Seuraa 

Eli poitsuni kyllä tykkää syödä tuttia aina välillä mutta tuntuu että homma ei ole vielä oikein hallussa kun vauva välillä tuttlia luputtaessaan ikäänkuin vahingossa puklauttaa sen pois.

Onko mitään " kikkakuutosta" millä tutin saisi pysymään suussa??

Kommentit (5)

SUURI Kiitos sille, joka täällä asiasta vinkkasi. Tein harsosta rullan ja asetin tutin eteen vaunuissa. Sen verran alas, ettei vahingossakaan mene nenän eteen. Takaraivon taakse taas jäi hyvin tilaa vetää päänsä pois, jos niin tahtoo. Poika nukkuu onnellisesti vieläkin tutti suussaan, 2h jo nukkunut.

Pikkumiina ja tyytyväinen pikkumies 2.5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tmv. Sitten jossain vaiheessa tutti alkoi pysymään paremmin. Jossain vaiheessa riitti, että vähän aikaa pidin tuttia suussa ja sitten se pysyikin itestään siihen asti kun oli tarvis. Ekan puol vuotta tuttia käytettiin ainoastaan nukuttamiseen (muuten tutti ei pysynyt tai poika ei sitä halunnut). Myöhemmin poitsu on käyttänyt tuttia muutenkin. Jotenkin tutista on tullut enemmän huvitutti, mutta kyllä se nukahtamisessakin auttaa.

Vaihda eri malliseen tuttiin. Mulla 5 lasta joista nuorin 6pv vanha ja TAAS ostin " väärän" mallisen tutin (nyt sentään tajusin kokeilla yhdellä, että en ostanut montaa).

Eli nuo tutit on niin erimallisia, että toinen voikin pysyä suussa hyvin, olen huomannut että MAM-tutit jostain kumman syystä pysyvät parhaiten.

Pakko sanoa, että välillä oon kattonu tuttia sillä silmällä, että olis kätsä laittaa kuminauha reiístä ja pujottaa päähän niin varmana pysyis :D Siinä vaiheessa jo jonkin aikaa olin tunkenu tuttia suuhun takaisin... No, enpä sitten kuitenkaan toteuttanut tuota suunnitelmaa :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat