Vierailija

.

Kommentit (5)

parasta:hyvä kuuntelija; äärimmäisen luotettava; organisaatiohirmu; toisen asemaan asettuja; ei pahempia addiktioita kehiteltynä :)huonointa:temperamentti toistuvasti liian äkkipikainen; joskus turhan masentuvainen vastoinkäymisten äärellä; turhista huolehtiminen (hetkestä unohtaa helposti nauttia); omituinen ja ennustamaton vaihtelu pikkutarkan arkistoijarotan ja lompakon ravintolapöytään unohtelijan välillä; keskittymiskyky toisinaan täysin hukassa

Parasta: olen mukava, iloinen, ystävällinen, hyvä ystävä, avulias***Huonointa: lähden huonosti minnekään yksin, huono/ujo isossa ryhmässä, stressaan välillä liikaa, huono itsetunto, lörpöttely tyhjänpäiväisistä asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Parasta: olen peruspositiivinen, lapsirakas, älykäs, luova, hyvä ystäväHuonoja puolia: laiska, helposti ärsyyntyvä, pitkävihainen jossain asioissa, ujo, huono itsetunto.

Parasta; olen luotettava, urheilullinen, kekseliäs, sosiaalinen ja aika nätti ...;-)Huonointa; olen tempperamenttinen, pitkävihainen, helposti loukkaantuva ja stressaantuva .

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat