Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (33)

Mulla on koulutus tuonne varhaiskasvatuksen puolelle, kelpaako sillä mihinkään vanhainkotiin tms. yököksi vai onko hoidettavat siellä jo sen kuntoisia, että sairaanhoidollinen koulutus on pakollinen.

t. ap

Kynttilä voi maksaa 60 euroa ja se silti savuttaa!!!! =D

Olin kerran kutsuilla, se oli niin uskomatonta touhua, lipevä mies myymässä naisille kynttilöitä että... Rumia jenkkityylisiä ylikoristeltuja kynttilänjalkoja ja muovi-kitchin näköisiä joulukynttilöitä, yäk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

myymistä. Tienaako niistä todella niin, että käteen jää jotain?

Joku sanoi, että ne menee lähinnä harrastuksena...

Kuinka paljon esittelyitä (noin) tulisi pitää, että siitä jotain ansaitseekin? Entä tarvitaanko alkupääomaa esittely tuotteiden hankkimiseksi?

t. ap

- ylimääräiset tavarat kirppikselle / huutonettiin / ebaylle

(jos jaksaa niin roudaa ulkomailta halpoja aitoja merkkivaatteita esim outleteista/aleista/tehtaanmyymälöistä tai suomestakin niistä tai kirpparilta halvalla joku Ellen lakkatakki vaikka 0,50 eurolla ja huutiksessa saa reippaasti enemmän)

- syksyllä nyt varsinkin marjojen keräystä, joista maksetaan

- pullojen keräystä

- leivonnaisten, käsitöiden tai askartelujen tekemistä ja niiden myymistä etenkine ennen joulua :)

- pienimuotoista duuniaa esim koiran ulkoiluttamista, lastenvahtina olemista tms. kauppojen ilmoitustaululta/paikallislehdestä tms.

- ilta/viikonloppu duunia tai satunnaista tuurausta ihan oikeissa duuneissa

Laita mulle sp-osoitteesi osoitteeseen arru. a@pp. inet. fi niin laitan sulle lisätietoa. Jätä sp-osoitteestani välilyönnit pois, oli pakko laittaa ne, koska laskee muuten osoitteen linkiksi.

Et nimittäin pysty aloittamaan PL-konsulttina muuten kuin toisen konsultin kautta ja minä olisin tietysti mielelläni se toinen konsultti.

Missä asut? alan ensi viikolla työstää niitä kahta tänään sponsoroimaani päteviksi konsulteiksi, he ovat molemmat pääkaupunkiseudulta. Mietin vaan, menisitköhän sinä siinä samalla, jos satut niillä nurkilla asustelemaan.

Oikeesti, voit periaatteessa määrätä työajat itse (kunhan oikeana päivänä jaat) ja saat samalla aika hyvää liikuntaa ja saat olla itseksesi omien ajatusten kanssa. Isommat lapset voi ottaa mukaan jakokierrokselle!

Omat tienestini PartyLitestä on noin tonni kuukaudessa. Siitä sitten bensat pois. Kutsuja pidän keskimäärin 2,5 viikossa.

Rahaa ei tarvitse sijoittaa, aloituspakkauksen saat ilmaiseksi. Olen juuri tänään värvännyt 2 uutta konsulttia, tuleeko sinusta kolmas?

Missä päin Suomea asustelet?

Olen saanut tämän harrastukseni myötä ihan uuden elämän, paljon uusia ystäviä ja rahaakin onjäänyt käteen ihan mukavasti. Lisäksi mulla on vaatehuoneellinen kynttilöitä ja somisteita =))

Tervetuloa joukkoon kummaan. Jos sulla on joku anonyymi sp-osoite, niin törkkää se tähän, jos olet oikeasti kiinnostunut. Omaa osoitettani en voi laittaa, koska se on omalla nimelläni.

t. 11

jos mies menee aamulla myöhään töihin etkä kaipaa paljoa unta niin jaa aamuyöllä hesaria/muuta sanomalehteä.

itse olen hoitoalalla ja käyn silloin tällöin iltaisin ja viikonloppuisin keikalla läheisessä vanhainkodissa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat