Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Oon siis jäänyt paljosta paitsi?? Kertokaa millaista se oli? Hävettikö olla kakskymppisenä nelikymppisen kanssa? Mitä eroja? EIkö tuntunut että ne on jotain lapsista/ nuorista kiinnostuneita kun niin kova ikäero?

Kommentit (18)

Vierailija:

Lainaus:

Oon siis jäänyt paljosta paitsi??

Jaa-a, sepä on vaikea sanoa, oletko vai etkö ole.

Lainaus:

Kertokaa millaista se oli?

No sepä riippui ihan siitä ihmisestä, millaista se oli. Olen ollut aika monenkin vanhemman miehen kanssa teini-ikäisenä. Yksi oli jälkikäteen ajateltuna tosi huono sängyssä, mutta ei sitä silloin tajunnut.

Lainaus:

Hävettikö olla kakskymppisenä nelikymppisen kanssa?

Ei, jos olisi, niin ei kai sitä olisi sänkyyn mennyt.

Lainaus:

Mitä eroja? EIkö tuntunut että ne on jotain lapsista/ nuorista kiinnostuneita kun niin kova ikäero?

Tottakai siinä on eroa mennä sänkyyn nuoren, sähläävän pojan kanssa, joka laukeaa kahdella ensimmäisellä työnnöllä (tai sitten ei ollenkaan) - kuin jo kokeneemman miehen kanssa.

Tottakai näin jälkikäteen ajateltuja jotkut miehet menee sänkyyn teinien kanssa siksi, että ovat epävarmoja miehuudestaan, eivätkä sitäpaitsi ole mitenkään erityisen taidokkaita.

Mutta en mä usko, että ihan kaikki mun kanssa maanneeet ovat ensisijaisesti halunneet teiniä, eivät vain ole sattuneet kysymään ikää ;-) Näytin 16-vuotiaana 24-vuotiaalta.

Mutta siis - tietysti sitä yritti olla kovin aikuista, en esim. tuossa iässä vielä kehdannut kieltäytyä juuri mistään ja yritin olla tosi aktiivinen. Noin 20-22-vuotiaana olin jo aika rento ja tottunut olemaan erilaisten miesten kanssa (jos se nyt mikään meriitti on) - mutta siis tarkoitan lähinnä sitä, että vasta siinä iässä aloin saada seksistä enemmän irti. Vaikka sitä olin harrastanut melko aktiivisesti jo 4-6 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kypsä teinityttö, joka ei ollenkaan kykene olemaan samanikäisten poikien seurassa. Pojat puhuis kännäämisestä, vanhemman miehen kanssa voi puhua vaikka politiikasta.

En ajatellut ikäeroa itse juuri lainkaan.

Nykyään tilanne on korjaantunut; olen liki 30v nyt ja hengaan 3-10 vuotta nuorempien miesten seurassa. ;)

pettymys voi tulla, kun mies etsii yhä uusia teinipimperoita. Tietysti joskus mies on vain hemmetin lapsellinen ja sitten ylläpitää sitä samaa Lolitaa, vaikka sille tulisi ikää lisääkin. Näin siis ellei Lolita itse kyllästy köyhään antiin.

Itse olin 19 ja mies oli kai jotakin 33 tai 34, en muista varmasti. Jätkä oli aika idiootti. Meillä oli ihan erilaiset ajatusmaailmat, ja hän kyllä usein korosti kovasti sitä, kuinka naiivi, typerä ja lapsellinen olin, niin että ei mun mielipiteillä mitään väliä ollutkaan. En pitänyt hänestä liiemmin silloinkaan, mutta kuvittelin kai pitäväni.

Asuin kanssaan, kun ei oikein muutakaan paikkaa ollut. Mies herätti seksiin aamulla ennen kuin meni töihin, sitten töitten jälkeen mentiin ulos jonnekin syömään taikka menoihin, jossa esitteli hoikkaa, nuorta tyttöä, ja sitten taas kotiin harrastamaan seksiä (ja mies myös tykkäsi nolata mua selittämällä meidän seksistä mun kuullen kavereilleen). Ellei jätkällä ollut jotakin omaa menoa taikka tapaamista toisen naisen kanssa, jolloin mun piti joskus vaikka olla sovittuun aikaan ulkona omissa menoissa, ennen kuin sain mennä takaisin " kotiin" . Osti kyllä mulle kivoja alusvaatteita ja koruja ja vaatteita lahjaksi - oli aika varakas. Mutta joo, saa miettiä kukakin, että tulinkohan hyväksikäytetyksi, vai en.

Itse olen 32 v ja olen saanut todella huonoa seksiä yli 40 vuotiailta mutta taas todella HYVÄÄ seksiä n. 25 vuotiailta ja ikäisiltäni. Se taito huomioida nainen sängyssä lähtee miehen korvien välistä eikä ikä tuo siihen tulosta. Minulle ei ainakaan riitä sängyssä joku kanittaja jollaisia useammat ovat..

parempaa. Olin itse 25, mies 40v. Enkä kehuis. Nyt olen 28v, naimisissa, mieheni 31v ja seksimme taivaallista. Hän tietää mistä tykkään... hrrr...

itselläni on ns. vanhempi mies ja seksi on todella hyvää mutta se on kiinni siitä, että mies todella haluaa miellyttää myös minua eikä vain itseään...ehkä se on kypsymisen tulosta, ehkä ei. itse olen tyytyväinen mutta itse olen kyllä aina ollut hieman vanhemmista miehistä kiinnostuneempi sen vuoksi, että jutunaiheet yms. ovat olleet lähempänä sydäntäni.

Vierailija:

Lainaus:

Oon siis jäänyt paljosta paitsi?? Kertokaa millaista se oli? Hävettikö olla kakskymppisenä nelikymppisen kanssa? Mitä eroja? EIkö tuntunut että ne on jotain lapsista/ nuorista kiinnostuneita kun niin kova ikäero?

Seksi oli taivaallista, vieläkin saa väristyksiä kun muistelen..

Uskomatonta seksiä, koskaan en ole saanut parempaa suuseksiä...!! Ja oli tosi hellä ja huomaavainen.

Hän sai minut tuntemaan itseni todella seksikkääksi ja haluttavaksi.

Kyllä nuoria miehiäkin parveili ympärilläni, monia seksisuhteita on ollut nuorten miestenkin kanssa, mutta ei niitä voi verrata tähän vanhempaan mieheen.

Ja mitä tuohon kiinnostukseen tuli, en tiedä, oliko hän kaikista nuorista kiinnostunut vain nuoruuden takia.. mutta minusta hän ei ainakaa saanut pidettyä itseään irti. Hän oli hulluna minuun. Ei kyllä koskaan sanonut, että se johtuisi siitä että olin niin nuori.

Jaa että hävettikö?

No ei muuten, mutta hän sattui olemaan erään kaverini isä (ja naimisissa). Tämän vuoksi suhteemme piti pysyä salassa.

Ja kyllä, jälkikäteen ajateltuna tuli mieleen, että oikeastaan näin tämän päivän näkökulmasta, aikuisen pitää olla sen verran aikuinen että kieltäytyy seksistä ala-ikäisen kanssa vaikka tämä kuinka haluaisi sitä. Se on mielestäni sitä aikuisuutta.

Toisaalta olihan se hyvä että äijä sentään tiesi mitä piti tehdä, minä en ainakaan olisi tiennyt.

Sen jälkeen olen kyllä vaihtanut enemmänkin oman ikäsiin tai sitten nuorempiin kundeihin, mutta silti aina täysi-ikäisiin.

uu

Onhan se parempaa.....itse olen nyt jo 23 mutta haarrastanut salasuhdetta 3-4 vuotta noin 45-v miehen kanssa. Voi taivas kun osaa suuhommat ja kalukin on "miehekkäämpi" kuin pojilla.

Anni-Eerika

Olen 21 ja mulla oli vähän aikaa tapailunomainen suhde 44-vuotiaaseen mieheen. Ekalla tapaamiskerralla mies "kiinnostui" musta ja päätimme tavata vielä. Tällä toisella kerralla mies halusi koittaa seurustelua, mutta "tulikin toisiin ajatuksiin". Olin tosi murtunut silloin, kun pidin tästä miehestä ja lähdin pettyneenä kotiin. Pidimme netissä juttelutaukoa jonkun aikaa ja aloimme taas "ystävinä" jutella. Päätimme tavata ystävinä ja viettää miehen 44v synttäreitä. Kävimme baarissa lauleskelemassa ja tanssimassa. Olin jopa onnellinen siitä, että sain miehen kanssa viettää näinkin aikaa, vaikka meistä ei koskaan mitään tulisikaan. Päädyimme yhdessä sänkyyn ja siinä meni koko yö valvoen, kuunnellen musiikkia, höpisten ja sekstaillen, vaikka seuraavana päivänä mulla oli iltatöitä. Tämän tapaamisen jälkeen keskustelut etenivät siveettömään suuntaan ja mies alkoi taas "tykästyä" minuun, kun olin jotenkin erilaisempi, kuin aiemmin. (Paskapuhetta näin jälkeenpäin ajateltuna...) hän laittoi yöllä viestiä ja halusi seurustella ja typerän luottavaisena suostuin. Menin sitten hänen luokseen ja olimme kuin seurusteleva pari vain hetken. Sitten koitti arki: mies kävi virastossa töissä ja minä olin päivät hänen kotonaan, kun mulla sattui olemaan lomaa jokunen päivä töistä. Miehen kohtelu itseä kohtaan muuttui pikkuhiljaa etäiseksi, mutta siitä huolimatta halusin piristää häntä eri tavoin. Sitten mies halusi taas vähän ajan päästä eroa ja oltiin lähtötilanteessa. Täytyi melkein sössiä muut ihmissuhteet tajutakseen, ettei henkilö ole vaivan arvoinen. Tottakai mietin tätä henkilöä, koska tapahtumista on niin vähän aikaa vielä, mutta tajuan, etten voi riskeerata tärkeimpiä asioita elämässäni (mm. mielenterveyttäni, nykyistä tärkeää ihmissuhdettani) tuon miehen takia.
Yhteenvetona: Jokainen mies on erilainen, olipa minkä ikäinen tahansa. Tosin omasta kokemuksestani kehottaisin suhtautumaan varauksella 20 vuoden ikäeron seurustelusuhteiden onnistumisen todennäköisyyteen, vaikka mies kuinka ihana olisikin. Itselleni sattui nyt sellainen tapaus, joka ei ehkä ollut niin aikuismainen, kun antoi ymmärtää olevansa.

Vierailija

Itse olen parhaillaan suhteessa vanhempaan mieheen. Olen 22v. yliopisto-opiskelija ja kumppanini on 43v CEO. Emme asu yhdessä, mutta vietämme aikaa tiiviisti. 

Seksi on hyvää, kumppanini käyttäytyy fiksusti ja viisaasti, vie minua ympäri maailmaa. En ole viimeisen puolentoista vuoden aikana ollut hetkeäkään taloudellisesta tilanteesta huolissani. 

Asun mieluummin keskusta-yksiössäni, josta voin laittautuneena lähteä juhlimaan mieheni kanssa. En tahdo jakaa "harmaata arkea" hänen kanssaan, eikä minua kiinnosta pestä hänen pyykkejänsä (jota hänkään ei halua). Ei tämä varmasti kymmentä vuotta pidempään voi kestää.

Vierailija

Paskinta seksiä olen saanut parilta 30+ miehiltä 20vnä. Hyi että, molemmat jäätäviä katkarapuja ja mielessä vain oma tyydytys.

Rauha

Parasta seksiä ja seuraa ikinä itseäni 20v vanhemmalta mieheltä. Kunnioitusta, arvostusta, huumoria, huomioonottamista, tasavertaisuutta. Ei palvomista, liikaa yrittämistä tai muutakaan negatiivista.

Vierailija

Aivan helvetin ihanaa. Seksi siis. Ja muutenkin yhdessä oleminen, jutut on fiksuja ja syvällisiä, huumori mahtavaa. En tiedä osaisinko olla enää kovin omanikäiseni parikymppisten kanssa, kun tietää, miten paljon "kasvaneempia" ja henkisesti rikkaampia vanhemmat miehet on. Seksin kanssa tosiaan tällaisesta olin aina haaveillut ja tuntuu kuin palaset olisivat kirjaimellisesti loksahtaneet paikoilleen:) Vanhemmat on kokeneempia ja tietää, mistä nainen tykkää ja uskaltavat toimia, kuitenkin ei liian päällekäyvästi vaan hellästi ja ihanasti.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat