Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

hormonikierukka ja sattui ihan sairaasti!! Onneks enää kouristelee ihan vähän..

Kommentit (7)

synnytyksestä aikaa 10 vuotta. kohdun mittaaminen ja kierukan laitto kumpikin sattuivat. Ihan kuin olisi poltettu jollain sisältäpäin...

Tuskanhiki oli jälkeenpäin ja jalat vapisi. Sopii toivoa, että kierukka sopii.. Kantsii ottaa kunnolla särkylääkettä ennen laittoa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olo on ihan OK, laitto ei sattunu juurikaan kun olin ottanu vahvan särkylääkkeen pari tuntia ennen. Lisäksi oli kivulias synnytys tuoreessa muistissa ja sen jälkeen tuo tuntui lähinnä hyttysenpistolta.

Kuukautisia ei ole ollut oikeastaan yksiäkään mutta ihan koko ajan jatkuva limansekainen tuhruvuoto on vähän kiusallista. Pikkuhousunsuojia pitää käyttää koko ajan, eri kokoja vaihdellen. Mutta mieluummin tuo tuhruvuoto kuin ne karmeat PMS:t ja tulvavuodot mistä kärsin ennen kierukkaa. Sain sen Kelan korvauksella noiden vuotojeni takia. En otattais pois kun on muutenkin niin vaivaton ehkäisy ja viiden vuoden kestolla edullinen. Ja luotettava!

maanisesta depressioon ja lihoin seitsemäntoista kiloa. Kaikki tämä hormonikierukan laittamista seuraavien 9 kk:n aikana. Poistettiin viis kuukautta sitten ja taas elämä hymyilee :)

ihmeellinen juttu mutta sattui kuitenkin..

Mä taas toivon pääseväni kuukautisista kokonaan eroon. Jos ei sovi, niin palaan takaisin pillereihin.

Mulle laitettiin n. 2 vuotta sitten, aluks oli epämääräisiä vuotoja ja kipuja, ehkä 3-4 kk, sitten on ollut oikein hyvä kapine.

Ja kierukka itsessään ei lihota!!! Ruokahalu voi kasvaa, mutta se voi kasvaa niin monesta muustakin syystä tai muista lääkkeistä.

Minulla kierukan laiton aikaan oli painoa 65, nyt 47, kun samaan aikaan aloin myös katsoa mitä suuhuni panen.

Niin, ja laittaminenkaan ei juurikaan sattunut.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat