Seuraa 

Hyvä minä...aloittelin viikkoa tuonne viimeviikkoseen..sama siis uudelleen tässä...

Heippa kaikki!

Minäkin sitten olen palaillut sorvin ääreen. Lyhyesti kertoilen kuulumisia, kun pitäisi vähän töitäkin yrittää tehdä...Ei kyllä huvita, kun kuulin, että vuorotteluvapaan sijaisekseni aiottu henkilö on saanut pitemmän sijaisuuden muualta. Nyt pitäisi löytää jostakin uusi, eikä se tule olemaan helppoa=(

Oma napa meni, kuten pelkäsin eli kierto venähti 36 pv:ään. Arvatkaa, oliko kivat pms:t!! Tissit eivät kipeytyneet ollenkaan, joten tiesin etten ole raskaana, piti vaan ootella ja ootella ja istua kurasonnalla ja kaikkea muuta mielialanvaihtelua ym...Testasin kp35 tyylipuhtaan negan. En tiedä sitten johtuiko venähtäminen ovuloimattomuudesta vai tapahtuiko se n. viikkoa tavallista myöhemmin. Jotakin sen tyyppisiä tuntemuksia oli silloin, mutta kun en ole tikuttanut, niin tiedä sitten.

Joku tuolla viime viikon ketjussa jutteli follikkelien määrästä. Mulla ei ole koskaan näkynyt kolmea enempää. Silloin -99 (olin 31v), jolloin raskauduin ekasta clomikierrosta, follikkeliultrassa näkyi yksi molemmilla puolilla ja tärppäsi. Joten ei se follikkelien pieni määräkään aina kaikkea kerro tai ainakaan sulje raskautumista pois.

Nyt pitäisi yhdet menkat vielä odottaa ja sitten katotaan, mitä seuraavaksi. Pelkkiä clomeja en aio enää pitkään syödä, kun ei ne pregnylin kanssa 5 kk:ssa tulosta tuoneet. Ehkä se olis se inssi.

Vähän tällasissa työnaloitusketutustunnelmissa tänään...

Yritän päästä tässä pikkuhiljaa palstakärryille (olen vähän pihalla, ketkä ovat plussanneet ym..) ja olen täällä taas vähän useammin tilittämässä. Tuo kierron venähtäminen vei ajatukset taas ihan sekasin ja vauvakuume on aivan sairaan älytön. Toivo kuitenkin elää edelleen!!

Sivut

Kommentit (21)

Huh, tätä hellettä!! En valita, kestettävä on..talvella saa sitten palella riittämiin!

Mukava kun Senniina palasit taas joukkoomme!

ON: kp10 on menossa. Menkatkin sitten alkoivat vihdoin ja viimein

toissa sunnuntaina. Kp:t huitelivat silloin jo reilusti yli 40. Clomit on syöty, tällä kertaa 2tbl päivässä. Yllättävän vähän on ollut sivuoireita, ei edes päänsärkyä, mitä oli aiemmissa kierroissa paljonkin. Katsotaan mitä tuleman pitää tupla-annoksella. Lääkärille soittelin, oli valitettavasti lomalla. Palaa vasta elokuussa. Täytenee vaan odotella sinne asti. Ja toivottavasti silloin vois olla yhteydessä mukavien asioiden tiimoilta (varailemassa vaikka ensimmäistä ultraa.. :D)

Aurinkoista viikkoa kaikille! Plussatuulia!!!

SaaraMatias

[size=4][color=EE1289]Kuumeilevat clomistit

[size=2][color=EE1289]LiisaM [size=2][color=#000000]Ikä 38v. Meillä on yksi clomialkuinen lapsi -04. Toisen yritys ja clomit aloitettu 08/2005. Sitten oli parin kuukauden tauko ja nyt 4. kierto clomeilla. Parissa kierrossa on ollut myös Pregnyl muniksen irroittamiseksi.

[size=2][color=EE1289]Hanna [size=2][color=#000000]Yritys aloitettu 06/04 ja clomit aloitettu 01/06. Yhtään lasta ei ennestään ole. Itse olen 23v. ja mieheni 30v. Tauolla clomeista 05/06 alkaen.

[size=2][color=EE1289]Adette [size=2][color=#000000]Minä vuosimallia-79 ja avopuoliso vm-80 ja esikoista yritetään. Yritys aloitettu syyskuussa 2005 ja terolutit aloitettu tammikuussa 2006 säännöllistämään kiertoa, clomit aloitettu 04/06 + terot.

[size=2][color=EE1289]Irmeli72 [size=2][color=#000000]Terolutit käyttöön 04/06? Näillä eväillä yritämme muutaman kuukauden minkä jälkeen (oletan) aloitan clomit. Kotona on jo kaksi suloistakin suloisempaa clomi poikaa (6 ja 3,5v.) ja kolmatta toivotaan kovasti.

[size=2][color=EE1289]omppu03 [size=2][color=#000000]Oma ikä ja miehen myös hieman yli 30v. kolme lasta ennestään jotka saaneet alkunsa luomuna. Neljättä yritetty 09/05 lähtien, joulun aikaan todettu pco, jolloin clomit käyttöön.

[size=2][color=EE1289]Sätky [size=2][color=#000000]Ikä 31v. Yritys aloitettu 06/05, clomit 03/06 (+luget 01/06). Ennestään yksi clomi-lapsi, syntynyt 12/03 jouluaattona.

[size=2][color=EE1289]Kaipuu [size=2][color=#000000]Ikä 40+. Clomit aloitettu 16.2.06. Aiemmin käytössä vuosia sitten n. 1/2 v. Vauvaa toivottu enemmän ja vähemmän alkuvuodesta 1994 asti. Ennestään kaksi aikuista lasta. Terolutien avustuksella alkunsa saaneet. Tauolla clomeista.

[size=2][color=EE1289]pömppö79 [size=2][color=#000000]Minä ja miehemme vm. 79, yksi lapsi entuudestaan -03, pikkukakkosta yritetty 04/04 -> (välissä kaksi km). Nyt siis eka clomikierto meneillään.

[size=2][color=EE1289]Henkaripuustin [size=2][color=#000000]Eli tämän nimimerkin taakse " kätkeytyy" 22-vuotias ensimmäistä kovasti halaja nainen ja mies löytyy vm-81. Ehkäisy jätetty 12/04 ja tähän reiluun vuoteen mahtuu yksi keskenmeno 2/06 RV 9+3. Nyt sitten takana eka clomiavusteinen kierto.

[size=2][color=EE1289]SaaraMatias [size=2][color=#000000]Elikkäs olen 28v. mies 32v ja yksi poika 05/05(clomiraskaus). Pco on todettu 10/03. Clomit aloitettu 04/06. Pikkukakkosta kuumeillaan.

[size=2][color=EE1289]Senniina [size=2][color=#000000]37v. mies 32v. mulla 12/99 syntynyt poika 1.clomikierrosta. Miehellä ennestään 2 lasta. Viimeiset pillerit olen syönyt -93. Clomit aloitettu 01/06, yritystä viime syksystä. Vikaa ei ole löydetty. Päässä varmaan=)

[size=2][color=EE1289]Giiga-82 [size=2][color=#000000]Olen 23v ja mies 25v, ja kuumeillaan pikkukakkosta. Eka sai alkunsa ekasta clomikierrosta -03 ja nyt yritys aloitettu tavallaan vuoden alusta. 04/06 yritys aloitettu kunnolla.

[size=2][color=EE1289]Helinä_1983 [size=2][color=#000000]22v. ja mies 24v. ennestään yksi " luomulapsi" tyttö 07/04. Todettu lievä hormonihäiriö, clomit ja terolutit aloitetaan todennäköisesti 05/06. Toista yritetty lähes vuosi.

[size=2][color=EE1289]RuuPikkuinen [size=2][color=#000000]Olen vm78 mies vm76, yritys aloitettu 01/06. Kierrot huitelevat hurjissa lukemissa ilman proveraa. Clomit aloitettu 05/06.

[size=2][color=EE1289]niad [size=2][color=#000000]28v, mies 29v. Kaksi clomilasta, poika 8/03 ja tyttö 9/05, tärpänneet molemmat ekasta kierrosta!

Kierrot aina olleet pitkiä, lievä pco, clomit aloitettu 06/06.

[size=2][color=EE1289]Levinia [size=2][color=#000000]Levinia, vm69, neljän tytön äiti ulkomailta! Yritys aloitettu viitosesta 2/06; jonka jälkeen tuulimuna ja km. Clomeja söin kierron verran huhti-toukokuussa ennen +. Uutta alkua yritetään kesän jälkeen eli syyskuun puolesta välistä!!

[size=2][color=EE1289]Plussanneet clomistit

[size=2][color=EE1289]Severon [size=2][color=#000000]la 10.10.06

[size=2][color=EE1289]pipu-77 [size=2][color=#000000]la 13.11.06

[size=2][color=EE1289]Kanelisokeri [size=2][color=#000000] la 19.11.06

[size=2][color=EE1289]Viliweera [size=2][color=#000000]la 30.11.06

[size=2][color=EE1289]marrasmamma [size=2][color=#000000]la 7.12.06

[size=2][color=EE1289]Olvi [size=2][color=#000000]la 21.12.06

[size=2][color=EE1289]StayAtHomeMom [size=2][color=#000000]la 31.12 .06

[size=2][color=EE1289]yöö [size=2][color=#000000]la 14.01.07

[size=2][color=EE1289]Levinia [size=2][color=#000000]la 21.01.07

[size=2][color=EE1289]Ulriina

[size=2][color=EE1289]Elora

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sätky, onneksi asialle on varmaan jotakin tehtävissä! Mua pelottaa ihan hirveesti, kun multa ei ole koskaan mitään verikokeita otettu ja olen ihan varma, että mulla vaihdevuodet jyskyttää varhaisesti päälle jo kovaa vauhtia. Kai se vielä varhaista mun kohdalla olis, vaikka olenkin " jo" 37 v. Haluan kyllä, että tuokin asia tutkitaan, koska mulla aika alkaa tosiaan valua käsistä. Kolmannesta lapsesta en varmaankaan voi edes haaveilla, kun ei toistakaan tule sitten millään. Seuraavien menkkojen aikaan varaan ajan lääkärille eli menis tohon kuun vaihteeseen. Onneksi hänelle saa aikoja tosi nopeesti. Viimeeksi kysyi, että tuutko huomenna...

Kiva kuulla Senniinasta pitkästä aikaa. Saisit kyllä mieluusti olla myös tuola odotus-puolellakin ;-)

Mä myös ilmottaudun tuohon Hannan porukkaan. Olikos teillä jo miehen tyypit testattu?

Täälä ollaan siis lomalla sekä Clomeista että töistä. Päätin nyt tämän kierron pitää taukoa tikuttelusta ja muistakin jutuista. Pupuillaan silloin kun huvittaa jne. Elo- tai syyskuussa sitten ssg:hen ja yhteen inssiin jos torvet on auki. Loput inssit tehdään vuoden alusta todennäköisesti Menopurin tukemana.

Mulla on kamala tarve analysoida että mites meillä on tuo esikoinen sitten tärpännyt, kun miehen tilanne on todennäköisesti ollut sama jo silloin. Tärppihän kävi silloin siitä oviksesta, joka oli 1-2 päivää ennen menkkoja. Tälle ei ole nyt mitään lääkärin kommenttia, mutta epäilen että simpat ei pääse mun kohdunkaulan läpi jos se ei ole vähän raollaan. Luget on tällä kertaa estäneet sen toisen oviksen niin sen takia ei ole ollut munista oottelemassa kun simpat on kerrankin päässeet perille asti. Voi kun olisikin noin pienestä kiinni!

Lämmintä ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!

Irmelille en osaa vastata, kun ei ole teroista kokemusta. Aika paljon seurailen keskusteluja täällä, enkä muista kenenkään kirjoittaneen erityisistä sivuvaikutuksista tuolla yhdistelmällä. Tsemppiä kovasti ekaan kuuriin ja toivon todella, että sulla kävisi tärppi heti!!

Palaillaan ensi viikolla!

vastauksesta; pistan korvan taakse tulevaisuuden varalle!

Hannalle viela pikkumuistutukseksi; etta tuolla plussassa viela olen, kiltti vedatko siihen ison ruksin ylitse! Kun sydamensyrjasta vielakin ottaa kun sen naen siella.. heippa taas!

En mäkään noista piikeistä niin tiedä. Eikös ne ole jotakin clomeja tuhdimpaa tavaraa muniksia kypsyttämään? Itelläni on ollut clomien lisäksi pregnyl-piikki lh-plussapäivänä siinä tarkoituksessa, että se irroittaa munasolun. Sitä käytetään kai jossakin muussakin tarkoituksessa rankemmissa lapsettomuushoidoissa. Olen käynyt ottamassa sen tk:ssa, kun se pitää mun saamien ohjeitten mukaan pistää isoon lihakseen eli kankkuun. Jotkut pistävät itse vatsanahkaan, mutta käyttötarkoitus on silloin käsittääkseni eri kuin mulla.

' korjauksesta' ; vaikkei silla nyt noin tulenpalavaa kiiretta oliskaan ollu!! Kylla olis ihan ens viikon listaankin kerenny... kiitos kaunis kuitenkin, kun olit noin huomaavainen!

Mulla ei vielakaan oo tateja alkanu kaavinnasta - voi kun arsyttaa niin noi kumeilla leikittelytkin; noh minkas mahdat! Lasken tan kuukauden kylla yhdeks ' valikuukaudeks ja sitten ootan yhdet kunnon tadit ja eikun toimeks' !

Jannittaa jo lausua aaneenkin, heh hee! Mulla on clomejakin viela jaljella, kayn lekurilla niista kyselemassa, josko heti vaan jatkaisin kiertoa niilla vai ilman?! Viela elokuu siis tata hitsin odottelua... kylla tuntuu aika pitkalta!

-levinia69-

Onpa hiljaista täällä..

Kyselit Hanna tuolla lapsettomien puolelle tärppäämättömyydestä, vaikka ovis tuleekin. Mähän kuulun siihen porukkaan myös. Limis on myös tsekattu ja se on ollut ihan riittävä. Irrotuspiikit ja kaikki, mutta kun ei niin ei. Olen myös sitä mieltä, että mulla clomien vaikutus ei lisääntynyt kiertojen edetessä, kuten jotkut väittävät. Kaikki tuntemukset vähenivät viimeistä clomikiertoa kohti ja eihän mulla viimesessä kierrossa rinnatkaan kipeytyneet pätkääkään.Saati sitten ajatus, että clomit vaikuttaisivat vielä syönnin lopettamisen jälkeen. Uskallan epäillä.

Ajattelin tässä kierrossa huvikseni tikuttaa, jotta näkis ovuloinko ilman clomeja vai en.

Tsemppiä Hannalle gynekäyntiin ja tulehan kertomaan kuulumiset!

Saako yks ' tyhma' ulkosuomalainen kysya noista ' piikeista' ; mita ne nyt sitten ovat? Kun munsta alkaa tulla puol' ammattilainen lugejen, clomien, terojen ja muiden tutkimuksien osalta(heh hee) mutta nuo piikit menee viel yli hilseen...

Taalla kun kaikki naa meidan jutut on laakarien ' hommaa' eivat paljon paikallisille selittele, ja mun mentya laakariin kattelevat huuli pyoreena kun pokkana kysyn sita sun tata! (joskus laakarit kylla pitavat itteensa jumalan sijaisina, noh ainakin taalla) status- on korkeella!

Eli kertokaapi noista muista jutuista, pliis?!

-utelias levinia-

Katsoin äsken kalenterista että missäs kp:ssä sitä varsinaisesti mennäänkään ja huomasin että olin mielessäni viikkoa pidemmällä kierrossa kuin oikeasti olen. Se mun " perinteinen" ovispäivä (kp16) onkin tulossa vasta ensi viikolla (ja vielä muuten meidän hääpäivänä torstaina :-)! Ovistelumahdollisuuksia siis vielä on. Ja ehkä myös muita, kun ne futiksen MM:tkin loppui juuri äsken ;-)

ANTEEKSI ihan kauheasti.

Poistin sinut listalta, mutta ilmeisestikään en sitä muutosta sitten tallentanut kun sitten suljin koneen välillä. Korjaan sen heti.

Minä tyhmä en edes huomannut katsoa sitä listaan ennen kuin sen kopioin.

Voi mua harmittaa nyt ihan ankarasti, kun se jäi tuonne roikkumaan ja sinä pahoitit mielesi :(

Vielä kerran anteeksi levinia! Voin vain kuvitella miltä sinusta tuntuu.

Jospa saisin sinut sitten taas pian sinne listaan lisätä, olisin tosi mielissäni siitä :)

Tuli ne labrakokeiden tulokset. Ei kovin hyviä uutisia... FSH oli 9.8, mikä on mun ikäiselle koholla. Viitearvo follikkelivaiheelle on 2-10, joten sen sisällä oli, mutta pitäis tosiaan olla mun ikäisellä alempi. Aika masentavaa :-P

Ehkä niitä piikitysten aloitusta ei nyt sitten lykätäkkään tammikuulle. Voi meinaan aika loppua kesken jos aikoo vielä kolmannenkin lapsen saada joskus aikaan.

Meillä on mies tutkittu jo ennen kuin sain clomit. Ilman testausta ei suostu clomeja antamaan. Mun mielestä se on kyllä ihan hyvä juttu, että ensin pitää olla mies testattu ja sitten vasta sais lääkkeet. Ihme että jotku lääkärit eivät testiä ensin vaadi. Jos sattuisikin että vika olisi miehessä niin silloin olisi turhaan syönyt lääkkeitä, mikäei kuitenkaan varmaan ole hyväksi.

Sama juttu pitäi olla ssg suhteen eli mun mielestä se kyllä pitäisi tehdä ennen kuin clomeja annettaan ettei sitten käy niin että turhaan olis syönyt.

Jos mun ssg paljastaa et tukossa on niin annan kyllä lääkärin kuulla. turhaan olis rahat mennyt, tuntuu nyt jo et hukkaan mennyt kun ei ole tulosta tullut.

Ja mulla on se lääkäri ens viikon tiistaina, mies lähtee mukaan niin saa olla kuskina, jos sattuu et tulee kipeäksi niin ei tarvi itse ajaa takaisin kotia.

Eipä muuta kerrottavaa. Huomenna olisi vielä töitä ja sitten alkaa kahden viikon kesäloma, harmittaa kun piti laittaa loma pätkiin olis ollut kiva pitää 4vk putkeen. Mutta nytpä onki sitten lomalla aikaa viettää sängyn puolella eikä ole stressiäkään kun ei tarvitse miettiä työasioita :)

Kiva, että muitakin ilmaantuu linjoille!

Sätky: nykyisen mieheni simppoja ei ole tutkittu, mutta en usko ongelman olevan hänessä. Ex-miehen ja esikoiseni isän simpat tutkittiin ja ne todettiin erittäin hyvälaatuisiksi, mutta suht nopeasti kuoleviksi. Meillä saattoi olla jonkinlaisia ajoitusongelmia ovuloimattomuuteni lisäksi tuolloin. Lääkäri ei katsonut nykyisen mieheni tutkimista tarpeelliseksi ainakaan vielä. Hänellä on aikaisemmista liitoistaan kaksi lasta, joista toinen on alle 1v. Olen näitten kokemusteni perusteella aika varma siitä, että ongelma on minussa. Mikä se sitten on, niin vain taivas taitaa tietää. Tosin olen sitä mieltä, että kaikkia mahd. tutkimuksia ei ole tehty. Esim. s-progia ei ole koskaan katsottu. Lääkäri vain totesi viimeeksi, että mulla on todistuskappale siitä, että asiat ovat kunnossa tarkoittaen odotushuoneessa istunutta esikoistani. Mutta katellaan nyt ne yhdet menkat vielä ja sitten jatkoja. Ei tuossa clomien pitkäaikaisessa popsimisessakaan mitään järkeä ole, jos ei ne kerran auta. Seuraavana ehkä inssi, mutta sitä ennen varmaan miehenkin simpat tutkitaan, eikö?

[size=4][color=EE1289]Kuumeilevat clomistit

[size=2][color=EE1289]LiisaM [size=2][color=#000000]Ikä 38v. Meillä on yksi clomialkuinen lapsi -04. Toisen yritys ja clomit aloitettu 08/2005. Sitten oli parin kuukauden tauko ja nyt 4. kierto clomeilla. Parissa kierrossa on ollut myös Pregnyl muniksen irroittamiseksi.

[size=2][color=EE1289]Hanna [size=2][color=#000000]Yritys aloitettu 06/04 ja clomit aloitettu 01/06. Yhtään lasta ei ennestään ole. Itse olen 23v. ja mieheni 30v. Tauolla clomeista 05/06 alkaen.

[size=2][color=EE1289]Adette [size=2][color=#000000]Minä vuosimallia-79 ja avopuoliso vm-80 ja esikoista yritetään. Yritys aloitettu syyskuussa 2005 ja terolutit aloitettu tammikuussa 2006 säännöllistämään kiertoa, clomit aloitettu 04/06 + terot.

[size=2][color=EE1289]Irmeli72 [size=2][color=#000000]Terolutit käyttöön 04/06? Näillä eväillä yritämme muutaman kuukauden minkä jälkeen (oletan) aloitan clomit. Kotona on jo kaksi suloistakin suloisempaa clomi poikaa (6 ja 3,5v.) ja kolmatta toivotaan kovasti.

[size=2][color=EE1289]omppu03 [size=2][color=#000000]Oma ikä ja miehen myös hieman yli 30v. kolme lasta ennestään jotka saaneet alkunsa luomuna. Neljättä yritetty 09/05 lähtien, joulun aikaan todettu pco, jolloin clomit käyttöön.

[size=2][color=EE1289]Sätky [size=2][color=#000000]Ikä 31v. Yritys aloitettu 06/05, clomit 03/06 (+luget 01/06). Ennestään yksi clomi-lapsi, syntynyt 12/03 jouluaattona.

[size=2][color=EE1289]Kaipuu [size=2][color=#000000]Ikä 40+. Clomit aloitettu 16.2.06. Aiemmin käytössä vuosia sitten n. 1/2 v. Vauvaa toivottu enemmän ja vähemmän alkuvuodesta 1994 asti. Ennestään kaksi aikuista lasta. Terolutien avustuksella alkunsa saaneet. Tauolla clomeista.

[size=2][color=EE1289]pömppö79 [size=2][color=#000000]Minä ja miehemme vm. 79, yksi lapsi entuudestaan -03, pikkukakkosta yritetty 04/04 -> (välissä kaksi km). Nyt siis eka clomikierto meneillään.

[size=2][color=EE1289]Henkaripuustin [size=2][color=#000000]Eli tämän nimimerkin taakse " kätkeytyy" 22-vuotias ensimmäistä kovasti halaja nainen ja mies löytyy vm-81. Ehkäisy jätetty 12/04 ja tähän reiluun vuoteen mahtuu yksi keskenmeno 2/06 RV 9+3. Nyt sitten takana eka clomiavusteinen kierto.

[size=2][color=EE1289]SaaraMatias [size=2][color=#000000]Elikkäs olen 28v. mies 32v ja yksi poika 05/05(clomiraskaus). Pco on todettu 10/03. Clomit aloitettu 04/06. Pikkukakkosta kuumeillaan.

[size=2][color=EE1289]Senniina [size=2][color=#000000]37v. mies 32v. mulla 12/99 syntynyt poika 1.clomikierrosta. Miehellä ennestään 2 lasta. Viimeiset pillerit olen syönyt -93. Clomit aloitettu 01/06, yritystä viime syksystä. Vikaa ei ole löydetty. Päässä varmaan=)

[size=2][color=EE1289]Giiga-82 [size=2][color=#000000]Olen 23v ja mies 25v, ja kuumeillaan pikkukakkosta. Eka sai alkunsa ekasta clomikierrosta -03 ja nyt yritys aloitettu tavallaan vuoden alusta. 04/06 yritys aloitettu kunnolla.

[size=2][color=EE1289]Helinä_1983 [size=2][color=#000000]22v. ja mies 24v. ennestään yksi " luomulapsi" tyttö 07/04. Todettu lievä hormonihäiriö, clomit ja terolutit aloitetaan todennäköisesti 05/06. Toista yritetty lähes vuosi.

[size=2][color=EE1289]RuuPikkuinen [size=2][color=#000000]Olen vm78 mies vm76, yritys aloitettu 01/06. Kierrot huitelevat hurjissa lukemissa ilman proveraa. Clomit aloitettu 05/06.

[size=2][color=EE1289]niad [size=2][color=#000000]28v, mies 29v. Kaksi clomilasta, poika 8/03 ja tyttö 9/05, tärpänneet molemmat ekasta kierrosta!

Kierrot aina olleet pitkiä, lievä pco, clomit aloitettu 06/06.

[size=2][color=EE1289]Levinia [size=2][color=#000000]Levinia, vm69, neljän tytön äiti ulkomailta! Yritys aloitettu viitosesta 2/06; jonka jälkeen tuulimuna ja km. Clomeja söin kierron verran huhti-toukokuussa ennen +. Uutta alkua yritetään kesän jälkeen eli syyskuun puolesta välistä!!

[size=2][color=EE1289]Plussanneet clomistit

[size=2][color=EE1289]Severon [size=2][color=#000000]la 10.10.06

[size=2][color=EE1289]pipu-77 [size=2][color=#000000]la 13.11.06

[size=2][color=EE1289]Kanelisokeri [size=2][color=#000000] la 19.11.06

[size=2][color=EE1289]Viliweera [size=2][color=#000000]la 30.11.06

[size=2][color=EE1289]marrasmamma [size=2][color=#000000]la 7.12.06

[size=2][color=EE1289]Olvi [size=2][color=#000000]la 21.12.06

[size=2][color=EE1289]StayAtHomeMom [size=2][color=#000000]la 31.12 .06

[size=2][color=EE1289]yöö [size=2][color=#000000]la 14.01.07

[size=2][color=EE1289]Ulriina

[size=2][color=EE1289]Elora

Voisko joku kertoa kokemuksia clomien ja terojen syömisestä yhtä aikaa? Onko teroista ollut hyötyä vai haittaa? Sivuoireita enemmän kuin pelkästään clomeista? Onko joku saanut tällätavalla sen toivotun plussan?

Kertokaa kaikki... Hiiiirrrmunen tiedonnälkä asian tiimoilta.

Nyt mä sitten liityn " virallisesti" joukkoon. Tänään kp35 eli täti tulossa ja eka kierros clomeilla lähdössä käyntiin.

Vointeja kaikille ja plussa tuulia!

Soitin tänään sairaalalle ja sain ens viikon tiistaille ajan lääkärille. Silloin sitten ultrataan se kysta ja tehdään myös ssg.

Vähän jännittää se, mun tuurilla tukossa ja varmaan molemmat. Yritän asennoitua sillai et vikaa löytyy niin pettymys ei sitten ole niin suuri jos tukossa ovat.

Kiva että palasit joukkoomme senniina :)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat