Vierailija

Mieheni kärsii heräämisvaikeuksista. On hän nukkunut 5 tai 12 tuntia yösssä,häntä ei saa millään aamulla hereille. Mieheni omistaa yrityksen, jossa töihin pitäisi mennä jo 5 aamulla, mutta kun en yksinkertaisesti saa häntä ylös. Hän nukahtaa välittömästi herättelyn jälkeen, eikä ole varmuutta tajuaako hän edes, että pitäisi nousta. Tänäkin aamuna tähän hommaan meni minulta tunti. Nukumme kahden lapsen kanssa samassa huoneessa, joten herättelyn olisi tapahduttava niin etteivät lapset herää. Onko ketään joka olisi saanut jostain apua heräämiseeen.? Nukahtamiseen on jos jonkinlaisi lääkkeitä, mutta entä heräämiseen ?

Kommentit (12)

se tekee unen laadusta huonoa, ei virkistä, ja silloin herääminen on vaikeaa vaikka olisi tunneissa nukkunutkin riittävästi. Tai ehkä hän ei vain kertakaikkiaan ole aamuihminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja olemme tunteneet toisemme jo 12 vuotta ja herääminen on tuottanut ongelmia aina. Omasta mielestään hän nukkuu sikeästi ja hyvin, ajoittain esiintyy pientä korsaamista. Vaikka ihmiset eivät olisi aamuihmisiä, kyllä he silti nousevat töihinsä. Itse pomppaan heti ylös herätyskellon soinnista, olen todella herkkä uninen aamusta. Olen itse nyt 29. viikolla raskaana, sairaslomalla supistusten takia ja levätä pitäisi, mutta hermot alkaa olla aika riekaleina tuon miehen takia. Mutta mitä lääkäri voi tehdä?

jatkuvasti univelkaa. Tarvitsee ehkä keskimääräistä enemmän unta, 9-10 tuntia, säännöllisesti? Jos pitää viideltä herätä, sitähän joutuu menemään jo yhdeksältä nukkumaan nukkuakseen 8 tuntia!?!

kun hän on ollut lasten kanssa aamuisin. Meillä siis karjatila ja minä olen ollut aamuisin navetassa kesäkuuhun saakka, silloin jouduin jäämään sairaslomalle. Toisessa huoneessa nukkuminenkaan ei auta, omatoiminen herääminen on ihan nollassa.

on auttanut ainakin minua, siis todella huonoa herääjää (ja yöunta tarviin edelleen sen 8-9h yössä ollakseni virkeä päivällä)

ei auttanut torkkuherätykset eikä maanjäristykset, mutta tuo lamppu on ollut hintansa väärti!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat