Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meillä tulossa pienet häät, vieraita n. 30 hlöä. Suurin osa tuntee toisensa. Ohjelmassa ei ole muuta kuin todella hyvää ruokaa (ja paljon), ihana tila, muutama live-musa-esitys ja muuten vapaata seurustelua. Emme ole leikki-ihmisiä, joten leikit jää kaikki pois. Emme halua myöskään perinteisiä häitä, joten kakun leikkuut, häävalssit, kukkakimpun ja sukkanauhan heitot eivät kuulu ohjelmistoon. Ei kai "nykyhäissä" tarvi enää olla leikkejä ja ohjelmaa? Itse ainakin pelkään häissä aina joutuvani johonkin typerään leikkiin, joka on ollut jo kymmenissä häissä aiemminkin.

Kommentit (13)

Lainaus:

Joissain häissä on sulhanen puhunut, joissain ei, mutta en muista mistään puheista että ketä se sulhanen olisi kiittänyt

nähneet vaivaa paikalle tuloon, pukeutumiseen, lahjoihin.Eikö siinä nyt ole kiittämisen arvoista kerrakseen?Morsianta vaikkapa siksi, että hän on olemassa - on arvokasta, että elämässä on rakkautta - että on joku jonka kanssa sen tunteen jakaa.Morsiamen vanhempia ja omia vanhempia nyt voi kiittää vaikka ihan tavan vuoksi ja jotta esittelisi morsiusparin vanhemmat vieraille, jotka heitä ei tunne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos on vaikka jo ei-ihan nuori hääpari joka on ollut kauan yhdessä, niin ei se isän tai äidin puhe siihen välttämättä niin istu. Paitsi tietysti jos jompikumpi tai molemmat ehdottomasti haluaa pitää sen puheen...

ruokailu ja muutama live-musaesitys. Sopiva määrä vieraitakin.Meillä tulee häissä olemaan vieraita n. 60 (lapsia ehkä 1/3), eikä kyllä ohjelmaa tule tuon enempää olemaan.

Ihana kuulla, että kuullostavat kivalta. Itse olen päässäni häät näin suunnitellut ja minustakin ne ovat juuri meidän näköiset ja oloiset, mutta kai se "hääpaniikki" aina tulee jossain vaiheessa ja alkaa miettimään, että viihtyvätköhän ihmiset yms. Jospa relaisin vaan... :)

meillä tullaan kyllä leikkaamaan kakku, mutta ilman mitään polkaisuja - ei sukkanauhan heittämistä (sanoin miehelle, että mähän en ala mitään hameeni alta kaivelemaan!) eikä morsiamen ryöstöä. Häävalssi tulee olemaan ja tanssimusiikkia niille, jotka tanssia haluavat.

Mä en ole kanssa oikein tajunnut tuota ohjelmaa. Eikö ohjelmaksi riitä nyt häät. Eihän nyt yleensä missään ylioppilasjuhlissa tai syntymäpäivilläkään ole mitään erityistä ohjelmaa. Jos on ruokailu ja tanssia, niin kyllä se riittää.Meillä oli isot häät (130 vierasta) eikä meillä ollut mitään erityistä ohjelmaa. No tervetuliaispuhe oli ja bestman piti puheen.

Mutta jos olet epävarma, voithan pyytää joitain ystäviäsi pitämään puheita tai tekemään muuta "pikkuohjelmaa".Meillä oli pienet häät, 45 vierasta, intiimi paikka, ihanat ruoat ja muutama mukava puhe / pikkuesitys ja musiikkia. Ja paljon vapaata seurustelua. Klo 18-24 ja oli todella todella hauskaa!!

Ja vanhempien puheethan tulee jos on tullakseen, joidenkin vanhemmat eivät ole esiintyjä tyyppejä, eivätkä puhujatyyppejä, joten vaikka morsiuspari kuinka toivoisi, voi olla, etteivät vanhemmat "uskalla" puheita pitää.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat