Vierailija

Nyt en jaksa edes syödä lautasta tyhjäksi.

Sivut

Kommentit (66)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja niihin tuli itsestään kaunis manikyyri, säärikarvat ei enää kasva, hiki ei haise, hiukset kasvoi pitkiksi, kiiltäviksi ja vaaleiksi ja rinnoista tuli 75 DD.

Käyttötarkoitus:

Lääkettä käytetään pääasiassa masennuksen ja siihen liittyvän ahdistuneisuuden sekä ylenmääräisen, sairaalloisen ylensyömisen ja erilaisten pakkomielteiden hoitoon. Lääkettä ei toistaiseksi suositella lapsipotilaille.

Sanoin jo alussa, etten hakenut LAIHDUTUSAINETTA, vaan se vahingossa näkyy toimivan niin, että kilot putoaa. Aine on ihan eri tarkoitusta varten ostettu.

Viime kevään ja kesän aikana tullut ylimääräistä tosi paljon ja pitäisi päästä takaisiin omiin mittoihin. Auttaisi tosi paljon minua se tieto.

Mulla on hillinny kyllä myös ruokahalua. sänöllisesti olen syönny kromitabletteja ja painoa on pudonnu 5 kiloa pikkuhiljaa. Yleesnä kromia käytetään auttamaan painonhallintaa.

mutta kiinnostaa muuten vaan et mikä se aine on! älä pelkää kertoa, ei ne muutkaan käy sitä ostamassa, joten saat olla av: n ainoa hoikka mamma ihan rauhassa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat