Seuraa 

Täti tuli perjantaina meillekin vierailulle. Eli tämä kierto venyi 35 päivään! Aikaisemmat 29 ja 30. Onko muita, joilla myös kierto venähtänyt? Meillä siis yk4 lähtee nyt käyntiin. Mietin vain, että jääköhän nuo kierrot nyt noin pitkiksi vai heitteleekö ne nyt jatkossa 29-35...? Toivottavasti ei :) Ehdin jo oikeasti luulla olevani raskaana, mutta testit näytti kokoajan negaa, niin olin kyllä sitten ihan onnellinen perjantai aamuna, kun huomasin tätin tulleen (kerrankin onnellinen siitä :) mutta kuitenkin tosi pettynyt... :( .

Mitenkähän saisi ne ajatukset päästä pois, ku tuntuu et aina ku täti tulee kyläilemään, ni mulla menee muutama päivä ku mietin pääni puhki, et entä jos me ei voida saadakaan vauvaa... Eiköhän se tästä taas positiiviselle mielelle käänny, kun yritys lähtee taas tälle kuulle käyntiin :) Olis vaan niin paljon helpompi odottaa sitä, ja jaksaisikin odottaa, kun joku vois sanoo, et kyllä te sen oman käärönne jossain vaiheessa syliin saatte :)

Onnea plussanneille! :) Paljon tuli jo alkukuulle! Minä siirryn seuraavaksi sinne toukokuisiin...

sunshine kp3/29-35, yk4

Kommentit (2)

mustaki tuntuu jo nyt, yk4 menossa, et tekis jo mieli varata aika johonki :) hätähousu :) mies onneks jaksaa aina kannustaa ja "takoa" järkeä päähän :) eihän tässä vielä mihinkään kiire ole. ennen ku jätettiin pillerit pois, ni minä olin se joka meidän perheessä puhu sen nimeen, et sit turha miettiä sitä, antaa tulla ku on tullakseen ja voihan siihen mennä vuos jos toinenki. ni hyvä ku oon jaksanu tänne yk 4 asti :) kyllä sitä melkein jokaisen päivän laskee ja toivoo ja haaveilee :) olis kyllä paljon helpompi olla, ku pystyis olee miettimättä. häviääkö tää miettiminen ja "tuskastuminen" kuukausien myötä vai lisääntyykö vaan? :) oletteko te tikutelleet tai syötkö jotain tms? mä oon vielä yrittänyt ees niístä pysyä poissa. kattoo nyt sit muutamien kk päästä jos ei ala kuulumaan, et mitä sitä keksis seuraavaks. greippimehua tuli viime kierrossa vähän litkittyä, mut siihen se on sit melkein jäänyki :)

Täytyy toivoa, että tämä kierto olisi sitä 29-30 luokkaa.. tuntu ikuisuudelta odotella viimeks tonne kp 35 saakka.

Tsemppiä! :) Toivotaan, että plussatuulet puhaltelevat meillekin :)

sunshine kp 4/29-35, yk5

Meillä yk 7 menossa, kp 18/33-34. Mulla kans menee aina pari päivää sen jälkeen kun menkat on alkanu ajatellessa, että saadaankohan me koskaan vauvaa ja sitä jos pitää lähtee hoitoihin. Mulle on kyllä moni sanonu, että useimmilla menee vuosi pillereiden lopettamisen jälkeen ennenku raskautuu. tietty sekin on yksilöllistä, mutta jotenki aattelee että miten elimistöllä voi noin kauan mennä siihen..Ite varasin lääkärin syyskuulle ihan vaan että jos on jotain vikaa. Oon vasta täyttäny 26 v. ja mies täyttää 32v., että aikaa on vielä,mutta silti mua masentaa..toivottavasti pysyn huhtikuisissa..mutta jos ei niin sit ei.

Siitä kierrosta; stressi voi varmaanki vaikuttaa siihen :)

Tsemppiä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat