Vierailija

Ennen hoitoon menoa! Olimme tänään huvipuistossa ja tämä tulla hössitti sinne vauhdilla. Voi sitä teeskentelyä ja lässytystä! Menin sitten vessaan ja kohta tyttömme tuli hurjasti itkien, että mummo oli kauhean vihainen ja sanoi hänelle sellaista mitä aikuinen ei saa sanoa lapselle. Korostan vielä että tyttömme ei ole mikään turhan herkkä, vaan tomera ja sisukas pikkutyttö joka ei ihan pienestä hätkähdä. (kolme isoa veljeä). Vihaisena oli haukkunut tyhmäksi kun ei ollut suostunut tekemään mitä mummo oli sanonut. (viemään jotain tavaraa) Ai että minä näen punaista! Tämä ei ole ensimmäinen kerta! Kun emme ole paikalla, hän haukkuu tai läpäyttää lastamme! Sanoin miehelleni että se ei saa olla enään milloinkaan kahden lastemme kanssa, mutta mieheni vähätteli asiaa. . .minä en jaksa!

Kommentit (13)

mutta en enää! Ajattelin juuri että se ei saa lapsilleni tehdä mitä se on tehnyt miehelleni ja mulle. Voi että kun se osaa teeskennellä rakastavaa mummoa ja sitten tällästä paskaa tapahtuu. Minä olen niin surullinen kun ajattelen meidän pientä tyttöä! On niin ahdistava olo etten saa nukutuksi. Ja loukkaa kun mies olisi tämänkin " painanut villasella" . Vittu! Jotain rajaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

itse taas olen luonteeltani vahva ja tempperamenttinen että ei kuunaan onnistus moinen meillä. Mitä sä sitä naista pelkäät tai säälit. Sun lapsi on sulle tärkein ja puhu ukkos kanssa. Johan on kumma jos ei silmät aukene : ( Mitä se on sulle ja miehelles tehnyt?

Mutta tekisin eron tollaseen ihmiseen. Ja vaikka sukulainen ja vanha niin kaikkea ei tarvitse sietää! Mutta sun pitää ap olla se vahva ja pitää raja selvänä.

ottaa edes yhteyttä. sen kanssa on ihan turha keskustella. Loppuen lopuksi se loukkaantuu kun HÄNTÄ luullaan sellaiseksi! Sairas mikä sairas! Ja sen verran vanha että mies aina hokee että yritä nyt kestää vielä vähän aikaa, ei se kauan elä! Mutta se elää PIRUUTTAAN vielä monta kymmentä vuotta. Mikä pahan tappais!

Jos on aikasemmin tapahtunut niin miksi ihmeessä jätät lapses kahdestaan sen hirviön kanssa? Mä takaan jos joku läpsäsis mun lasta niin takas sais kunnolla. Olitko hiljaa vai sanoitko edes mitään??? En ymmärrä teitä jotka ette saa suutanne auki - Meillä kyllä kaikki tietää millanen oon jos suutun

mutta se on kuitenkin miehen äiti. Ja osaa olla miehen edessä teeskentelevä, rakastava mummo. Niin, se häipy bussilla ennen kun mä tulin vessasta! Mies soitti perään ja tämä väitti ettei ole sanonut MITÄÄN sellaista! Muuten vaan tyttö itki hysteerisenä! Sen takaan että tästä saa kuulla! Minä en halua olla missään tekemisissä sen kanssa ennen kuin hommaa itsensä hoitoon tai saa rauhoittavia, jos silloinkaan! Mutta kai siitä saa täällä puhua?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat