Seuraa 

Itse sain ovistestiin haalean viivan kp15, eli olettaisin että ovis siten oisi ollut tuossa lähiaikoina. En sen jälkeen testaillut kun testit loppuivat. Nyt sitten kolmatta päivää jomottanut/särkenyt alamahaa, enkä kylllä keksi mitä voisi olla! Tänään kp21, enkä kyllä tätiäkään odota vielä kyläilemään. Lopetin minipillereiden syönnin tämän kierron alusta. Kolmatta lasta yritetään, mutta aiemmissa raskauksissa tälläistä ei ole ollut. Lapset ovat syntyneet 03/04 ja 10/05.

Tämä on sellaista lähinnä jatkuvaa jomotusta eikä mitään hetkellistä. Ei sellaista todellista kipua, mutta ärsyttävää jomotusta. Vaikea selittää. Kuukautiskipuja minulla ei juurikaan ole ollut.Onko kellään kokemusta mitä voisi olla tai mistä johtua? Voisiko olla jotain kiinnittymiskipuja? Kauanko sellaiset voi kestää? Jos on ollut kipuja, niin onko raskaus kuitenkin mennyt hyvin vai?

Olisin kiitollinen jos joku kertoisi omia kokemuksiaan. :)

Kommentit (4)

En osaa mennä sanomaan mitään sinun kivuistasi, mutta vertailun vuoksi - Mulla oli kiinnittymiskipuja yhden päivän ajan (tosin kiinnittyjiä oli kaksi), muistaakseni kp20/28. Tunne ei ollut jomotusta, mutta jonkin sortin kipristelyä koko päivän.

heti alusta asti pientä kuukautiskipujen kaltaista jomotusta alavatsalla. Välillä oli pikku nipsaisuja, jotka kai olivat kiinnittymiskipuja.

Eli tuo jomotus kuuluu asiaan, kaikilla sitä ei tosin ole. Kohtu alkaa kasvamaan heti hedelmöityksestä lähtien, joten kropalleen herkimmät ihmiset tuntevat sen heti. Tuntemukset voivat olla myös selän puolella.

Itselläni nyt samanlaisia tuntemuksia ja toivottavasti parin päivän päästä plussataan! =)

Tsemppiä ja paljon plussaa sinulle!

Nalle ja poika 1,5v

Sisältö jatkuu mainoksen alla

viikko nyt oviksesta ja alavatsaa turvottaa ja nipistelee ikävästi.pillereiden jätöstä eka kierros menossa joten oliskohan tää nyt sit sitä kiinnittymiskipua kans *toiveikas*

Sattui oikein kunnolla yhteenkohtaan, yhden päivän ajan sitä oli. En muista minä päivänä, mutta olisiko ollut n.20-22 kiertopäivän kohdalla.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat