Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

En koe itseäni lihavaksi, vaikka vähän pientä ylimääräistä on. Tarkoituksena on kyllä laihduttaa. Miten olen noilla painoindekseillä? Muita samankokoisia, jotka eivät koe itseään lihavaksi?

Sivut

Kommentit (24)

ja mielestäni aivan liian lihava! Painoindeksin mukaan normaalipainoinen, mutta aivan siinä ylärajoilla. Lihaksia ei juurikaan ole. Mun normaalipaino on siinä 68kg kieppeillä mut nyt laihdutusurakan tavoitteena on 65kg.

Minunkin mielestä 60kg on hiukan liian vähän.

Mutta jo joku 170cm pitkä pitää 74kg sopivna niin kyllä silloin on jotakin pielessä.

Lainaus:

että 174 cm pitkät MISSIT painaa noin 60 kg. Ja nykymissejä on syytetty liiasta laihuuden ihannoinnista.

Eli jos joku on missin mitoissa, niin täytyy olla korvien välissä ne läskit jos pitää itseään lihavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla tämä on kolmas raskaus ja kahdessa ekassa on tullut n. 2kg puoliväliin mennessä. SIlti molemmista koko raskausaikana 15-20 kiloa... :-(

Kun aloin odottaa ekaa, painoin 63kg ja raskauden lopussa 83kg. Tokaa ennen painoin 67kg ja lopussa taas samat 83kg. Kaipa se sama lukema on edessä tälläkin kertaa.

Viimeksi olin raskaana tasan 3 vuotta aiemmin ja kuuma hellekesä meni kyllä ihan mukavasti. Mulle ei ole tullut turvotuksia ja olo on ollut kiloista huolimatta oikein loistava loppuun saakka (2 viikkoa yli LA:n... :-) Oikeastaan vaan helpompaa kun ei tarvitse pukea paljoa vaatteita (itsensä tai lasten) päälle ja saa liikkua kevyissä varusteissa.

Mukavaa loppuraskautta!!

Lainaus:

Todellakin tunnen itseni liikakiloiseksi jos siis olisin normaalitilassa.

Elä huoli sun painonnousua. Mulla tullut vielä vähän enemmän ja odotettavissa olisi n 25kg, mutta pakko hyväksyä;)

Paljonko sulla viikkoja? Miten ajattelit selvitä kuumasta kesästä? mua välillä vähän hirvittää jos tulee turvotustakin paljon :(

Lainaus:

Olen puolivälissä raskautta ja kauhistelen noita kilojani... Normaalipainoni on 65kg (siinäkin hieman ylimääräistä) ja nyt tullut jo 5kg 20 viikossa... huh huh!

viides raskaus ja mukavaa kesää ja odotusta myös sinulle :)

Lainaus:

Mulla tämä on kolmas raskaus ja kahdessa ekassa on tullut n. 2kg puoliväliin mennessä. SIlti molemmista koko raskausaikana 15-20 kiloa... :-(

Kun aloin odottaa ekaa, painoin 63kg ja raskauden lopussa 83kg. Tokaa ennen painoin 67kg ja lopussa taas samat 83kg. Kaipa se sama lukema on edessä tälläkin kertaa.

Viimeksi olin raskaana tasan 3 vuotta aiemmin ja kuuma hellekesä meni kyllä ihan mukavasti. Mulle ei ole tullut turvotuksia ja olo on ollut kiloista huolimatta oikein loistava loppuun saakka (2 viikkoa yli LA:n... :-) Oikeastaan vaan helpompaa kun ei tarvitse pukea paljoa vaatteita (itsensä tai lasten) päälle ja saa liikkua kevyissä varusteissa.

Mukavaa loppuraskautta!!

Lainaus:

Elä huoli sun painonnousua. Mulla tullut vielä vähän enemmän ja odotettavissa olisi n 25kg, mutta pakko hyväksyä;)

Paljonko sulla viikkoja? Miten ajattelit selvitä kuumasta kesästä? mua välillä vähän hirvittää jos tulee turvotustakin paljon :(

Lainaus:

Olen puolivälissä raskautta ja kauhistelen noita kilojani... Normaalipainoni on 65kg (siinäkin hieman ylimääräistä) ja nyt tullut jo 5kg 20 viikossa... huh huh!

Ja aika paksu olen, kun kaikki läski on vyötäröllä, siis omenavartalo. Veikkaan että päärynän mallisena ko. paino ei olisi läheskään niin paha. Pahuksen geenit :(

Olen itse 170 cm ja koskaan en ole painanut enempää kuin 68 kg. Ja jo silloin olin läski !

Nyt on paino 58 kg ja vieläkin on löysää mutta tässä painossa viihdyn ja muutkit ovat sitä mieltä että tämä on minun painoni.

Tiputahan painoa 15 kg niin huomaat että elämä on paljon helpompaa: jaksat enemmän, löydät helpommin hyvin istuvia vaatteita ja kehtaat pistää bikinit uimarannalla ja uimahallissa.

Mun mielestä ihan liikaa, ainakin 3 kiloa haluaisin pois. Liikun tosi paljon eli en ole pelkkää läskiä. Mutta silti on liikaa.

Mutta se on susta itsestä kiinni, oletko mielestäsi lihava? Mitä peili näyttää? Painoindeksisi mukaan sulla on noin 3-4 kg liikaa painoa.

Harrastatko liikuntaa? Jos et, aloita. Kiinteydyt, vaikket laihtuiskaan.

Eli ton mukaan olisit pari-kolme kiloa ylipainoinen.

Mutta tuo painoindeksien mukainen normaalipainon *alaraja* on vasta joku 58 kg eli hyvin eri muotoista vartaloa tuohon normaalipainon rajoihin mahtuu!

Olen itse just ton 170 cm ja painoin vielä muutama vuosi sitten 100 kg!!! Nyt olen saanut painon vakiintumaan juuri tuohon n. 73-75 kiloon ja pidän itseäni ihan normaalina...

Olen saman mittainen mutta painat 25 kiloa enemmän kuin minä :D

Ja itse en ole mikään luuviulu. Kyllä ihmiset voi olla erilaisia. Jos painaisin 25 kiloa enemmän niin huhhuh...

Lainaus:

sanotaan että tuollainen lievä ylipaino olisi normaalia.

Miettikää itsekin. Lapsetkin ottavat mallia ja ajattelevat että eihän se pieni pyöreys haittaa.

Mun mielestä sulla 5kg liikaa, jos haluisit normaalipainoinen olla.

että 174 cm pitkät MISSIT painaa noin 60 kg. Ja nykymissejä on syytetty liiasta laihuuden ihannoinnista.

Eli jos joku on missin mitoissa, niin täytyy olla korvien välissä ne läskit jos pitää itseään lihavana.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat