Vierailija

Olette kylpylässä. Ohi sipsuttaa upea, hoikka, pitkäsäärinen, silti muodokas nainen pienissä bikineissään.

Mitä miehenne tekee?

a. Ei katso päin(ainakaan sinun nähtesi ;)

b. Vilkaisee kyllä

c. Vahtaa

d. Vahtaa kuola valuen ja kommentoi härskejä

Kommentit (17)

Just eilen puhuttiin miehen kanssa siitä, miten näissä perhepaikoissa, kuten nyt vaikka puuhamaa tai muumimaailma, on aina niitä isejä, jotka vahtaa muita naisia/äitejä. Se on tosi kiusallista ja ikävää. Enkä siis ole mikään ap:n kuvaaman kaltainen pimu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen itse huomannut kuinka säälittäviä jotkut perheelliset miehet ovat. Itse olen hoitanut kroppaani (urheilen paljon) ja se on nyt aika kivassa kunnossa. Mutta todellakin ällöjä jotkut ukot kun ne kyyläilee estottomasti uimahalleissa, rannalla ym. Vaimot sitten mulkoilee vihaisena minua.. enkä siis todellakaan esittele itseäni. Käytän aika tavis mallisia bikineitä (mallia seppälä =)) Siis en todellakaan tarkoita mitään pientä vilkuilua vaan ihan kyyläämistä.. Onneksi sellaisia miehiä ei ole kovinkaan paljoa. Varmaan kivaa olla tällaisen miehen vaimo.. varsinkin jos ei itse ole timmissä kunnossa!

Mutta niin vilkaisisin minäkin vastaavassa tilanteessa... ;)

Joskus suhteen alkuaikoina saattoi härnäämismielessä jopa kommentoidakin, mutta kun aloin tehdä samoin, tajusi typeryytensä. Ja nyt näyttää siltä, että meillä kummallakin on jo sen verran enempi itsetuntoa ja järkeä, että tuollaiseen ole enää tarvetta.

ja kyllä mäkin katson jo ohi kulkee sellainen hyvä raaminen, mukavasti ruskettunut mies jolla on sellaista kivaa tummaa karvoitusta siinä navan alla... ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat