Vierailija

Sivut

Kommentit (60)

Huvitti kun mulla oli kauheen likasia vaatteita matkalaukussa niin niitä ne kaiveli, hyvä etteivät haistellu siinä mun nenän edessä mun liaksia sukkia ja alushousuja, vähän hävettikin. Olin tulossa kibbutzilta Jeruslamin kautta eikä ollut mahdollisuutta pestä vaatteita. Sitä likapyykkiä tonkiessaan ne aina vilkas inhottavasti välillä niinkuin oisin ollut joku matkailijaksi naamioitunut terroristi. heh..Ruoka oli tosi pahaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen matkustellut myös Thailla ja Singaporella. Arabiyhtiöt kokematta. Finnair on suoraan sanoen perseestä verrattuna Malaysian Airwaysiin.

On hyvä palvelu ja joustavuutta. Kokemusta näin pikaisesti: Finnair, Blue1, FinComm, SAS, Malev, Iberia, Spirit, Delta, Alaska, Air New Zealand, AliItalia ja Swiss näin yhtäkkiä, Afrikassa ollessa taisi olla muitakin, oliko se joku kenyan air tai vastaava, onhan näitä lisäksi muitakin.

Mutta siis SAS on mielestäni kokonaisuutena paras, vaikka on sielläkin huonoja puolia, kuten itseään täynnä olevat Norjalaiset, hössöttävät svenssonit ja vaiteliaat venäläiset. Mutta näitä taitaa olla muissakin yhtiöissä.

Thai Airwaysia ei ole enää olemassakaan. Thai ei ole edes päässyt 5 tähden lentoyhtiöksi. Nimenomaan matkustamohenkilökunta on pärjännyt noissa arvioinneissa, ei lentokoneet jotka ovat järkyttäviä monien muiden lentoyhtiöiden koneisiin verrattuna. Jopa Aeroflotilla mukavammat koneet.

Vierailija:

Lainaus:

ja thain palkinnot on tulleet ihan sattumalta?

ja ne ihme hiuskiehkurat! edellinen El Al vieras tuolla haukku sitä yhtiötä. Eikö se saanutkin jossain kansainvälisessä arvotelussa huonot arvostelut?

Ihana palvelu kun myöhästyin kerran jatkolennolta ja sain ilmasen hotellihuoneen, kuljetuksen sinne ja illallisen hienossa ravintolassa. Myöhästyminen ei ollut mun oma syy.

siis eikö se ole ihan lentokenttäviranomaisten oikeus ja velvollisuus tarkistaa niitä laukkuja? Ei kai niitä nykyään saisi edes lukita. Luuletko että niillä on aikaa pyytää ulos koneesta/kuulutella kentällä jokaista jonka laukun tarkastavat avaamaan lukkoja?

Vierailija:

Lainaus:

SAS on myös hyvä, samoin KLM.

Paskimmasta päästä ovat BA ja AirFrance. Molemmat ovat onnistuneet hukkaamaan meidän matkalaukut useampaan otteeseen. Itse asiassa Air Francen kaikilla lennoilla, joilla ollaan oltu (6), on laukuille sattunut jotain, joko hukkuneet, revenneet, " tarkisteltu" (avattu lukot väkisin) jne.

pienet tilat ja laukutkin hukkui. Myöskään en tajua, että joku sanoi pitävänsä KLM:n ruoasta... siis niillä on aina samaa ruokaa - lennän kyseisellä yhtiöllä kuukausittain ja ateriat ovat aina samanlaisia. Voisivat vaihtaa välillä...

Jotka Finnairia kehuu, eivät varmaankaan ole muilla yhtiöillä lentäneetkään. Lentoemännät ovat vanhoja kotkia ja sapuska ihan hirveetä,,, olkoonkin joskus palkittua.

Olen lentänyt ympäri maailmaa vaikkas minkä yhtiön koneilla ja kyllä Malesialaiset homman osaa.

ystävällinen palvelu, siisti kone, tarpeeksi leffoja katsottavana, mies taisi pelata shakkia koneella, jokaiselle oma huopa ja virkistyspussukka. Hammasharja taitaa vieläkin jossain olola.

Olen matkustellut tosi paljon, mutta El Alilla oli kaikkein tilavinta ja miellyttavinta matkustaa (Tel Aviv-Lontoo). Vaikka tottahan he tonkivat kaikki, kengat korot lapivalaistiin ja kuivatut luumut tutkittiin ettei ruutia sisalla ;o) ja kartasta piti nayttaa missa kaikkialla olin kaynyt, heh, enpa kertonut etta olin kaynyt palestiinalaisalueillakin, ja etta tein tutkimusta.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat