Seuraa 

tyttö on levoton nukkumaan öisin. ja illatkin venyy kun nukahtaminen on vaikeaa!

Kommentit (5)

Kyllä poika sitä joi.... Ja ei nyt kauheesti ollu mitään rauhoittumisongelmia siihen aikaan...

Josta tuli mielen,e ttä pitäis varmaan taas uudestan tarjoilla ilta-palan kanssa kun on aika rauhattomaksi menny tuo 1,5 vuotiaan nukkumaan meneminen, tuntuu virtaa riittävän =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tuutu

Yrttijuoma suloisiin uniin

* Unta antava ja rauhoittava yrttitee

* Juodaan puoli tuntia ennen nukkumaan menoa

* sitruunamelissan ja kissanmintun lehdet, kanervan, humalan ja kamomillan kukat sekä vuohennokka

En tiedä mitä ylseiseti sanotaan noista yrteistä lapsille, mutta omalleni voisin hyvinkin antaa mietona teenä =)

Mä laitoin pojalle tuttipulloon ihan kamomillateetä.... tais olla 8-10kk ikäinen silloin..... On ensinnäkin todella rauhoittava yrtti ja toisekseen esim. Saksassa ihan yleisesti käytetty yrttijuoma vauvoille levottomiin öihin ja hampaiden puhkeamiseen.

-Maalaisäiti-:

Lainaus:

Mä laitoin pojalle tuttipulloon ihan kamomillateetä.... tais olla 8-10kk ikäinen silloin..... On ensinnäkin todella rauhoittava yrtti ja toisekseen esim. Saksassa ihan yleisesti käytetty yrttijuoma vauvoille levottomiin öihin ja hampaiden puhkeamiseen.

---- mä en tiedä mitä tuutu yrttitee sisältää.. frantsilan tuote se on...... ?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat