Vierailija

Kommentit (9)

Kävin kierukan asentamisesta 3 kk:n kuluttua tarkastuksessa ja kaikki ok. Raskauden paljastuttua ja varsinkin sen keston, selvisi että olen tuolloin tarkastuksessa ollut jo raskaana n. viikolla 9. Raskaus meni hyvin ja terve tyttö syntyi.

Mulla oli hormonikierukka 3 vuotta ja kas, tulin yllättäen raskaaksi! Oli siinä niin itsellä, miehellä kuin lääkärilläkin ihmettelemistä kun ultrassa näkyi uutta elämää - joka tosin meni sitten kesken 3. kuulla :( Jos tätä ei olisi sattunut itselleni, niin en kyllä uskois tarinaa, jos joku muu kertois. Lääkärikin sanoi, että oon ensimmäinen koko hänen urallaan ja hän on tehnyt töitä 30 vuotta. Että näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

yleensähän se ilmoitetaan prosenttilukuna ehkäisyvälineiden kohdalla (esimerkiksi pillereillä vaikka 94% (hatusta vedetty luku ihan vaan esimerkiksi)) eli 6 naista sadasta tulee vuoden aikana raskaaksi. Lääkäri kertoi, että vastaavaa lukua ei hormonikierukasta voida luettettavasti kertoa, koska hormonikierukkaraskauksia on niin vähän. Tilastollisesti varmempi, kuin naisen sterilointi.

Näin kertoi lääkäri.

Mulla on kierukka itsellänikin ja tiedän, että se voi lähteä itsestään pois. Tuo jäi vaan ihmetyttämään, että voiko olla raskaana kun kierukka on paikoillaan.

Jatkokysymys, päättyvätkö kierukkaraskaudet aina keskenmenoon vai voiko sikiö selvitä kierukasta huolimatta?

Veljen tyttöystävä väittää olevansa raskaana vaikka kierukkaa käyttääkin.

Että se siitä, epätoivoinen teko pitää mies itsellään...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat