?

Täällä ollaan melkein alku lukemissa. Painoa 64.7 eli olikohan 100g vähemmän kuin viime viikolla. Motivaatio on ollut kadoksissa. Mutta olen lukenut erään kirjan (Olikohan: laihdu ilman nälkää, hiilihydraattitetoisella ruokavaliolla) kriittisellä silmällä. Olen aloittanut aijemmin sokerittoman teen juonnin. Nyt sitten sokerit pois ruuasta, sekä vehnäjauho. Enemmän proteinia ja vähemmän hiilareita.

Mahani on ollut aika turvoksissa. Joten toivon että tästä sokerittomasta-hiivattomasta-vehnäjauhottomasta ruokavaliosta olisi apua turvotukseen ja painon pudotukseen...

lähtö paino 65

viikko sitten 64.8

tavoite 62

ihanne 55

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat