Vierailija

Kyselin kiinteiden aloittamisesta neuvolatädiltä ja se tuumas että antaa aluksi tuttelia kun se on äidinmaitoa tuhdimpaa ja alottaa sitten vasta perunalla!

Olen aina ollut siinä uskossa että äidinmaito on ravitsevampaa, on rasvaisempaa jne...

Mielipiteitä!

Sivut

Kommentit (39)

Imetetyillä jopa enemmän allergioita ja korvatulehduksia ym. Ainakaan

vastustuskykyä imettämienn EI paranna. Vai onkohan se vain sattumaa

mitä olen nähnyt tuttavapiirissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

25 sanoi että tietysti kannattaa imettää. Mutta kun kaikki eivät kykene, toisten on pakko antaa korviketta. Sitten joku tulee täällä perusteettomasti sanoamaan että äiti tuhoaa vauvansa suoliston.

että korvike olisi äidinmaitoa parempaa. Se on hyvä vaihtoehto, mutta kuitenkin vain korviketta. Söisitkö itse omenan vai tehtaassa aprikoosista keinotekoisesti muunnellun omenankorvikkeen johon on purkista lisätty vitamiineja.

Onko ap:n terkkarin nimi Tiina??

Käske kurkkaamaan KTL:n sivuilta rintamaidon ja korvikkeen ravintosisältöjä:

ÄM Korvike

Energia 72 67 kcal

hiilihydraatti 6,5 g 7,4 g

rasva 4,5 g 3,5 g

proteiini 1,5 g 1,4 g

Mutta se on totta, että korvike sulaa huonosti, jolloin lapsi pysyy ehkä pidempään kylläisenä.

Saisivat muuten lopettaa myös sen perunan tuputtamisen... Perunassa on runsaasti tärkkelystä, joten se on huonosti sulavaa ruokaa. Monissa maissa perunaa ei suositella alle 8 kk ollenkaan. Lempeä aloitus vauvan vatsalle on esim. riisijauhoista tehty puuro, päärynä, parsakaali...

Vierailija:

Lainaus:

Kyselin kiinteiden aloittamisesta neuvolatädiltä ja se tuumas että antaa aluksi tuttelia kun se on äidinmaitoa tuhdimpaa ja alottaa sitten vasta perunalla!

Olen aina ollut siinä uskossa että äidinmaito on ravitsevampaa, on rasvaisempaa jne...

Mielipiteitä!

Ihminen on eläin ja jokainen on yksilö. Yksilöittäin naisilla on erityyppinen rintamaidon koostumus ja lisäksi se (koostumus ja määrä) vaihtelee kysynnän ja vuorokaudenajan mukaan.

Äidinmaidossa on enemmän energiaa kuin korvikkeessa tai lehmänmaidossa ylipäänsä. Korvike vain sulaa huonommin, koska ei ole varsinaisesti ihmisvauvalle tarkoitettua ravintoa.

Vaikka tämä brebiootti olis kuinka hyvää suolistolle ja ties mitä jumalten ainetta niin ei se valitetavasti poista sitä tosiasiaa että KORVIKE ON LEHMÄN MAITOA !!!!

kuin rintalapset. Korvikelapset ei tämän takia rupea liikkumaan niin aikaisin kuin rintalapset, on vaikeampaa hallita isompaa, painavampaa kroppaa.

Itse imetin lapsiani niin kauan kuin maito vain riitti, ihan äidinmaidon infektioita ja allergioita ehkäisevän vaikutuksen vuoksi

Äidinmaito sulaa nopeasti, MUTTA edut ovat huomattavat koska äidinmaidosta ei siten jää kuona-aineita vaan vauva osaa ottaa kaiken äidinmaidosta. Tutteli myös tuhoaa suolistonukkaa, mikä VOI aiheuttaa ongelmia aikuisiällä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat