Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen koko kesän tiennyt, että jonkun kanssa seurustelee kun on niin salaperäinen ja paljon poissa kotoa ym. Olenkin kysellyt kuka poika se on ja onko samasta koulusta. Tänään tyttö paljasti, että ei ole kertonut siksi, kun se " poikaystävä" onkin jo 31-vuotias mies! Olen sanaton. Tyttö sanoi rakastavansa miestä ja mikään ei heitä voi erottaa ym. Sanoi myös haluavansa muuttaa miehen luokse ja kun sanoimme, ettei missään tapauksessa niin tyttö lukittui huoneeseensa. Emme tunne tätä miestä, mutta tyttö sanoi, että on maailman herttaisin ihminen ja aivan ihan ym. soopaa suolsi suustaan ulos. Olen järkyttynyt ja shokissa.

Kommentit (33)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Et osaa näköjään järjellä ajatella vaan olet heti ottanut sotakannan asiaan.

Tyttösi luultavasti muuttaa miehensä luokse kun äiti on noin yksipuolinen tässä asiassa.

Älä ainakaan kohtuuttomasti jeesustele lapsellesi, jos itse olet jo lisääntynyt häntä nuorempana. Onhan se hänelle tietty malli, että 16v on tarpeeksi kypsä päättämään asioistaan, jos äitikin on saanut lapsen jo siinä vaiheessa.

Ette voi varmaan mitenkään estää tyttöä olemasta hänen kanssaan..luultavasti vain karkaisi kotoa jos kieltää aiotte.

Suhtautukaa " kunnioittavasti" , kutsukaa kylään.

Jutelkaa tuon miehen kanssa..

Kylläkin hurjalta kuulostaa kun toinen on vielä lapsi ja toinen aikuinen. Mutta minusta teidän kannattaisi tutustua mieheen ja keskustella tilanteesta yhdessä. Eikä todellakaan kannata antaa vielä muuttaa yhteen, ehkä parin vuoden päästä jos suhteesta tulee pidempiaikainen.

Maanantaina mä tapaan erään 9v pojan joka lähettelee rumia tekstiviestejä ja tiistaina perheen jonka lapset syö muovilautasilta.

Loppu viikko on tyhjää.

Jokainen tekee omat virheensä ja asioita oppii kantapään kautta. Mutta se voi myös olla tosirakkautta, joka kestää hautaan saakka. Ei voi tietää.

Mutta pliis anna tyttösi olla onnellisen rakastunut jos sitä on.

Mikäli yrität estää heidän seurustelun, veikkaan, että tyttösi kapinoi entistä enemmän jha voipi olla, että mummoksi tulet melko pian

vaan kutsua vävyehdokas kaffeille. JOs mies tulee niin voisi ajatella ettei nyt ihan pahaa lapsellesi halua. Omilla vanhemmilla ni on tuollainen ikäero ja äitini oli 14v kun alkoivat seurustella ja edelleen ovat yhdessä. 36v avioliittoa tuli täyteen tänä kesänä. Äitini oli 17v kun menivät naimisiin.

Itse olen myös 31-vuotias enkä voi kuvitellakaan, että vävy" poikani" olisi samanikäinen kuin minä itse! Hittoon tuollaiset papparaiset!

t. ap

Tyttö oli 16v ja mies 30v.

Kyllä me vähän kauhisteltiin tytön ikätovereina mutta tänä päivänä pari on ollut 10v yhdessä, ovat naimisissa, heillä on 2 lasta ja vaikuttavat oikein onnelliselta ja tasapainoiselta perheeltä.

Kauhealtahan se tuossa iässä ulkopuolisista tuntuu mutta koskaan ei voi tietää vaikka kyseessä olisi todellinen rakkaus ja elämänkumppani... Harvinaista kyllä mutta pisti minut miettimään. Itse mieluummin tutustuisin kun tyrmäisin...

Onko ap kuullut sanontaa että vihollinen kannattaa pitää lähellä...?

Vierailija:

Lainaus:

Itse olen myös 31-vuotias enkä voi kuvitellakaan, että vävy" poikani" olisi samanikäinen kuin minä itse! Hittoon tuollaiset papparaiset!

t. ap

On vähän eriasia jos tytär on 16 ja sen mies 31, ku että äiti on synnyttäny 15 vuotiaana ja isäkin on samanikänen! ei se tarkota että äiti olisi antanu esimerkkiä sillä. Ärsyttää ku te tuollain alatte syytteleen äitiä!

olen sinun puolellasi ja minuakin järkyttää tuollainen suhde niinkuin tyttärelläsi on! se mies on ihan varmasti joku hyväksikäyttäjä, sillä ei kukaan täysjärkinen yli kolmekymppinen katsoisi pikkutyttöjä! se on ihan varma.

Joskus 40 vuotta sitten se on ollut ihan eriasia, jos nyt joku alkaa omien vanhempien ikäerosta jotain sanomaan!

tuossa iässä paljon vanhempien miesten kanssa " ärsyttääkseen" vanhempiaan... Ehkä tyttö unohtaa nopeammin koko jutun, kun ette ole moksiskaan...;) Mitä enemmän huudatte ymv. sitä varmemmin hän takertuu tähän mieheen, sanoisin tätä " Romeo&Julia" teini-syndroomaksi...;)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat