Vierailija

Meillä parisuhdetta takana 12v ja esikoinen menee syksyllä kouluun ja nuorimmainen on nyt 1,5v. Meillä ollut oikeastaan sen jälkeen vaikeaa parisuhteessa kun esikoinen syntyi, haluttomuus mun puolelta ja kaikki muut päälle, rakentaminen jolloin mies oli valmis jättämään kaikki... Mies on muutenkin kamalan mustasukkainen, itse en saisi kulkea missään yksin tai perheriita on jo pelkästä ajatuksestakin päällä. Huom! En ole pettänyt miehen luottamusta, että siksi voisi nostaa kamalan metelin siitä jos ehdoitan jotain menoa yksin... Mutta nyt ollaan siinä tilanteessa kun palasin töihin äitiyslomalta niin päätin että minä alan nyt kulkemaan "omissa" menoissani enkä enää jää kotiin kun mies sitä haluisi... siitä tuli taas kamala riita ja mun olisi pitänyt antaa taas periksi, vaikka en missään ollut vielä edes ollut!! Käytiin yksi ilta keskusteluja meistä ja huomasin etten rakasta miestäni enää muuten kun hyvänä ystävänä, en tunne mitään mieli hyvää siitä että ollaan seksuaalisesti kanssa käymisissä eikä mua edes huvita se asia yhtään... No sitten tässä kuukausi takaperin aloin kirjoittelemaan töissä sähköpostilla työkaverille kaikenlaista ja sitten ne kääntyivät tuollaisiin seksuaalisiin juttuihin ja sitten oltiinkin siinä tilanteessa että nähtiin ja meillä oli kivaa, pakko myöntää ja näin on nyt jatkunut kolmisen viikkoa... ja jotenkin tuntuu että tämä mun salainen suhde on mulle tällä hetkellä oikea henki reikä jaksaa eteenpäin... enkä edes tunne syyllisyyttä että teen näin!

Ainut että en uskalla lähteä nykyisestä parisuhteesta kun arki on helpompaa pyörittää kaksin kun yksin... olen kyllä iltaisin aina lapsien kanssa yksin kun mies on aina ilta töissä ja itse päivätöissä. Mutta se järjestelyjen määrä jos lähden lasten kanssa "uuteen" kotiin jonnekkin tuntuu niin suurelle askeleelle että sen takia varmaan jatkan tässä suhteessa vielä neljä? vuotta kunnes nuorimmainenkin olisi jo jossain eskari iässä sitten olisi helpomi lähteä. Mutta olen siltä ajatellut miten mä jaksan?? Tulevaisuutta meillä ei ole tämän toisen miehen kanssa luvassa, koska hänellä on myös perhe ja vielä vaimo joka odottaa toista lasta... kamalaa tiedän! Mutta silti tämä meno jatkuu.

Kommentit (2)

Otappa itseäsi niskasta kiinni ja jätä miehesi reilusti ilman tuollaista selän takana touhuamista. Vaarana on aina sukupuolitaudit, joita voit kuljettaa kotiin vaikka yrittäisit olla kuinka varovainen.

Aikuinen ihminen selviää yhdestä muutosta ja elämästään yksinkin, ei siinä toista tarvitse huijauksen vuoksi pitää rinnalla. Lisäksi, mitä miehesi tekee, kun saa tietää - sillä aina nämä jostain puolisolle selviää. Oletko varautunut siihen, että joku päivä miehesi saa tietää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat