Seuraa 

Huutelinkin jo teidan peraan odotuspuolella- tuloksetta.

Olisi kiva kuulla mita teille nyt kuuluupi kesa-heinakuun jalkeen elokuun ollessa jo ovella?

Itsella oli keskeytynyt KM rv 8 , 14.6 siis kaavinta! Tateja ei vielakaan, vaikka soin jo terokuurinkin auttamiseksi! Naiden tatien aikana myos syon clomikuurin, joka loistaa toivoa takataskussa!

Toivoisin todella etta ilmoittelisitte itsestanne; samanlaisissa tilanteissa kun oltiin...

Kommentit (3)

Olis tosi kiva kuulla muistakin, ehdittiin kuitenkin tovi yhdessa kirjoitella!!

Mukavaa jatkoa sullekin ja plussatuulia: mita sulle ehdotettiin lekurilla?

Mulle eka lekuri kun suorastaan ' kaski' vahintaan 3 kuukautta odottaa, mieluummin 6! Olin ihan kauhuissani; toinen taas sanoi ettei mitaan tarvii odotella ja kolmannelle kun menin oli ihan tyytyvainen jos yhdet tadit tulisi, ihan laskemismielessa! Ja samalla heti antoi teroreseptin, kun jo 6 viikkoa oli kaavinnasta! Nyt siis keskiviikkona tulee 7vk eika vielakaan mitaan! Siis kp 3 tasta kierrosta alkaisin myos clomit!

Meista joku oli muuten jo plussannut uudelleen! En muista nyt nikkia mutta luin tammiodottajista. Kivaa hanelle, ja toivottavasti kaikki menis superonnellisesti loppuun asti!!

DreamOnelle kuitenkin halit ja kiitokset!

Aika monenmoisia ohjeita oletkin saanut, huh! Minulle sanottiin että yhdet kuukautiset tulee odottaa ennenkuin voi yrittää uutta raskautta ja se kohdun paranemisen vuoksi. Olen kuullut että jotkut lääkärit sanovat syyksi juuri tuon laskemisongelman, mutta eihän se loppupeleissä voi olla se suurin syy odottamiseen. Eri sairaaloissakin annetaan eri ohjeita, esim. Tampereella ei ohjeisteta kuulemma odottamaan tuota yhtäkään kiertoa ja yrittämisen saisi aloittaa heti. Loogisesti itse ainakin ajattelisin että kohdun palautumisen kannalta olisi hyvä odottaa yksi normaali kierto.

Tämä taas tuntuu olevan yleistä, että kunnon vuoto ei ala sitten millään. Tuntuu niin turhauttavalta kun ei saisi yrittää raskautta. Testatakin välillä kuitenkin täytyy ja sulkea pois uudelleen raskautumisen mahdollisuus. Me kun ei lääkärin neuvoja noudatettu ja ollaan pupuiltu ilman ehkäisyä koko ajan.

Ymmärrän että on varmasti ikävää odotella vuodon alkamista kun clomit olisi aluillaan. Todella raskasta raskaan kokemuksen päälle vielä :( Itse olen yrittänyt olla ajattelematta ja keskittyä muihin asioihin, esim. työhön nyt hetkellisesti. Lohtua tuottaa ajatus siitä, että parin viikon päästä pääsen tutulle mukavalle lääkärille, joka minua on hoitanut jo aiemmin raskaaksitulo-ongelmissa. Häneen luotan ja uskon että hän löytää tilanteeseeni uusia ratkaisuja. On se sitten hormonikuuri ja jokin muu vaihtoehto. Ja saan myös tietää että kaavinnassa on kaikki poistunut, melkein päivittäinen vähäinen vuoto on nimittäin saanut minut kuvittelemaan kaikkea mahdollista ja epäilemään ettei kaikki olekaan poistunut. Varsinkin kun rinnat ovat taas tosi kipeät niinkuin raskauden aikanakin.

Beatitude näytti ex-tammikuisista plussanneen, mahtava juttu! Toivotaan hänelle kovasti odotusonnea!

Eiköhän kaikki selviä niin sinulla kuin minullakin ja käänny parempaan suuntaan vielä. Toivoa en ainakaan vielä ole heittänyt! :) Tsemppihalitus sinnekin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Heippa Levinia!

Olit johonkin ketjuun kirjoitellut ja sinne sinulle vastailinkin. Kerroin vain muistaakseni mitä kuuluu, et tainnut huomata. Mutta kiva kun täällä kyselit! :)

Tosi ikävää että molemmat pudottiin tammikuisista, minä pari viikkoa myöhemmin kuin sinä. Minulla todettiin tuulimuna viikolla 11, joka kaavittiin juhannuksen jälkeisenä maanantaina. Sama juttu, kuukautisia ei kuulu eikä näy, niitä tässä odottelen. Vuotoja tosin on hieman ollut melkein päivittäin, joten eihän sitä tiedä vaikka menkkavuotoakin olisi jo tullut. Kahden viikon päästä minulla on jälkitarkastus, jossa luulisi jotain näkyvän jos kohdussa vielä jotain on. Tietenkin toivon että siellä jo uusi alku olisi, tosin testit näyttää negaa tällä hetkellä. Ihan haaleanvaalean mitättömän haamun sain kyllä testiin eilen, mutta en luota tulokseen yhtään.

Olitkin aiemmin kirjoitellut, että siellä ulkomailla saa helpommin lääkityksiä mikäli on ongelmia. Toivotaan että täti kohta kaahailee paikalle niin pääset clomeihin käsiksi. Itsekin aion eri vaihtoehtoja taas kysellä seuraavalla lääkärikäynnillä, kuitenkin clomeja olen muutama vuosi sitten syönyt ja kaksi keskenmenoa nyt kokenut. Rankkaa on kun ei ole vielä yhtään lasta suotu :(

Kaikesta huolimatta mukavaa elokuun alkua sinulle! :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat