Seuraa 

Ennustaako se tulevan lapsilukumäärän? ja mitä tietoja pitää laittaa?

(hömppään uskova)

Sivut

Kommentit (32)

elliltä n. 7h päästä ja madamelle laitoin eilen illalla ja vastausta odotellaan. josko tän päivän aikana tulis.

elli veikkas sukupuolen oikein ja la aikaistui muutamalla viikolla. jännä kattoo tuleeko vauveli oikeesti etuajassa ;) HEH

Sisältö jatkuu mainoksen alla

hän vastasi, että poika tulee 19.2.2007, olin tuolloin harmistunut, koska olimme jo " yrityslinjalla" . Nyt on tärpännyt ja LA on 11.3. - saa nähdä miten oikeaan Elli osui :D

-neet rv 7+3

Toinen sanoi, että vauva on tyttö ja syntyy 18.3.2007, eikä enempää lapsia ole tulossa.

Ja toinen sanoi, että vauva on poika ja syntyy 20.3.2007 ja tyttö syntyy 14.6.2012.

La on tällä hetkellä 13.3. (laskureiden mukaan), mutta jäädäänpäs sitten odottelemaan kumpi osuu kohdalleen. Vai osuuko kumpikaan.

Enpä lähtis kuitenkaan nuitten mukaan vaatteita hankkimaan ;))

k.h.p:

Lainaus:

mä laitoin aamusta eikä vieläkään ole kuulunut mitään =( eli ei kauheen nopeesti..

Hei, ei kai kukaan oikeasti oleta että tälläinen ilmainen ennustajaeukko istuu koneella 24h laatimassa ennustuksia? :)

Itse sain vastauksen noin vuorokauden kuluttua ja minusta se oli nopeaa toimintaa. En tosin 100% usko tälläisiin juttuihin, lähinnä ne on vain hauskaa huvia...

meille povasi poikaa syntyväksi 24.9 eli 3pvää ennen laskettua aikaa. Sukupuoli meni ainakin oikein :)

Mayella rv 31

ennen kuin tämä raskaus sai alkuunsa (ei ollut edes yritystä)

että saan pojan helmikuussa 2007, en enää muista tarkkaa päivämäärää.

LA on 10.12.2006 Saa nähdä arvasiko sukupuolen oikein :)

Molemmat " arvasivat" sukupuolen oikein eli tyttöä mulle nyt ennustaavat. Mamma sanoo, että syntyy 27.8.06 ja Elli taas, että 16.9.06. Laskettu aikahan mulla on 3.9. ja kolme edellistäkin ovat menneet 2 vk yli la:n (kaksi viimeisintä käynnistetty), joten vois tuo Ellin päivämäärä olla lähempänä oikeaa ;-).

neronja rv 35+0

Sukupuolesta en tiedä vielä, itsellä kyllä on ollut sellainen tyttöolo koko ajan. Ja laskettu on 21.10. eli lokakuussa näkee osuuko oikeeseen.

Ja tosiaan, laskettu aikahan meillä on kaikilla tiedossa, mutta käsittääkseni elli ennustaa vauvan syntymäpäivän, ei laskettua aikaa.

oma syntymäaika pp.kk.vvvv

miehen syntymäaika pp.kk.vvvv

Arvioitu laskettuaika, jos olet raskaana.

Lasten syntymäajat, jos sinulla on lapsia.

madam vastasi viimein (meni varmaan viikko). veikkasi tyttöä syntyväksi 17.10

ja että toinen tyttö syntyy tammikuussa 2008.

nyt siis veikattu poikaa sekä tyttöä syntyväksi nyt syksyllä, syntymäaika heittää kuukaudella. elli sanoi 17.9 ja madam siis 17.10.

onko kellään pitänyt paikkaansa?

hauskaahan tämä :)

Toinen ennusti että minulle syntyy tyttö 8.3.07. Mun pitäisi tulla aika nopeasti raskaaksi ja sittenkin vauva syntyisi ainakin 2 kk etuajassa...

Toinen taas ennusti näin:

poika 5/2008

tyttö 8/2011

poika 8/2015

Saattaa olla mahdollistakin, gyne kun ei antanut hirveästi raskaustoiveita seuraavan vuoden ajaksi. Mutta jos sitten ensi vuoden elokuussa tärppäisi :)

mulla siis 5 lasta, tämä nuorin on 6pv vanha ja meillä on tarkoitus jättää lapsiluku tähän (olen jo 35.v).

No, ennustajaelli ennustaa siis että 7.4.2008 syntyy poika ja 22.8.2010 syntyvät kaksostytöt!

Ensin tuli mieleen, että eihän voi pitää paikkaansa, kun en ole enää synnytysiässäkään...kunnes laskin että olisin 39.v viimeisten syntyessä, eli sen puolesta voisi.

Ohhoh, jos pitää paikkansa!

no kuule ihan vastasin kun joku kysyi kauan menee! en oletakkaan että samantien vastaa! enkä mäkään tollaseen usko kuhan katoin mitä laittaa,tuskin ihan maanantaina tää vauva syntyy,tulis n.1kk etu ajassa!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat