Vierailija

Mieheni kertoi eilen pettäneensä minua pikkujouluristeilyllä. Auttakaa minua saamaan tämä päivä alkuun. Meillä on yksi alle kouluikäinen lapsi. Mitä mun kuuluu tehdä nyt?

Kommentit (10)

Kiitos vastaajille! En saa nyt mitään tehdyksi. Olisipa työpäivä, niin olisi muuta ajateltavaa. Asiasta on kulunut siis puoli vuotta, mutta onko minussa jotain vikaa, että en ole huomannut MITÄÄN poikkeavaa mieheni käytöksessä. Tuntuu aika pelottavalta, että en oikeasti tunnekaan ihmistä, jonka kanssa olen elänyt jo pitkään. Tuntuu aika yksinäiseltä nyt, kun ajattelin, että ne asiat jotka meitä yhdistää tekemät meistä jollain tapaa "erottamattomat. Kuvittelin eläväni sielunkumppanin kanssa - nyt olo on todella loukattu.Miten kohdata miehen vanhemmat? Tekohymy huulille jne? Onko tämä nyt mulle jokin opetus siitä, että olen tuominnut "kulissiliitot"? Ja kas vain: elän sellaisessa kohta itsekin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jokainen toki tietää itsensä parhaiten, mutta mitä todennäköisimmin et koskaan unohda asiaa ja teidän välinen luottamus ei koskaan palaa sataprosenttiseksi ja sinä et katso enää miestäsi koskaan ihaillen ja miehesi ei taas kestä sitä ja hakee taas jostain jotain lohtua... Sinun on nyt vaan mietittävä, että voitko elää petturin kanssa. Jos vastaus on ei, niin jatka matkaa. Jos vastaus on joo, niin päivä kerrallaan.

Olet varmasti rakas miehellesi kun niin pitkän ajan päästä kertoi. Ensinnä tietysti kannattaisi varmistaa että kyseessä ei ole työkaveri tai joku sellainen johon olisi vielä yhteydessä, ettei kyseessä ole kuitenkin suhde. Jos oli vain yhden illan juttu , ei kyseessä ole ihan niin paha asia kuin säännöllinen valehteleminen suhteen takia.Vielä sinun ei tarvitse tehdä päätöksiä. Puhua asiasta täytyy ja aika näyttää mitä sinun tulisi tehdä.

Onko se nyt niin hyvä asia kertoa? Mitä seuraa siitä? Tee sitä mikä tuntuu sinusta hyvältä.Vastuuton äijä kun kaataa toisen niskaan oman virheensä.

Lainaus:

Onko se nyt niin hyvä asia kertoa? Mitä seuraa siitä? Tee sitä mikä tuntuu sinusta hyvältä.Vastuuton äijä kun kaataa toisen niskaan oman virheensä.

Ap, nyt heivaat pihalle mokoman retaleen. Kerran pettäjä, aina pettäjä!

mutta jos nyt jotain positiivista asiassa halutaan löytää, niin miehesi kuitenkin kertoi sinulle itse. Ja näinkin pitkän ajan päästä, kun tuskin olisit asiaa enää mistään muuta kautta kuullut. Taitaa katua??

Pettämisen yli pääsee kyllä, jos niin päättää. Asiasta kyllä tulee keskustella vakavasti...

lähti vaivoin liikkeelle. Nyt ei ehkä itketä niin paljon, mutta olo on tosi turta. Pitäisi kai puhua, mutta suu ei aukea. Nyt on todella vaikea olla. Miten kauan olen näin? Jatkuuko tämä 2 viikkoa? Vuoden? Jos ei lasta olisi lähtisin jonnekin vähäksi aikaa. Asia pyörii mielessä koko ajan. Jos teen jotain, niin saan olla hiukan aikaa ajatuksilta rauhassa. Vaikka kuinka yritän, en saa itseltäni rauhaa siltä ajatukselta miltä näyttää mieheni toisen naisen kanssa sängyssä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat