Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Lapsemme on nyt vuosi ja 11 kuukautta, ja vieläkin söisi rintaa useamman kerran päivässä ja kerran yössä. Mielellään kuulisin vinkkejä, miten saisin lapsen lopettamaan, erossa oloa ja päättäväisyyttä on jo kokeiltu, vaan ei auttanut;) Lapsi kävelee päättäväisesti perässä vaikka koko päivän jos ei ensi kysymältä rintaa saa...

Äiti olisi jo TÄYSIN valmis lopettamaan....;)

Kommentit (5)

jos laastarit ei auta. Äitini käytti sinappia ja muistan vieläkin pikkuveljen irvistyksen, kun sai sitä suuhunsa. Taisi poika syödä sinappia vasta aikuisena! :D

Minä pistin laastarit nännien päälle, ja sanoin 1,5-vuotiaalle että tisut on menneet rikki. Viikon verran taisi kysellä maidon perään, sitten unohti koko homman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä on tyttö 1 v 3 kk ja imetys loppui viime viikolla. Aloitin koulun eri paikkakunnalla ja jouduin olemaan yötä pois kotoa. Yö oli mennyt huutaessa (tyttö ei syö pullosta eikä tuttia). Seuraavana yönä olin itse kotona ja yö meni huutaessa ja välillä saatiin nukuttuakin. Keinutuolissa keinuteltiin ja lauleltiin... Kolmantena yönä tyttö nukahti itse (tosin vähän itkien) meidän sänkyyn josta nostin hänet omaan sänkyyn. Ja nukkui elämänsä ensimmäisen kerran 6 tuntia putkeen. Ja tassuttelun jälkeen vielä 4 tuntia lisää. Ja näin on nyt pari yötä mennyt...

Tätä vieroitusta edelsi se, että pari kuukautta sitten jätin päivätissittelyt kokonaan pois, eli tyttö sai tissiä vain nukahtaessaan ja yöllä.

Jos tämä jatkuu näin, niin meillä vieroitus meni helposti ja melko vaivattomasti. Ja en halua kerskua, halusin vain kertoa meidän esimerkin kun tämä on tapahtunut niin vasta.

Meillä tyttö 1v3kk ja imetän, vaikka itse mielelläni jo lopettaisin. Tyttö kun vaatii rintaa yölläkin ja se saisi jo loppua! Aloitti juuri päivähoidon ja olen päivät töissä mutta heti ekana kun ollaan kotiin päästy niin rinnalle haluaa. Kunhan tuo päivähoidon aloitus tasaantuu niin sitten pakko lopetella.

Esikoisen (nyt 4,5v poika) kohdalla lopetin imetyksen kun hän oli 1v1kk. Laitoin tipan vähän tulista maustetta (tabascoa) rinnanpäähän ja sanoin että maito on loppu ja pahaa, yök. Sen poikareppana uskoi maistettuaan kerran eikä sen koommin kyselly perään. Olipas helppoa! Toista taitaa olla nyt tytön kaa joka oikee tissimaakari:) Taidan tosin kokeilla samaa mauste-temppua tai sitten laastaria. Meidän tyttö kyllä varmaan vaan repis sen pois tai jotain..

Hei, mullakin toimi tuo laastarihomma reilun vuoden ikäiselle ja 1-vuotiaalle.

Itekin lapset näytti tissiä ja sano rikki.Muisti vain ite ettei viikkoon vilauttanyt nännejä edes saunassa ilman laastaria, lypsin salaa maidon pois ja pian se ehtyikin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat