Vierailija

Kuinkahan käy... Mä en oo päässyt kirjautuun ja odotuspalsta on loistanut tyhjyyttään... Nyt vahingosta viisastuneena, kirjoitan wordilla ja kopion tänne. Eipä ainakaan ehkä teksti häviä ;)

Mulla on nyt taas kuulumiset niin ja näin. Potkut tuntuu hyvin ja äitiyspolilla 5.5 (viikkoja 19+5) sikiön painoksi arvioitiin 375g. Mun mielestä toi oli viikkoihin nähden aika paljon ?:| No asia unohtui, mutta eilen neuvolassa mun sf-mitta oli 22, ja sekin ihan käyrän ylärajalla viikkoihin nähden. Terveydenhoitaja kysyikin, että muutettiinko laskettua aikaa? Daa-aa, mihin sen olis pitänyt muuttua? Auttakaa nyt viisaammat!!

Mä jo aattelin, että nyt olen vain hehkeä ja onnellinen odottaja, kun selvisin punktiosta ja muusta, mutta sit eteen heitetään tälläisia eikä kukaan kerro, pitääkö huolestua vai nou X-( Niin ja syke oli 150-160. Ei antanut ton tarkempaa tietoa.

Mä jäin äitienpäivänä kiinni sukulaisille odotuksesta. Ei vaan oo sellaisia vaatteita, jolla saisin vatsan enää piiloon.

Ihana lukea taas kuulumisia. Tuntuu, että viime kerrasta on aikaa. Mä en sit saanut ottaa sitä sukupuolta selville, mutta mä yritän lukea kaikki tyttöön/poikaan liittyvät vinkit. Josko olis jotain selviä merkkejä, jotka osuisi omalle kohdalle. Synnytystä en oo vielä miettinyt (johtuu varmaan siitä, ettei oo kokemusta), mutta Taysin äippäpolille on aika vielä rv:lla 30. Seuraavat siellä tota kasvuvauhtia ja lupasivat avittaa aiemmin maailmaan, jos alkaa näyttää kasvu liian nopsalta

Mä sain kans rautakuurin, kuten Pikkumyykin& Ja meille antoivat neuvolasta yhden laatikon sitä Obsidania. Loput joutuu sitten ostamaan itse.

Mutta mä oon nyt tuhlannut ihan riittävästi palstatilaa ja siirryn taas takavasempaan. Hyviä vointeja massujen kanssa!!

:x

T:Mirrel ja Pähkinä 20+5

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat