Vierailija

Kommentit (13)

Sain siis ensimmäisen lapsen heti peruskoulun jälkeen elokuussa 1998, olin silloin 16. Menin 17-vuotiaana lukioon ja toinen syntyi huhtikuussa 2002 juuri ylioppilaskirjoitusten jälkeen. Kolmannen sain 2005 ja nyt neljännen kolme viikkoa sitten. Joten tällä hetkellä kun on kaksi alle 2-vuotiasta niin en jaksa mitään opiskeluja edes ajatella, ehkä vuoden tai parin päästä voisi jotain alkaa tehdä ihan sivutoimisesti.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja työkokemusta ei juurikaan ole, kun olen lasten kanssa ollut 16-vuotiaasta ja siinä välissä kävin sitten lukion (iällä 17-20). Saa nyt nähdä milloin menen töihin, nyt ainakin seuraavat 3 vuotta aion olla kotona.

ap

Meillä lapsilla on ikäerot 3v8kk, 2v9kk ja 1v6kk. Nuo kaksi ensimmäistä ikäeroa on ollut ihan kivoja minun kannalta, että aiempi lapsi on ollut jo vähän isompi ja omatoiminen. Lasten kannalta taas sanoisin, että tuo 1v6kk on varmaan ihan kiva, että on enemmän leikkiseuraa, kun ikäero pienempi.

ap

Siis jos sinulla ei ole koulutusta? Aiotko koluttautua kotiäitivuosiesi jälkeen vai mennä suoraan töihin? Minusta on hienoa, etä vielä löytyy lapsilleen omistautuneita kotiäitejä:) Itsekin olen kotiäiti ja hoidan lapseni kotona vähintään kolmivuotiaaksi, mutta samalla kouluttaudun opettajaksi. En jotenkin malttaisi olla " vain" lasten kanssa edistymättä itse " urallani" .

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat