Vierailija

Eipä ihme ettei mulla ole asiaa ollut " työkoneelle" voi vittu saatana! Nyt kädet vapisee enkä saa ajatuksia oikein kasaan.. mä tapan sen paskan kun tulee kotiin, varmaan nussimassa jotain perkeleen huoraa tälläkin hetkellä. tai heitän sen kamat tämä kone mukaanlukien parvekkeelta alas. tai ammun itteni:(

Kommentit (12)

sivustolle, kun joku oli laittanut sinne linkin suomi24:ssa. itse luin lähinnä huvittuneena miesten kokemuksia/kertomuksia näistä thaihieronta paikoista;( yäks, arvostelivat siinä meidänkin naapurissa sijaitsevan hierontapaikan. etoo kun näkee äijiä menevän sinne..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

On ylitöissä tai ilmeisesti " ylitöissä." Nyt oon rauhottunut jo vähäsen ja aattelin seuraavaksi etsiä ja lukea kaikki miehen sinne kirjoittamat jutut. Onpa sitten jotain mitä läiskästä sen MULKUN päälle. Taidanpa piruuttaan tehä itsestäni sellasen huora ilmotuksen sinne (niin oliko se laitonta vai ei??) ja johdattaa paskakasan suoraan ansaan. Mieli tekis!

huorissa kun olen sillä sivustolla aikanaan pyörinyt paljonkin :D

Ihan vaan lukemassa kylläkin niitä juttuja, siel oli ainakin hyvät keskustelut aina ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat