Seuraa 

Tuleepa nyt tyhmä kysymys, mutta pakko kirjoittaa ku oon aivan ihmeissäni. Mulla 9kk vanha tytär eivätkä menkkani ole vielä alkaneet. Ehkäisyä olemme käyttäneet, kortsua. Musta on muutamia päiviä tuntunut vatsassa oudolta ja laittanut ne kuukautisten alkamisen piikkiin, valkovuoto lisääntynyt jne.

päätin tänään pirruuttani tehdä testin. Olin vanhempieni luona testin tehdessäni. Seurasin sen aikaa testin näyttöä, että kontrolli- ikkunaan tuli puainen viiva, toiseen ikkunaan ei ilmestynyt mitään! Hieman pettyneenä laitoin tikun takaisin pahvirasiaan ja kätkin kassinpohjalle, naureskelin et tulipa sit varoiks testailtua...

Nyt hetki sitten hain testin heittääkseni sen roskiin ja kuitenkin vielä kurkkasin siihen ja nyt siinä erottuu haalean punainen kapea viiva. Selvä viiva kun sitä tuijotan! SIIS onko testi voinut viottua kassissani vai olinko liian hätäinen testiä tehdessäni?

Nyt ajattelette, mitä tollasta kyselet ku tee uus testi ja niin teenkin, mut oli pakko kirjottaa ku niin jännitää!! Sit otin äsken vielä ennen testin uudelleen tsekkausta burana 600.sen kurkkukipuuni ja on ihan jumalaton morkkis, jos sittenki odotan pientä. Eikun aamulla taas apteekkiin.

Kommentit (2)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat