Vierailija

Meillä kuopuksella oli koliikkia ja huusi öisin. Mietin välillä, että onneksi on vain yksi, kun olin oikein väsynyt. Miten jaksoitte, kun oli/on kaksi tai useampi vauvaa yhtäaikaa?

T:elämä jo mukavasti raiteillaan

Kommentit (14)

paljoa yöllä nukuttu.. mutta äkkiä se aika kultaa muistot..(= syöttöihin meni tosiaan aikaa, mut äkkiä keksi keinoja, miten päästä nopeempaa läpi ne hommat..(=

Sisältö jatkuu mainoksen alla

muistot on.. ainakin vielä, vaikka ekka vuosi ei ole vielä täynnä kaksos arkea. Nyt ovat niin ihanassa iässä, että ei kukaan voi sitä tajuta..(=

Yhden kerran muistan kun olin niin väsynyt että ruoan laittaminen lapsille oli koettelemus. Itkin varmaan vartin hellan edessä ennen kuin sain kasattua itseni. Meillä siis triplat, eikä unitunteja juuri tullut.

Kyllä me ollenkaan nukuttiin... Mentiin ajoissa nukkuun kun vauvat nukahti. Onneksi heräsivät osapuilleen samoihin aikoihin syömään yöllä. Minä syötin yhtä ja isä toista. Usein meillä oli dvd:ssä joku leffa valmiina öitä varten kun siihen syöttöön ja nukutteluun meni helposti reilu tunti. Kateltiin sit leffa ja kanniskeltiin vauvoja : )

Olihan sitä univelkaa tietty... viikonloppuna sit nukuttiin vuorotellen aamut pitkään + päiväunia.

On ollut paljon helpompaa kuin luulin. Vauva-aika oli aika rankaa tietty kun ei ollu vielä selkeitä rytmejä--- yösyöttöjä ja valvomista. Nyt lapsista on jo paljon seuraa toisilleen ja äitiä ei koko ajan tarvita virikkeeksi. Meillä pidettiin unikoulu kun vauvat oli n. 6kk ja nukkumiset on siitä asti menneet hyvin. Onneksi isä on kans innokkaasti ollut mukana hoitamassa (ja alkuunhan se oli tietty pakko hoitaa, ei kahta pikkuvauvaa voi yksin hanskata). Ihanaa, upea vuosi!!!

Yösyötöt suoritettiin samaan aikaan ja saatiin miehen kanssa nukkua aina 3 tuntia ja sitten syötöt ja sitten taas unta kolme tuntia. Meillä kaksoset nukkuivat päivälläkin 3-5 tunnin päiväunet yhtäkyytiä, joten en voi valittaa että olisi ollut raskasta.

ja ensimmäiseen vuoteen ei juuri nukuttu. Kerran taisin nukkua 4 tuntia putkeen:)

Nyt saan nukkua ihan hyvin, kun lapset ovat kohta jo koululaisia

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat