Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mulla olis siis ajatuksena mennä ja nyt on rv13. Ehtisin siis hyvin käydä ennen vauvaa. T.tyhmä

Sivut

Kommentit (31)

Kukaan ei nimittäin korvaa jos lapselle sattuu jotain. Ihan järkihän senkin sanoo, että raskausaikana tulisi jos mahdollista välttää autossa istumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja korvaavatko he, jos jotain sattuu, esim. ajat onnettomuuden ja menetät lapsen,

Minä en uskaltaisi, meillä neuvolassa sanottiin että raskaana ei tulisi mielellään autoilla ollenkaan.

maha oli välillä hankala kun sattui joku pikkuriikkinen teinityttönen ennen minua vuoroon, ja etupenkki ihan edessä...

ei siinä muu auttanut kuin pyytää opettajaa siirtämään penkkiä taaksemmas.. ;D

ilman ajokorttia olisin jäänyt " lasten vangiksi" kotiin, helpotti kummasti kun pääsi isoihin kauppoihin ruokaostoksille, sukulaisille keskellä viikkoa jne jne..

tsemppiä!

Jotain rajaa näissä raskausjutuissa sentään :D

P.s. Olettekos muuten lukeneet niitä auton " käyttöoppaita" ? Se on hauskempi kuin Kilon Poliisi aikanaan. Siellä mm. huomiomerkillä varustettuna muistutetaan, että avaimia ei kannata jättää autoon, päätä tai muita ruumiinosia ei saa työntää ikkunoista ulos, ovea ei saa avata kun auto on liikkeellä, automaattinen nopeudenrajoitin ei tarkoita sitä että kuskin ei tarvitse huomioida muuta liikennettä...

Vierailija:

Lainaus:

Jos teet äkkijarrutuksen, voi turvavyö vetäistä mahaa niin kovasti, etä istukka istukka irtoaa. Samoin airbag tekee pahaa jälkeä vauvalle.

Jotkut autovalmistajat eivät suosittele raskaana oleville etupenkillä istumista ollenkaan.

Meidänkin autossa lukee käyttöohjeissa että raskaana olevat henkilöt tulee sijoittaa taakse istumaan.

minne maha mahtuu ratin taakse, niin mulla kävi kun kävin autokoulun raskaana =D

Ja opekin suhtautui tosi mukavasti, kyseli raskaudesta ja näin ollen tavallaan hälvensi mun jännitystä ja rentona ne ajotkin sujui hyvin. Sitten pääset kotiympyröistä pois välillä vauvan kanssa kun sulla on kortti!!!

Vierailija:

Lainaus:

meillä neuvolassa sanottiin että raskaana ei tulisi mielellään autoilla ollenkaan.

eiks se kuitenkin oo yhtä vaarallista olla kuski kuin matkustaja

Raskaana olleessaan ei kannata myöskään ylittää suojatietä, sillä suojatiellähän on suurin vaara jäädä auton alle. Menetät vielä lapsen lisäksi oman henkesi.

Sen kuin vain menet sinne autokouluun!

Millä helkutin peräkylälle te asutte? Tai ettehän te voi peräkylällä asua kun ei sieltä pääse ilman autoa minnekään...

Voi jeesus teidän mammojen juttuja. Raskaana ei kai saa kiivetä rappusiakaan eikä ulkoiluttaa koiraa

mistä tiedät millaiseksi olosi muuttuu yht äkkiä ??

Ensin käyt yli puolet ja sitten alat voimaan todella huonosti ja selkään sattuu vituttaa..... jääpi se autokoulu kesken ja olet kumminkin maksanut niistä tunneista..... ja sitten kun ehkä muutraman vuoden päästä menet uudestaan niin onhan ne ajotunnist käytävä uudestaan kun kaikki on jo kuitenkin unohtunut......

T: Loppu puoli raskaudesta todella pahoinvoiva ja selkäkipuinen

Lasta ei tietenkään takaisin saa, mutta joku siis korvaa toisin kuin täällä on väitetty. Ja miten muka takapenkillä se turvavyö ei vois repäistä pahasti?

Kauheeta pelottelua.. Nyt sinne autokouluun, äiitiyslomalla et ainakaan pääse, kun olet sidottu lapseen, ja tuskin turvakaukaloa voi ajotunneille mukaan ottaa...

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat