Vierailija

Tervetuloa minunkin puolesta uusille :O)!! Meitähän on monta täällä joilla olisi ollut laskettuaika lokakuussa, ainakin Dutri ja jokunen muukin?! Huih, onko se joku pahanonnen kuukausi??Hermione; Onko se glandin hyvä myös lyhentämään/tasoittamaan noita pitkiä kiertoja joista omallakin kohdallasi mainitsit, t. hyttynen jolla kierrot 36-60 päivää :( ! On totisesti turhauttavaa tämä odottelu tämän suuuuuuper pitkän kierron kanssa, nytkin menossa kp 24, eikä mitään merkkejä oviksesta; ei limoja, lämmönnousua, ei mitään. Noh, onneksi pakkoraskautumisen piina on vähän lieventynyt, itse-suggestiota se on vaatinut kyllä :O)!! Odotukset raskautumisesta ei ole kovin kovat sillä ensimmäiset kuukautiset km:n jälkeen oli ihan naurettavan niukat ja itse tyhjennysvuotokin oli niin minimaalinen, että kohdun täytyy olla pullollaan vanhaa limakalvoa (=verta) joka on taatusti kiinnitymis- ja elämisalustana mahdoton ajatellen uutta elämää. Voimia jälleen siskot!!! Olikos meitin porukasta joku jo onnellisesti raskautunutkin uudelleen!?

Kommentit (1)

Tämä oli tarkoitus laittaa tonne haahujen pinkan alle!! Nyt en aivan ymmärrä miksi tämä tänne liokkasi uudeksi keskusteluksi!?!? Noh, opiskelen asiaa ja olen ensikerralla viisaampi :O)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat