Seuraa 

Eli minulle määrättiin 2 kk terolut kuuri pitkän kierron hoitoon, aloitan syömään niitä kierron 18-24 päivä. Ja lääkäri varoitti tulemasta raskaaksi niiden aikan, mutta kun täällä aina luen teidän tarinoita niin saan käsityksen että joku on syönyt teroja raskauden aikanaki. Olenko oikeassa?vai kunka vaarallinen kuuri tämä on " " ?

Kommentit (7)

siis tiedosta, se oli aivan nuori tk: lääkäri. ja nimenomaan sanoin että halutaan lapsi. Ja sen takia olen siirtänyt kuurin aloitusta, ja yrittänyt " luomuna" , mutta tuloksetta. Juuri alkoi menkat, ja voin sitten aloittaa tämän kuurin ilman pelkoa! Lääkäri sanoi että täytyy huolehtia ettei ole raskaana kun aloittaa kuurin ja kuurin aikana myös huolehtia ehkäisystä. Mutta ei ole selvää todisteita mitä lääkkeet voi saada vaurioita sikiölle, mutta ei suosittele missään tapauksessa.

Mutta jospa se nuori lääkäri ei oikein tiennyt mistä puhui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minulle kokenut gyne väänsi ihan rautalangasta :)

Eli terolutit syödään kp 15-24 (eli 10 pv), ja seksiä harrastetaan vähintään kp 12, 14, 16 ja 18. Näin jatketaan muutama kuukausi ja jos 8-10 kk aikana ei ole tullut raskaaksi, aloitetaan hoidot. Tietysti tämä on tapauskohtaista, eli jos on muutenkin jotain häikkää tiedossa niin edetään sen mukaan. Mulla on epäsäännölliset kierrot (29-40) sekä puhkeilevien kystien aiheuttamaa välivuotoa, joita yritetään nyt aluksi saada kuriin säännöllisellä terolutien käytöllä.

Kun mulle määrättiin noi terot, jäin myöskin siihen käsitykseen ettei niitä syödessä saisi tulla raskaaksi! (Kyseessä oli yksit. gyne.) Ei se kai ihan suoraan niin sanonut, mutta ihan sen vaikutelman sain.

Täältä tosiaan sitten luin, että niitä voidaan määrätä nimenomaan jos probleemaa raskautumisessa.

Sanoisin siis, että EI ole estettä sun yrittää sitä raskautumista jo tuon terokuurin aikana, JOS ei tietysti ole joku muu syy. Aika lyhyen kuurin muuten sait, olen siinä käsityksessä että niitä syötäisiin aina 10pv kuureina. Tuon ehkä itse tarkistaisin lääkäriltä tuon raskautumisasian ja kuurin pituuden!

Monelle täällä ja tuolla lapsettomuushoitojen puolella määrätään nimenomaan teroluteja auttamaan tasaamaan kiertoa ja näin edistämään raskautumista. Itse olen syönyt niitä jo kohta 1,5 vuotta eikä ole koskaan sanottu ettei saisi raskaaksi tulla. Päin vastoin toivottavat onnea.

En keksi yhtään syytä (en ole lääkäri) miksi terolut kuurin aikaan ei saa tulla raskaaksi, kuulostaa tosi oudolta. Kannattaisiko kysyä lääkäriltä uudestaan?

Voihan olla että oli jokin muu syy miksi ei kannatta raskautua samaan aikaan.

Oletteko kuitenkin kertoneet lääkärille että toiveissa olisi lapsi? Terolut kun ei ole ehkäisykeino...

[color=red] kommentoikaa muutkin terolutia syöneet, mitä teille on määrätty [/color]

Minäkin menin juuri sen takia yksityiselle lääkärille kun ei ala raskaaksi tulo tuottamaan tulosta ja Teroluteja sain puolen vuoden reseptin. Lääkäri sanoi että syödään 15-24 kiertopäivät ja jätetään (tietenkin ) pois kun ei enää tule kuukautisia eli on raskaana.

Momentti: kauankos ehdit popsia teroja ennen kun tärppäsi teidän esikoinen?

On tietenkin tapauskohtaista/ auttaako lainkaan, mutta uteliaisuuttani kyselen.

-kettu-äiti

muistaakseni ekassa terokierrossa tuli haalea plussa ja viikon päästä keskenmeno. sitten oli 2 kiertoa välissä ja sitten ilmoitti tuo esikoinen itsestään.

kettu-äiti:

Lainaus:

Momentti: kauankos ehdit popsia teroja ennen kun tärppäsi teidän esikoinen?

-kettu-äiti

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat