Vierailija

Taas se eilen tuli todistettua=(

Miehelläni on ollut ennen minua kaksi pidempää suhdetta, lapsia ei ole eikä edes kihloihin asti ole kummankaan kanssa ehtinyt. Molemmat naisista ovat kauniita, vaaleita, pienirintaisia ja pitkätukkaisia, mieheni on sanonutkin joskus kauan sitten, että hänen naismakunsa on juuri tuollainen.

Minä olen ihan eri maata, tumma, ruskeasilmäinen, lyhyt ja raskaampirakenteinen (en lihava kuitenkaan). Olemme naimisissa ja meillä on kolme lasta.

Eilen olimme pitkästä aikaa kahdestaan juhlimassa kaverimme 30v juhlia. Juhlat olivat mökillä ja siellä oli paljon myös meille outoa porukkaa. Mieheni viinanjuonti meni hiukan överiksi ja yllätys, eräs vaalea nainen alkoi kiinnostaa yllättävän paljon. Mieheni flirttaili ja lähenteli tätä naista koko illan. Touhu oli suhteellisen läpinäkyvää ja otinkin asian aamulla puheeksi. No, humalan piikkinhän se tietenkin meni, mutta mieheni tunnusti, että hänen naismakunsa vaan on tuollainen.

En eilisen jälkeen taas oikeen osaa luottaa mieheeni, mitään peruuttamatonta ei tapahtunut, mutta jos poikaporukassa läåhtee liikenteeseen, voi olla varmaa että ainakin sama toistuu, ellei enemmänkin jos en ole paikalla.

Mitäs tehdä? Vai ollakko vaan ja odottaa??

Kommentit (24)

Hänkö vain totesi, että tuommoinen hänen naismakunsa nyt vaan on. Onhan minunkin miesmakuni jotain muuta kuin oma rakkaani, mutta omaa rakasta minä rakastan niin paljon että ne muut jää reippaasti kakkoseksi. Silläkö miehesi sivuutti seikan että hän käyttäytyi jopa sinun aikanasi äärettömän typerästi, loukkaavasti ja itsekkäästi vain OMAN NAISMAKUNSA takia?????? Voi vi**u sanon minä!!

Minä en antaisi tuota letkautusta noin vain mennä ohi korvien, enkä varmasti kyllä olisi tyytyväisen rauhallisena kotona kun mies muualla bilettämässä. kysyppäs, etkö sinä täytä hänen rakkauttaan, näiden vuosien jälkeen ja lapsien jälkeen, niin että pitää jopa lähentelyksi mennä kun paremman näköisen näkee?????

VOI KURJA MIES!!!!!!!!!!

vihille ja tehdä lapsia. Ne blondit on koristeita jotka saattavat lähteä paremman miehen mukaan jos sellaisen löytävät..

Tyhmä mies. Jätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei minunkaan mieheni varsinaisesti vastaa miesmakuani, mutta so what... Älä anna sen käyttää jotain " naismakua" tekosyynä kähmiä vieraita naisia!

Tuttavapiirissä on joitakin miehiä, joilla vaimoina suoraan sanoen mieheen nähden hyvin vaatimattoman näköisiä, mutta mukavia, joustavia vaimoja. Miehet ovat tyytyväisen oloisia kotioloihin, mutta vilkuilevat ja joskus yrittävät ja onnistuvatkin iskiessään paremman näköisiä naisia.

En oikein ymmärrä, onko vaatimaton vaimo turvallinen valinta, miksei sitten (jos ei kaikilta osin nainen vastaa omaa ihannekuvaa) valita paremmin omia mieltymyksiä vastaavaa naista alunperin, jos pitää koko ajan vilkuilla ja kokeilla vieraita naisia?? Ja miten naiset tyytyvät tuohon asiantilaan, ettei olla ykkösiä omalle miehelle?

mieheni on vaalea, tavallaan karski.

Rakastan miestäni enemmän kuin mitään, enkä vaihtaisi häntä vin dieseliin (NAM!) vaikka tämmöinen tilaisuus tulisikin.

Eli miehesi rakastaa sinua/luonnettasi ja varmasti pitää sinusta ulkomuodollisestikin, vaikka kuinka naismaku olisikin vähän erilainen.

Tai tällainen tilanne minulla itselläni on...

En ole edes asiaa ajatellut koskaan... että joku voi valita vääränlaisen ihmisen itselleen.

Voi olla vaikea sulattaa olevansa vaan se synnyttjäjäemo, ei vaimo tai rakastajatar.

Miten teidän suhde muuten, ap? Uskon, että miehesi rakastaa sinua kyllä, mutta riittääkö se? Riittääkö, että olet jotain muuta kuin mitä hän himoitsee?

joita kumppanissa arvostaa sinussa. ja minun mies on kylla hyvan nakoinen minunkin mielesta, kuten sinakin olet oman miehesi mielesta, mutta... sitten on se unelma.. ja ilmeisesti humalatila teki miehellesi tepposet. enpa tuosta olisi huolissani.

itse seurustelin niiden pitkien blondien miesten kanssa, mutta kukaan ei ' iskenyt tulta' . oma tumma mies tuli ja se oli menoa. ne on kuitenkin edelleen ne pitkat blondit jotka minun paan kaantaa.

Olen tarvittaessa ja suurimman osan ajasta erittäin pitkäpinnainen ja rauhallinen ihminen, mutta tietyt jutut saa näkemään punaista. Veikkaan että ap:n kuvaamassa tilanteessa todellakin kävisin miehen kimppuun silmittömän raivon vallassa.

7

Mielestäni miehesi kuulostaa aika lapselliselta. Hän on selvästikin jäänyt jonnekin murroikäisen ajatusmaailmaan, jossa kaikki on mahdollista. Tuntuu aika pahalta tilanteelta. Mielestäni humalaa ei voi käyttää tekosyynä tuollaisessa tilanteessa. En tiedä, ehkä joku ammattiauttaja olisi ainakin hänelle tarpeen? Tai sitten ero.

En varmaan sinun sijassasi pystyisi jatkamaan suhdetta (mutta minulla onkin yksi petetyksi-tulemis-kokemus takana...). Mun mielestä melkein pahempaa kuin fyysinen pettäminen, olisi se, että mieheni haikailisi muiden naisten perään noin suoraan.

flirttailu ei tietenkään ole soveliasta kumppanin nenän edessä.. Mutta sun fiiliksissä helpommin aattelet, että nyt se flirttailee, kun on tuo miehen naismaku juttu mielessä.

Minun mielestäni, kun puhutaan tietyn tyyppisistä ihmisistä tai ihannemiehestä/-naisesta, kyse on ensisijaisesti luonteesta ym. piirteistä -ulkonäkö on ihan sivuseikka. Joten ap:n miehen haikailut kuulostaa minun korvaani lähinnä lapsellisilta tekosyiltä olla käyttäytymättä siviilisäätynsä edellyttämällä tavalla. Minun mieheni jos käyttäytyisi minun aikanani noin, vetäisin varmaan siltä istumalta turpaan.

Kiittää sympatioista.

Asia vaivaa taas erityisen kovasti meltä tuon lauantai-illan jälkeen. Koko ajan olen toki asian tiedostanut.

Meidän suhde sai aikanaan alkunsa sellaisissa olosuhteissa, kun mieheni ex lähti miehen kaverin matkaan ja olin se lohduttava olkapää. Olen oikeesti suhteellisen epävarma tässä suhteessa edelleenkin.

Ap

Miten sä oot ees voinu tyynesti katsella miehes touhua? Mä en hyväksys jos mies kattelee jotain toista kun mä olen paikalla! Muullon saa kyllä katsella, niin teen minäkin..=)

Itselläni oli koko avioliiton ajan sellainen vaisto ja ajatus, etten ole fyysisesti mieheni ihannenainen. Itse olen puolestani vaalea, pitkähkö, hoikka, mutta naisellinen. Ja useita kertoja kaupassa jne. vaistosin, että mieheni katselee juuri tummia, " kypsemmän" oloisia, ihan erilaisia naisia kuin minä.

Sanon suoraan, että pidemmän ajan kuluessa minulta meni motiivi tuohon avioliittoon.

Voimia ja myötätuntoa sinulle, hyvä ap. Minun itsetuntoni ei oikein kestänyt tuota alituista alemmuudentunnetta tai mitä lie se nyt minun tapauksessa olikin. Minulla ei ollut lapsia tämän miehen kanssa. Mutta ihmetyttää, eikö miehet osaa odottaa niin kauan, että löytävät sen " oman makunsa mukaisen" naisen siihen viereensä, ettei jonkun toisen, ihan yhtä arvokkaan ja jollekin muulle miehelle varmasti kelpaavan naisen tarvitsisi siinä tuntea itseensä vieraaksi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat