Seuraa 

Kun lähdin aamulla töihin, niin mies jäi kotiin tytön kanssa tosi väsyneenä ja tuskaili siinä, että mitähän ruokaakin keksisi. Sanoin, että laita joko jauhelihakeittoa tai kastiketta kanasuikaleista.

Kun tulin kotiin, niin sekä jauheliha että kanasuikaleet olivat kadonneet jääkaapista. Kun ihmettelin asiaa ääneen, niin mies totesi silmät huurussa, että eikös niistä pitänyt laittaa ruokaa. Hän oli sitten tehnyt jauheliha-kanasuikalekeittoa. :DDD Mikä huvittavinta, hän oli kokonaan unohtanut laittaa mukaan pakastevihannekset. :D

Höpsö ukkeli.

Kommentit (17)

Onpa hieno homma!! Miehet ei tajuakaan kuinka paljon sellainen merkkaa naiselle että edes joskus saisi toisen tekemää sapuskaa! Hyvä miehet jotka kokkaatte!!!

Hän on koti-isä ja yleensä kyllä klaaraa homman. Ruokaa laittaa, kun sanon pääpiirteittäin mitä ja miten. Tänään hän oli megaväsynyt, joten en osaa olla hänelle yhtään vihainen. Lähinnä vain naurattaa (minua siis, häntä harmitta...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

perunat ja vihannekset on ihan turhaa hiilihydraattia!

minunkin mieheni tekisi erittäin mielellään tuollaista keittoa ja vielä ihan tarkoituksella.

Ei toi nyt mikään moka ollut, en oikein ymmärrä miksi sitä pitää täälla naureskella. Mies teki soppaa, mikä laki sanoo että pitää laittaa jotain rehuja sekaan, häh? Tai ettei saa laittaa kanaa ja jauhelihaa samaan soppaan?

Sivumennen sanoen, en ymmärrä tai korjaan, en vittu kestä, tällasta naureskelua " miehen hölmöydelle" kun tekee jonkun asian eri tavalla kuin nainen tekisi.

Mua ainakin vituttaa ihan suunnattomasti, kun omalla miehellä on tapana remonttihommissa ottaa just vastaava asenne, etten osaa mitään enkä tajua mitään, sitten se naureskelee siinä itekseen ettei naiset osaa mitään. Milläs helvetillä opit sitten ku ei saa tehdä? Tai sais, mut ei pal huvita ku naureskellaan alentuvasti vaan kiitokseksi ja kaikki on väärin tehty. Alkaa tuntua etten mä sit voi ikinä oppiakaan mitään. :(

Sama koskee ihan vaikka jotain auton ajamista: perille päästään ehjinä ja kaikki on hyvin, mutta reittivalinta oli kuulemma hölmö, ois pitänyt kääntyä jostain toisesta risteyksestä, koko ajan ollaan neuvomassa. Vittu, sanon mä!

Ja naiset sit tekee sitä samaa lastenhoidon, ruuanlaiton ja siivouksen suhteen. aaaargh!!! Lopettakaa jo!

Vähän vois mennä kukin itseensä ja miettiä mitä hallaa teette sille toiselle tällasilla " harmittomilla" naureskeluilla.

Että ylipäätään tekee ruokaa !! Ja on koti-isä!!

Meillä ei ole koti-isä enkä kyllä sitä haluaisikaan vaan tahdon olla itse kotiäiti ja mies tienatkoon ;)

Mutta kun ruokaa ei laita vaikka kuinka joskus pyytäisin :(

Hatunnosto sinun miehellsi sekakeitosta :))

Vierailija:

Lainaus:

Ruokaa pitää kunnioittaa ja aikuisen on oltava sen verran kotitaloustaitoinen, että saa kunnon ruuan aikaiseksi kunnon aineksista.

Mitä epäkunnioittavaa siinä on ruokaa kohtaan, jos kaikkea hyvää tarkoittaessaan mokaa?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat